Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

Laurent1965

Zware baard
Ouwe besjes kunnen maar moeilijk meekomen! Vertel haar maar dat in haar jeugd, mannen van rond 1900, allemaal met een forse baard liepen! :D

Ja, is inderdaad zo, waar ging het zo gigantisch verkeerd???
In de jaren 70-80 liep hier al iemand rond met een baard van zowat een tweard....,
Was zijn tijd ver vooruit in een smakeloze tijd qua mode en aandacht voor je looks.
Iedereen noemde hem pesterig Jezus...., de man was altijd alleen, had als kind al bewondering voor zijn durf!!
 

Bolt

Zware baard
Ik probeer het te laten bezinken en vind, dat je goed gereageerd hebt, maar…ik ben zo blij, dat het jou overkomen is en dat ik daar niet bij stond. Ik besef me dat het primair gedrag is, maar "appeltje" had door mijn toedoen voorlopig geen visje meer naar binnen kunnen werken en mochten anderen er ook instappen, dan gaan die in één moeite mee in de festiviteiten.:mad:

Appeltjemoes was het dan geworden
 

Laurent1965

Zware baard
Gisteren op Facebook in 1 bericht voor kabouter plop uitgemaakt en dat ik niet zou misstaan in de Efteling. Gelukkig zijn deze mensne niet wijzer en reken ik het maar onder het lage IQ .

Daar moet je dus echt proberen boven te staan, wat grof!
Inderdaad laag IQ en weinig waarden en normen!
Reden waarom ik buiten Baardforum op geen enkele social-media "zit".
 

Laurent1965

Zware baard
Vanmiddag nog een client die mij lang niet gezien had: ik hou niet van grijs en al helemaal niet van baarden....
Ik: (kijk hem van boven naar beneden keurend aan), als we dan toch persoonlijk worden, heb je een half uur???
Ijzige stilte, ik sluit de discussie met: het interesseerd mij niet wat anderen ervan vinden. Case closed. :D:D
 

Texman

Koning Baard
Vanmiddag nog een client die mij lang niet gezien had: ik hou niet van grijs en al helemaal niet van baarden....
Ik: (kijk hem van boven naar beneden keurend aan), als we dan toch persoonlijk worden, heb je een half uur???
Ijzige stilte, ik sluit de discussie met: het interesseerd mij niet wat anderen ervan vinden. Case closed. :D:D
Geweldig opmerking, het overkomt mij nauwelijks maar voor het geval het toch een keer gebeurd zal ik hem onthouden.
 
Banner image
Top