Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

JanM

Stoppelbaard
Werk in de zorg, veel dames geven aan dat ze het wel mooi vinden, maar willen er ook graag grapjes over maken, kabouter, piraat, sinterklaas. Vooral: waarom doe je het. Ik zeg dan " gewoon ijdelheid". Zoveel eerlijkheid geeft dan vaak dat het plagen onmiddelijk ophoud hahaha. Overigens vind 70 % van de vrouwen het helemaal niets.
Maar er zijn er ook een aantal die het heul erg aantrekkelijk vinden. Met name de 40 plus dames dan, die jongkies haken nu definitief af, wat in mijn business juist erg fijn is: nooit geen gezeik meer in deze vrouwenomgeving haha.
 

RubenG

Baard
Sinds afgelopen zaterdag 4x een negatieve opmerking gekregen. Hadden een feestje voor de tweede verjaardag voor mijn dochter, en daar kreeg ik twee keer de vraag "wanneer ik naar Syrië vertrek" en 1 keer de vraag of ik bekeerd was.. daarnaast ook nog de vraag "vindt ge dat nu echt mooi??".
Moet lukken dat dat van mijn ouders en broer kwam, en van een nonkel van mijn vrouw.. en die man heeft zelf ook een baard :rolleyes:

Daartegenover staat dat twee dames op het feestje wel grote fan waren.. eentje zei zelfs "baarden altijd mooi gevonden! Een man zonder baard is de vrouw niet waard!" :D
En mijn vrouw is ondertussen ook helemaal fan, ook al was ze in het begin erg tegen het idee:)>


Vandaag op het werk een ex collega gezien met dezelfde originele vraag over IS :rolleyes:

Veel inspiratie hebben de mensen die ertegen zijn wel niet zo blijkt!
 

Kale666man

Baardaap
Sinds afgelopen zaterdag 4x een negatieve opmerking gekregen. Hadden een feestje voor de tweede verjaardag voor mijn dochter, en daar kreeg ik twee keer de vraag "wanneer ik naar Syrië vertrek" en 1 keer de vraag of ik bekeerd was.. daarnaast ook nog de vraag "vindt ge dat nu echt mooi??".
Moet lukken dat dat van mijn ouders en broer kwam, en van een nonkel van mijn vrouw.. en die man heeft zelf ook een baard :rolleyes:

Daartegenover staat dat twee dames op het feestje wel grote fan waren.. eentje zei zelfs "baarden altijd mooi gevonden! Een man zonder baard is de vrouw niet waard!" :D
En mijn vrouw is ondertussen ook helemaal fan, ook al was ze in het begin erg tegen het idee:)>


Vandaag op het werk een ex collega gezien met dezelfde originele vraag over IS :rolleyes:

Veel inspiratie hebben de mensen die ertegen zijn wel niet zo blijkt!
Haha ja joh rare grappemakers,maar gelukkig zijn er genoeg die het wel waarderen en of mooi vinden en tenslotte doen we wat we zelf willen toch.
Als je met roze panty,s en een roos in je reet loopt hebben ze ook wel wat te zeuren.
Doen wat anderen willen doe ik al jaren niet meer aan mee,maar wel leuk dat er een hoop zeikerds zijn die waarschijnlijk nog niet eens een baard kunnen krijgen.
Gelukkig weten we beter.
Gr richard
[DOUBLEPOST=1509391973][/DOUBLEPOST]
Momenteel is het meer WAS dan IS. ;)
Zo succesvol zijn ze niet meer.:)

Luister maar naar je vrouw en vrouwelijke fans, want die zijn belangrijker dan de azijnzeikers.:D
Geen speld tussen te krijgen.
Gr richard
 

RubenG

Baard
Denk dat het vooral een poging is om grappig of origineel te zijn, daar gaan ze toch even de mist in :p

De negatieve reacties filter ik weg want die verwachtte ik toch al.. de positieve daarentegen komen van mensen waar ik het totaal niet van dacht, dus dat doet dubbel plezier ;)
 

Kale666man

Baardaap
Denk dat het vooral een poging is om grappig of origineel te zijn, daar gaan ze toch even de mist in :p

De negatieve reacties filter ik weg want die verwachtte ik toch al.. de positieve daarentegen komen van mensen waar ik het totaal niet van dacht, dus dat doet dubbel plezier ;)
Heel goed ruben,en net wat professor melchior al zei azijnzeikerds of zoals hans kraay jr het woord stelletje terpetijn zeikerds zijn er toch wel,maar ik luister niet altijd naar mijn vrouw hoor,behalve als ze boos wordt hahaha.
Gr richard
 

Kale666man

Baardaap
Vandaag weer de geijkte opmerking van, 'Ik had je bijna niet meer herkend'.:oops: En dan denk ik..., ikzelf ook niet (althans in vergelijking met een jaar terug :D), maar gelukkig weet ik maar al te goed wie ik ben. :eek:
[DOUBLEPOST=1509569371][/DOUBLEPOST]Hahaha ja mooi
[DOUBLEPOST=1509569759][/DOUBLEPOST]
ik hoop nog steeds dat 1 van mijn collega's mij vraagt of ik me al bij IS heb aangesloten...

dan wordt mijn antwoord: Ja! dat is de reden waarom ik in de chemie werk:cool:
Ja ik wilde je het net vragen maar weet nu je antwoord al hahaha, nee hoor dave laat maar lekker lullen.
 

Hartenheer

Zware baard
Sinds afgelopen zaterdag 4x een negatieve opmerking gekregen. Hadden een feestje voor de tweede verjaardag voor mijn dochter, en daar kreeg ik twee keer de vraag "wanneer ik naar Syrië vertrek" en 1 keer de vraag of ik bekeerd was.. daarnaast ook nog de vraag "vindt ge dat nu echt mooi??".
Moet lukken dat dat van mijn ouders en broer kwam, en van een nonkel van mijn vrouw.. en die man heeft zelf ook een baard :rolleyes:

Daartegenover staat dat twee dames op het feestje wel grote fan waren.. eentje zei zelfs "baarden altijd mooi gevonden! Een man zonder baard is de vrouw niet waard!" :D
En mijn vrouw is ondertussen ook helemaal fan, ook al was ze in het begin erg tegen het idee:)>


Vandaag op het werk een ex collega gezien met dezelfde originele vraag over IS :rolleyes:

Veel inspiratie hebben de mensen die ertegen zijn wel niet zo blijkt!

Zie je @Cowboy dat ik niet de enige ben :p
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Dat je niet de enige bent qua commentaar krijgen lijkt me evident (daar gaat heel dit topic over).

Dat je naar mijn mening één van de weinigen bent die er ook bijna voor in duel lijkt te gaan met diegene die de opmerking maakt is een ander gegeven :rolleyes:
 

Hartenheer

Zware baard
Dat je niet de enige bent qua commentaar krijgen lijkt me evident (daar gaat heel dit topic over).

Dat je naar mijn mening één van de weinigen bent die er ook bijna voor in duel lijkt te gaan met diegene die de opmerking maakt is een ander gegeven :rolleyes:
Ben nu eenmaal {interim}manager geweest, als ik me goed voel rap van de tong.
 
Banner image
Top