Hoe vaak gebruiken jullie baardbalsem?

Hallo baardmannen:)>!

mij heb nu een baard van 4-5 cm en gebruik 2x per week baardzeep. Aanvullend gebruik ik de baardbalm van damn good soap company en nu ben ik benieuwd hoe vaak jullie baardbalm gebruiken? Ik zou dit het liefst elke dag willen gebruiken, maar heb ergens gelezen dat dit niet goed is. Je eigen baard/huid zou dan geen vet meer aanmaken ofzo?

Wat weten jullie hiervan?
 

Eric65

Baard
Ik was mijn baard 1x per week met baardzeep van Honest Amish soms een keer vaker, ligt er een beetje aan wat ik gedaan heb.
Elke ochtend na het douchen gebruik ik balsem en wat druppeltjes olie die ik in mijn baard masseer. Als ik ‘s avonds ook nog douche masseer ik er alleen een paar druppels baardolie in. Meestal 1 dag in de week doe ik er helemaal niets in. Heb geen last van een droge huid ondanks dat ik er 1 a 2x per dag baardolie en balsem in doe. Ik gebruik eigenlijk altijd een product waar liefst geen parfum aan toe is gevoegd (kan de huid irriteren en uitdrogen).
 

JackL78

Zware baard
Ik gebruik bijna elke dag baardbalsem en olie. Wax gebruik ik ook wanneer het meer “hold “ moet hebben. Sinds 2 dagen heb ik ook beard butter. Nu 1x gebruikt dus nog niet veel ervaring maar viel me wel op dat het de baard lekker zacht houd. Wel weinig “hold”. Het wassen van de baard doe ik gemiddeld 1x per week met dr bronner. En elke dag spoelen met lauw water
 
ik was het dagelijks met baardzeep !
1X in de week met shampoo maar ja mijn baard is nog niet zo lang hé
Dagelijks olie en Balsem

Van jeuk geen last nochtans heb ik een gevoelige huid maar blijkbaar zijn de producten die ik gekocht hebt op mijnbaard.be toch van goeie kwaliteit anders zou ik het al gemerkt hebben !
 
Banner image
Top