Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

Weeble

Volle Baard
Ik krijg eigenlijk 2 soorten commentaar op mijn baard:

1. Als ik een 'bad-beardday' heb (krullen staan alle kanten op)
Volgens mij heb je vandaag geen wax er in gedaan of wel?
Is het niet eens tijd om weer naar de barbier te gaan?


2. De vraag 'waarom ik een baard draag i.p.v. een stoppelbaard'
Mijn reactie is dan; 'Een stoppelbaard schuurt, een baard streelt!'
 

damster

Baard
Ik reageer helemaal niet op dat soort opmerkingen. Ze doen maar

Het zijn waarschijnlijk mensen die nog steeds met hun eerst gekregen scheermesje gebruiken omdat ze geen baardgroei hebben :D

Ach en opmerkingen van de dames :) soms ben ik jaloers op hun baardgroei :)>
 

Ardjan

Baardaap
Vrii rustig met de baardopmerkingen, maar vrijdag ineens 3 opmerkingen op één dag:
Opmerking 1: "Hé, ga je radicaliseren?" ('k begrijp nog steeds niet waarom een baard altijd maar in verband wordt gebracht met 'radicaliseren'. Of er geen 'gewone' baarden zijn...)
Opmerking 2: "Hé, je baard wordt steeds langer" Ik zei: "ja, gek hè als je een baard laat groeien" ;)
Opmerking 3: "Zo, zo, je baard wordt nu écht een baard; Staat je goed hoor." (ik: smile: dank u, dank u) :)

'k Vind 't eigenlijk wel prima wat iedereen vindt. Laat voorlopig nog even groeien.:)>
 

drummer

Baard
Op een festival raakte ik in gesprek met een vrouw die kapster bleek te zijn. Het gesprek kwam op mijn baard. Ze liet duidelijk weten wat ze ervan vond: te veel krul, hij mag wel wat korter, en ze hield trouwens zowiezo niet van baarden....
Hierop haalde ik mijn schouders op en zei: 'Jammer dan, gelukkig maar dat het mijn baard is en niet die van jou.'
Ze begon te glimlachen en zei dat dit het enige juiste antwoord was wat ik had kunnen geven.
 

JeroenP

Volle Baard
ik kreeg afgelopen vrijdag weer een leuk compliment. Maar verder is het vrij rustig. Nu ik hem wat ( lees heel wat korter) heb krijg ik wat meer bekijks. Misschien is dit iets wat beter bij me staat....maar lange baarden zijn gewoon geweldig. Dus als de zomer weer voorbij is gaan de tondeuse en schaar de kast weer in....
 

Ardjan

Baardaap
Vrijdagavond op straat; ik liep naar mijn auto; werd er op afstand naar me geroepen "meneer u heeft een mooie baard; zou ik ook wel willen, ik ben jaloers".
Kennelijk is niet voor iedereen weggelegd een mooie baard te kweken. Maar ik zei met een smile, met geduld en doorzettingsvermogen kom je een heel eind. :)
 
Hoor in het algemeen niet veel . Soms dat het vies is enzo van die dingen . Begin voornamelijk te lache en denk bij me eigen " vies " hahahah als die zien wat ik tot nu toe aan baard verzorging heb !! Agjaa mensen moeten wa te zijken hebben . Van de week op het werk zij iemand " en wa neer gebruik je weer eens een scheer mesje of kaper .!! Ik zo 12-05-2018 dan ga ik een bezoekje brengen aan de barbier om het weer eens een beetje te laten fatsoeneren. Hahahah hij keek me met een vraagende blik aan maar volgens mij begreep ie er geen zak van . Maar goed 90% positieve opmerkingen !

Grt Danny
Beard on bro's ;)
 

damster

Baard
Ik zit nu ff op het terras in castricum. Uurtje te vroeg voor de afspraak bij de barbier

Afgelopen weken veel gehoord gekregen hoe het met mijn rendieren gaat. Dat snapte ik eigenlijk niet. Ik heb alleen maar geiten, schapen en kamelen :p

Straks nieuwe modelletje erin en dan gaan we weer kweken voor de sinterklaaskwestie ;)
 

zenn

Zware baard
Kreeg vanmorgen 'Gandalf!' naar m'n hoofd geslingerd door een Noord-Afrikaanse bontkraag makaak-aap medelander. :rolleyes:
Kon het niet helpen om 'You shall not pass!' terug te roepen... :cool: Heeft iets te maken met 'ies koltoer' volgens mij.

Moest 'r eigenlijk ook stiekem wel een beetje om lachen; die had 'k nog niet eerder gehoord. :p
Maar aan z'n gezicht te zien denk 'k niet dat ie 'm snapte... :confused::D
 

PBM

Stoppelbaard
De leukste die ik kort geleden gehad heb: He kijk, Kaptein Iglo......

Ik kan er allemaal wel om lachen, maar ben het wel eens met de stelling: waar bemoeien mensen zich mee en wie geeft ze de vrijheid om maar iets te roepen naar een ander?
 
Banner image
Top