Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

Nib85

Volle Baard
Ik heb nog nooit een negatieve commentaar gekregen over mijn baard...miss omdat ik al een eeuwigheid rondloop met èèn of andere vorm van gezichts beharing .

Wel ooit iets grappig meegemaakt..
ik had vanaf mijn 18 ongeveer, steeds een sik of een stoppelbaard, dan weer lange bakkebaarden enz....
Rond mijn 25ste had ik op die moment op zen minst een jaar aan èèn stuk een volle korte baard.

Nu kwam ik wekelijks met mijn vrouw bij mijn schoonouders in die periode.
Op een gegeven moment, door te veel te prutsen en bij te shapen had ik mijn baard verknoeid (jeugdzonden), waardoor ik hem helemaal moest afdoen.
Dus ga ik totaal gladgeschoren bij mijn schoonouders.
Niemand zei er iets over.
Nu was ik daar een paar weken elk weekend geweest en opeens zegt mijn schoonmoeder: seeeg, ik zie iets anders aan jou precies?
Had jij vroeger geen snorretje ofzo????
Whahahhaaaa

Nadat ik de eerste keer een volle baard had laten groeien hem en hem er vervolgens afgehaald had zei mijn schoonmoeder dat ze me nog mooier met baard vond. (Y)
Dat was overigens niet de reden dat ik hem weer opnieuw liet groeien, al was ik het wel roerend met haar eens :D

Mijn eigen moeder daarentegen heeft het erg lang volgehouden om te zeggen dat ze een “dikke stoppelbaard” mooier vond.
 

Laurent1965

Zware baard
Mijn ouders zijn er allebei al jaren niet meer, ik weet zeker dat ze het vreselijk hadden gevonden...:(:eek::oops:
Een zus van mijn moeder is er nog, stuk jonger, zegt steeds als ze me ziet, die baard staat je geweldig... :oops:
Als ik dan aangeef dat haar zus mij de tent zou hebben uitgekegeld zegt ze steeds, " je leeft maar 1 x, je bepaalt zelf hoe je uitziet, en hoe je leeft, en bij jou zit dit wel goed".(Y)
 

Texman

Koning Baard
Van de week kwam er een collectant aan de deur de erg verrast was dat ik voor hem de deur opendeed.
Het was een jongeman met een stoppelbaard van Marokkaanse afkomst.
Zelf had hij zijn baard er onlangs afgehaald omdat hij erg nare ervaringen had gehad tijdens het collecteren.
Hij vertelde mij dat er voor hem vaak niet open werd gedaan of erger nog dat hij bij de deur werd weg-gescholden.
Ik heb even met hem staan praten en na een tijdje zij hij dat hij mijn baard erg mooi vond en dat hij later ook graag zo'n baard wilde hebben :).
Mijn dag was weer goed (Y).
 

Giant

Zware baard
Mijn eigen moeder daarentegen heeft het erg lang volgehouden om te zeggen dat ze een “dikke stoppelbaard” mooier vond.
Dat is moeders eigen.
Ze zegt ook vaak dat ik wat haar op mijn hoofd moet laten groeien, stond vroeger ook zo mooi.
En mijn snor is toch wel opvallend groot. Maar daar geeft ze verder geen commentaar (meer) op.
 
Banner image
Top