Hoe lang zal ik h’m laten worden....

Monk2303

Baard
Het gekke is, dat merk je vanzelf.

Ik ben zelf ook nog zoekende naar hoe ik het zelf wil gaan dragen, voor nu laat ik het gestaag groeien en werk ik het toch stiekem zo nu en dan bij (tot ergernis van deze heren).

Zodra de baard staat kan je zelf al voor jezelf een beeld schetsen wat je wel en niet mooi vindt.


Dat gezegd, kijkend naar die kop van je zou een baard jou absoluut niet misstaan!

Let it grow let it Grow,...
 

Giant

Zware baard
Gewoon laten doorgroeien. Op een gegeven moment zie je zelf wel dat de lengte goed is.
Wacht wel even een paar dagen met knippen als je denkt dat de baard te lang is geworden. Vaak krijg je spijt al je het meteen doet!
 

Martinus

Baard
Bedankt mannen ik laat het zo lang mogelijk gaan, btje compensatie met wat er bovenop nog groeit.
[DOUBLEPOST=1600095225][/DOUBLEPOST]Gave snor Gigant! Ik wil kijken of bij mij punten in gemaakt kunnen worden
 

Blokkie

Baard
Dat is idd iets wat je dan wel ziet althans had ik ook Ik kwam er achter dat een lange baard mij in de weg zit .Bij sport en zelfs een kraagje van een polo of overhemd .Ook als ik op de bank lag vond ik t minder fijn maar das persoonlijk .Dus nu kortere baard maar wel met een grote snor zelf vind ik dat je je niet moet beperken tot 1 baard styl .Speel dr mee er zijn zo veel modellen .Het groeit toch weer terug

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 

Monk2303

Baard
Zoals @Giant al zei, bij twijfel....houd de 24 uurs regel aan.
Deze is terug te vinden op de forum en kan je echt goed helpen.
Verder komt er een fase (vaak maar niet bij iedereen) dat je die moet hanteren.
Doen waar je je zelf goed bij voelt.
Zwervers look is ook maar tijdelijk en kan al een goed deel opgelost worden met baardolie en een goede borstel zoals https://www.mijnbaard.nl/overige/baardborstel/oak-beard-brush-soft.html .
Ja heb hem zelf en ben er zeer over te spreken, en deze is JUIST voor beginnende baarddragers.
Zelf zeg ik altijd, "Een baard dragen en groeien is een wandeling, geen race"

Zet hem op!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Gewoon kijken wat je bevalt en dan bijsturen.
Zelf al een paar keer 5 à 8cm ingekort maar nadien toch weer lekker laten door groeien.
Op een bepaald moment vindt je vanzelf wel welke stijl je wenst te volgen ;)

Succes ermee (Y)
 

Texman

Koning Baard
Heren, wie o wie kan mij een goed advies geven. Kijkend naar die kop van mij..... hoe lang zal ik m’n baard laten worden?
De volle baard lijkt me wel wat, maar heb ik daar wel de kop voor?
Ik denk dat een volle baard je heel goed zal staan je heb er absoluut de looks voor (Y)(Y)(Y)
Hoe lang dat is is aan jou en wat je als prettig ervaart. Het is wel zo dat een langere baard meer verzorging vraagt dan een korte.
Maar het geeft je ook het aparte gevoel (baardman gevoel). Ik zou er voor gaan ;).
Hou ons maar op de hoogte dat vinden we leuk.
Succes Texman:)>
 

Rainai

Baard
Je kan op Google/Instagram/Pinterest kijken wat voor baard bij jouw gezicht past.
Daarin staan er allerlei mannen verschillende baarden op.
Ik weet zelf ook nog niet wat voor baard ik wil, al is mijn baard bijna 6 maanden oud. Ik zie nog wel... :)
 

Diederik

Volle Baard
Je hebt (vanaf je avatar vrij lastig te zien) de potentie voor een dikke baard.

En als je die potentie hebt, ben je éigenlijk verplicht om de dikst mogelijke baard te dragen.
Of om het op zijn minst even te proberen :)
 

Martinus

Baard
Bedank man, hé zal binnenkort is paar foto’s plaatsen, geinig forum zo!
[DOUBLEPOST=1600160521][/DOUBLEPOST]
Je hebt (vanaf je avatar vrij lastig te zien) de potentie voor een dikke baard.

En als je die potentie hebt, ben je éigenlijk verplicht om de dikst mogelijke baard te dragen.
Of om het op zijn minst even te proberen :)
Ja man ga voor de hoofdprijs hé!
[DOUBLEPOST=1600160618][/DOUBLEPOST]
Gewoon kijken wat je bevalt en dan bijsturen.
Zelf al een paar keer 5 à 8cm ingekort maar nadien toch weer lekker laten door groeien.
Op een bepaald moment vindt je vanzelf wel welke stijl je wenst te volgen ;)

Succes ermee (Y)
Bedankt cowboy, jou baard ziet er ook boom-law uit!
 

Hartenheer

Zware baard
Net nog 5 cm afgeknipt.
Dat zal je in de toekomst ook wel doen. Vaak komt het model ten goede.

En als je een beetje baard heb, zijn er weinig mensen die er erg in hebben.
 

Texman

Koning Baard
In het begin denkt iedereen dat je voor zo'n 3 dagen baardje gaat of dat je je gewoon niet heb geschoren.
Maar daar komt verandering in zodra ze door hebben dat je je baard laat staan (commentaar ;))
 

Skaggy

Volle Baard
Aan je avatar te zien idd een goeie kop voor een dikke volle baard met een flinke snor. Om het plaatje compleet te maken met het scheermes over het hoofd. (Y):)>
 
Banner image
Top