Damn Good Soap

Hoe vaak baardolie?

Discussie in 'Baardverzorging algemeen' gestart door Sander, 25 feb 2015.

?

Hoe vaak doe je baardolie in je baard?

1. Ik gebruik geen baardolie

4 stem(men)
    2,9%
  2. Eén keer per week

1 stem(men)
    0,7%
  3. Enkele keren per week

22 stem(men)
    15,7%
  4. Iedere dag

79 stem(men)
    56,4%
  5. Meerdere keren per dag

31 stem(men)
    22,1%
  6. Anders, licht toe...

3 stem(men)
    2,1%
  1. zenn

zenn Zware baard

'K vind een beetje baardolie na het douchen altijd wel lekker hoor, ondanks het jaargetij. :cool:

Macx en Texman vinden dit leuk.
  2. RBBP

RBBP Baard

Ik doe er niet met regelmaat baardolie in.
    Ik merk dat ik de baard na het douchen prima vind wanneer ik de fohne er overheen haal.
    Soms doe ik er een wax in om wat te stylen, maar 5 á 6 dagen per week is hij naturel.

Texman vindt dit leuk.
  3. Mim

Mim Stoppelbaard

4. PeterEasyW

PeterEasyW Baard

Ik tel geen druppels maar kijk naar de hoeveelheid olie op m'n hand...... meestal komt het neer op een half pipetje, soms iets meer soms iets minder. Afhankelijk van de olie en hoeveel m'n baard behoefte heeft op dat moment trekt het snel in of blijft het een paar uur vet. In het laatste geval heb ik teveel gebruikt en doe ik de volgende keer wat minder. Is m'n baard snel weer droog doe ik er nog wat bij. Op de plekken in m'n gezicht waar ik een vette huid heb (onder de mondhoeken en kin) gebruik ik eerst pure druivenpit olie omdat daar anders de talgkliertjes snel verstoppen door de baardolie..... Voor mij werkt het zo prima maar ik weet wel zeker dat het voor iedereen verschillend zal zijn en zelfs dan nog zal veranderen naarmate de jaren verstrijken. ;)

Texman, Macx en Mim vinden dit leuk.
  5. Texman

Texman Koning Baard

Ik gebruik geen baardolie maar Neofollics Beard Growth Stimulating Serum wat eigenlijk ook een soort baardolie is maar dan geurloos.
    Hier gebruik ik 5 pompjes van direct in de baard en verder met de hand goed in-masseer.
    Daarnaast gebruik ik baardbalsem en Grooming Tonic van Reuzel ( het laatste alleen als ik mijn baard ga stylen met een Föhn).:)>

Macx, Daaf en Mim vinden dit leuk.
Mad Viking Beard Butter

Deel Deze Pagina