Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

Texman

Koning Baard
Als je iets aan je uiterlijk veranderd zijn er altijd mensen die daar commentaar op leveren.
Soms heel aardig maar soms helaas ook niet. Over het algemeen is het zo dat naar mate je langer met je baard rondloopt het commentaar afneemt.
Dus lekker laten lullen en je nergens wat van aantrekken.
 

Ardjan

Baardaap
Vandaag weer één!
Al twee keer de vraag gehad of ik met iemand een weddenschap of een wedstrijd doe; omdat ik "een baard laat groeien", haha. :rolleyes:

Kennelijk krijgt het een lengte waarvan mensen denken, hûh, wat is dat nu. :D

Vreemd eigenlijk; Want als een dame haar haar laat groeien omdat ze het mooi vindt, wordt er toch ook niet aan haar gevraagd of ze ‘een wedstrijd’ doe, omdat ze in plaats van kort haar, gewoon graag lang haar wil. :D

Mensen..., het blijven boeiende wezens, maar soms niet te doorgronden, haha. :)
 
Laatst bewerkt:

HarryL

Baard
Krijg weinig tot geen negatieve reacties op mijn baard.
Wel af en toe de vraag hoelang ik de baard al laat groeien :)

Wordt wel minder om m'n legitimatie gevraagd in supermarkten, blijkbaar heb ik zonder baard echt een heel jong gezicht :p
 

ArjanvdS

Baard
Ik krijg geen commentaar meer :D Mensen zien nu in dat het serieus is haha. Onze woonwijk in Zwolle is een soort van dorp op zich zeg maar, ons kent ons, iedereen zegt iedereen gedag blablabla. Dus in het begin hoorde ik natuurlijk vaak de standaard dingen als "Mesjes uitverkocht?" of "Scheerapparaat kapot?" :rolleyes:
Inmiddels lopen er nog 2 extra baardvaders rond op het schoolplein :)>(Y) En zelfs een leerkracht heeft een baard laten staan (al laat hij die wel steeds kortwieken door de barbier vertelde hij me. Ja, baarden zorgen voor gesprekken! :D)

Oh, ik krijg wél commentaar... Ik noem mezelf regelmatig zwerver als ik voor de spiegel sta, vóórdat de baardolie er in zit... Hahaha Omdat er een paar irritante bakkebaardharen tussen zitten die hun eigen leven proberen te leiden. Met de baardolie blijven ze wel op hun plek (Y) En ik vertik het om die paar haren te verwijderen hahaha
 

Dre

Baard
Mijn omgeving heb het op gegeven, met verhaal van de baard eraf halen.. Ploperdeplop is wat ik het laatst hoorde:):)>
 

Texman

Koning Baard
In het begin krijgt vrijwel iedereen wel commentaar soms positief maar ook wel eens negatief.
Meestal probeert men uit hoe sterk je in je schoenen staat.
Als blijkt dat je baard blijvend is neemt ook het commentaar af.
Het gekke is dat het ook gebeurt als je je baard af zou scheren.
Dan is dat opeens weer niet goed. Altijd wel wat te zeuren dus.
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Had laatst ook een gozer die aan het irriteren was.. Riep in de winkel : Wat een nichten-baard...
Dan roep je in de winkel terug: "nee jou neus zit leuk, pas niet bij je kop.. je trekt er in ieder geval wel volle zalen mee!! "

Dame achter de kassa keek mee aan..... wacht even..... en zegt.. hij was echt lelijk he... hahahahaha



Vorige week de zomer-kerstman geweest.. "Jou baard moet wit zijn" nee dat is de zomer-variant..... Het kind kijkt je aan... owja dat kan ook hahahah
 

Henkie76

Baard
Dat is toch een behoorlijke belediging van iemand die je niet kent.
Dat had ik me toch niet laten zeggen maar ja das mijn mening natuurlijk ;)
Die laatste is natuurlijk wel weer leuk :D
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Ach liever zo dan iemand met z'n volle verstand...
Ik (probeer) me er niet boos over te maken.... Alleen maar negatieve energie... Lekker laten gaan... Puber die stoer doet... Ik zag dat hij mijn statement niet snapte en liep denkend weg...
 

DNA76

Baard
Commentaar? Hoezo?
Heb meermaals de commentaar gekregen of ik taliban geworden ben! Heb er de eerste keren een flauwe glimlach aan gegeven maar daarna gaf ik er zelfs geen reactie meer op. Naarmate de tijd verstrijkt en de baard groeit, kreeg ik die reacties niet meer.
Op dit moment krijg ik meer en meer reacties van "wow, ik wil ook zo'n baard als de jouwe" of "die staat echt wel vet man". Die reacties zijn natuurlijk veel leuker om te krijgen. Net zoals bij de ganse baardreis wordt je geduld beloond dus voor al wie het moeilijk heeft ... HEB GEDULD, de rest komt vanzelf! Beard on :)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Niet houdt je ondertussen tegen om haar mee uit eten te nemen natuurlijk ;)

Weekje geleden voor het eerst sinds heel lang nog eens een negatieve opmerking gekregen over mijn baard.
Kwam van een bejaarde vrouw die mij al lang kent (en dus ook voor ik een baard had).
Ze kon mijn antwoord over haar kapsel helaas niet smaken maar ik vermoed wel dat ze de boodschap begrepen heeft :D
 
Banner image
Top