Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

Rothbeard62

Volle Baard
Meestal zijn de reacties behoorlijk positief (gelukkig!). Het valt op dat mannen met stoppelbaarden vaak van de dames te horen krijgen dat het zo 'prikt', maar bij mijn baard is het commentaar meestal dat 'ie lekker zacht is ;)

Het valt wel op dat vaak de oudere dames er niet zo positief tegenover staan. M'n tante van 91 zeurt er regelmatig over en ook m'n moeder zou me waarschijnlijk liever zonder zien (in hun ogen blijf je waarschijnlijk altijd het kind).

Echt negatief commentaar is er nog niet geweest, hoewel een vriend van mij de baard een tijdje geleden omschreef als "een struik". Maar vorige week in de trein riep een jonge man van een jaar 20 (met beginnende baard) nog "Nice Beard" en dat is toch wel leuk om te horen! :)>
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Al die opmerkingen of ze nu positief of negatief zijn bewijzen gewoon dat je met een baard opvalt en indruk maakt.
Ik vind het eigenlijk wel leuk:) want als je nooit een reactie krijgt op je uiterlijk betekend dat ook dat niemand in jou is geïnteresseerd of iets om je geeft.:confused:
De mooiste opmerking die ik ooit op mijn werk hoorde was toen er naar mij gevraagd werd en een collega zij "dat is die meneer met al dat haar in zijn gezicht":D:D.
 

Remi

Baard
Ik ben nu bijna 6 weken "onderweg" en begin nu wat meer aanspraak te krijgen. Zelf zit ik er niet altijd op te wachten omdat ik nog niet tevreden ben met hoe het er momenteel bij staat, maar dat is even de periode waar ik doorheen moet. Moet wel zeggen dat mensen er veelal een reactie voor over hebben dus je maakt wel een statement. Een veel gehoorde reactie van mannen is "ik zie dat je het laat groeien, van mijn vrouw/vriendin moet ik het scheren..." tja, ik kan daar wel om lachen! :)
 

Boof72

Volle Baard
Ik was net bij de anesthesist, mijn galblaas gaat verwijder worden. Maar dit even terzijde.
Allerlei dingen doornemen en invullen voor de operatie.
Zegt hij , "hoe zullen we je baard noemen.....grote baard....... NEE we vullen forse baard in, dit klinkt veel imposanter !! Want dat is die tenslotte :D:D Ene dit zeg ik uiteraard alleen maar uit jaloezie, want ik heb gewoon nix. Die 3 harem die ik heb is echt gewoon nix met jou vergeleken"
Hier wordt je toch vrolijk van, ondanks dat je in het ziekenhuis zit.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik was net bij de anesthesist, mijn galblaas gaat verwijder worden. Maar dit even terzijde.
Allerlei dingen doornemen en invullen voor de operatie.
Zegt hij , "hoe zullen we je baard noemen.....grote baard....... NEE we vullen forse baard in, dit klinkt veel imposanter !! Want dat is die tenslotte :D:D Ene dit zeg ik uiteraard alleen maar uit jaloezie, want ik heb gewoon nix. Die 3 harem die ik heb is echt gewoon nix met jou vergeleken"
Hier wordt je toch vrolijk van, ondanks dat je in het ziekenhuis zit.
Zullen we dit een groot compliment noemen? Nee, een fors compliment! :)>(Y)
 
Banner image
Top