Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

DaanBaard

Baard
Blijft raar dat iedereen weer denkt een mening te moeten hebben over iemand's baard.....
Geef je een opmerking terug over iets anders word je vaak weggezet als grof en onbeschoft....
Vraag mij weleens af, trekt een baard nu echt zoveel meer aandacht dan andere looks?

Ik krijg bijna iedere dag een opmerking over mijn baard of baard gerelateerd. Vanmorgen kwam ik op mn werk en het eerste wat ik hoor: He Santa !

En gisteren een mede baardman: Je baard begint nu echt dik te worden :)

Een baard is blijkbaar echt iets heel bijzonders :)
[DOUBLEPOST=1577134206][/DOUBLEPOST]En wat ook leuk is om te zien is dat er vele collega's een baard proberen te kweken.

Maar de meesten haken tijdens de kriebelfase af :p
 

Ardjan

Baardaap
Een baard is blijkbaar echt iets heel bijzonders :)
Een doorsnee baardje niet, maar een fikse baard wel! Dat komt namelijk veel minder vaak voor!
En wat ook leuk is om te zien is dat er vele collega's een baard proberen te kweken.
Maar de meesten haken tijdens de kriebelfase af :p
Ja, dat is het h'm; de meesten haken af!
En doordat de meesten afhaken, wordt een baard door volhouders, juist als extra bijzonder gezien! :)
 

Laurent1965

Zware baard
Vanochtend weer zo'n vreemd iets.
Iemand die mij een jaar of acht, negen niet had gezien.
-Goh, had jij die baard al, is wel heel erg lang...
-Ik, nee nu zo'n jaar of zes.
-Doodse stilte met een intens afkeurende blik...
-Ineens, ja voor mij was het niets..., je valt toch op, niet dan?
- Ik, nou en, we zijn nu eenmaal niet allemaal standaard kuddedieren..... :D
 

Laurent1965

Zware baard
Met zo'n blik van, wat moet dat met die baard...., van die mensen die hun hele leven naar hetzelfde op vakantie gaan, niet verder komen dan hun aardappelen, groente, vlees om 18:00 uur en altijd diezelfde suffe, gefrustreerde look...., zo onzeker als wat zijn ze feitelijk!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Met zo'n blik van, wat moet dat met die baard...., van die mensen die hun hele leven naar hetzelfde op vakantie gaan, niet verder komen dan hun aardappelen, groente, vlees om 18:00 uur en altijd diezelfde suffe, gefrustreerde look...., zo onzeker als wat zijn ze feitelijk!
Hierbij had ik na de lachbui ineens een herinnering van enige jaren geleden.
Ik zeilde en kwam aan op Barbados. Een passerende Nederlander herkende de taal en knoopte een gesprek aan. Hij vertelde me met groot enthousiasme, dat hij en zijn vrouw al 17 jaar naar het Caraïbische eiland kwamen voor een vakantie en dat ze altijd in hetzelfde hotel dezelfde kamer boekten.
Verbaasd vroeg ik: 'Hoezo? Heb je geen geheugen?'.
De man begreep het niet en is verder gewandeld. :D
 

Texman

Koning Baard
Met zo'n blik van, wat moet dat met die baard...., van die mensen die hun hele leven naar hetzelfde op vakantie gaan, niet verder komen dan hun aardappelen, groente, vlees om 18:00 uur en altijd diezelfde suffe, gefrustreerde look...., zo onzeker als wat zijn ze feitelijk!
Ik heb al eerder gezegd veel mensen houden niet van verandering dat haalt ze uit hun comfortzone. Op zich heb ik daar geen moeite mee maar het is wel leven en laten leven. :)
 

Hartenheer

Zware baard
Met zo'n blik van, wat moet dat met die baard...., van die mensen die hun hele leven naar hetzelfde op vakantie gaan, niet verder komen dan hun aardappelen, groente, vlees om 18:00 uur en altijd diezelfde suffe, gefrustreerde look...., zo onzeker als wat zijn ze feitelijk!

Hoe sterk beledigd zouden ze zijn als je zou zeggen.
Goh ben je nu donker, je verfde je haar toch altijd blond.
Dan ben je onbeschoft.
 
Banner image
Top