Hoe vaak baardolie?

Hoe vaak doe je baardolie in je baard?

  • Ik gebruik geen baardolie

    Votes: 5 3,1%
  • Eén keer per week

    Votes: 1 0,6%
  • Enkele keren per week

    Votes: 25 15,5%
  • Iedere dag

    Votes: 93 57,8%
  • Meerdere keren per dag

    Votes: 34 21,1%
  • Anders, licht toe...

    Votes: 3 1,9%

  • Total voters
    161

Sander

beards be like...
Spreekt denk ik voor zich: hoe vaak gebruik je baardolie? En waarom? Zelf heb ik het gevoel dat mijn huid te vet wordt onder de huid (puistjes etc.), wat ik voorheen nooit had. Daarom probeer ik het nu wat te minderen met de olie, maar het was minstens 1 keer per dag. Soms 2 keer, alleen voor de geur.
 

Danny

Baard
Enkele keren per week gebruik ik baardolie om de baard en de huid eronder te verzorgen.
Daarnaast gebruik in een soort tonic, ik vermoed dat dit niet heel veel verschild met een olie.
Dit is de Dr K Baardolie XL 100ML

Andere dagen gebruik ik een balsem, deze heb ik laatst aangeschaft via de baardshop.
Dit is de baardwax Big Red Baardwax Factory.
Ik heb hierbij ook de Captain Fawcett’s Snorrenwax Sandelwood besteld.

Andere dagen was ik het goed uit met shampoo en gebruik ik de conditioner van mijn vrouw. IDEAAL!

En soms, soms doe ik er helemaal niets in.


Ik zal over de baard- en snorrenwax binnenkort een review schrijven.

Dr-K-Baardolie-XL-100ML-400x400.jpg
Captain_Fawcett_snorrenpommade_sandelhout%20(1)-cr-210x207.jpg
Big-Red-Baardwax-Factory-30ML.jpg
 

Bunny

Baard
1 keer per dag bij het ochtendritueel :)
Edit: met de reden om de huid te verzorgen, omdat het lekker ruikt en om de baard er wat beter uit te laten zien. Vooral na het douchen is mijn huid vet droog en dan gaat resterende olie wat nog op mijn handen zit over het voorhoofd, de neus en mijn tunnelpiercing in het oor
 
Laatst bewerkt:
P

PUNK-JAZZ

Guest
Yepz sluit me aan bij Baardmans Bunny.... once a day...in the morning:D
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Dagelijkse kost voor mij, een heerlijk ochtendritueel waar ik na het wakker worden
naar uitkijk, lekker douchen en dan aan de slag met mijn maatje de baard, goed droogdeppen
en dan 9 druppels olie op de hand en warm wrijven, dan gelijkmatig verdelen en inwrijven met
de vingertoppen, dan goed verdelen met de baardkam en borstel, even in model brengen en
weer klaar om de dag door te komen, ik kijk nu al weer uit naar morgenochtend :D:D:D

Groeten Hans
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Heel enkels eens wat olie nog.
Tegenwoordig meer van de balm. Maar ik smeer er wel iedere dag iets in. (Y)
 
Banner image
Top