Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

Hartenheer

Zware baard
Ik dacht altijd dat Amsterdammers humor hadden, wat een gifangels zeg.

Amsterdammers komen hier vaak om een visjete verschalken, alsof het hier lekkerder is.

Ik hoor achter me een vrouwen stem die leuk voor de menigte wil zijn zeggen: Wat een rotkop krijg je, als je zo'n grote baard laat staan.

Draai me om en daar staat een appel waar een hoofd, armen en benen uitsteken. (Joep had een strakke broek gekregen )
Ik maakte alleen de opmerking: ik zou het makkelijk kunnen oplossen, dat gaat jou niet lukken .

Begint dat appeltje toch te gisten. En ze kreeg nog hulp van andere vrouwen ook.
Met als gevolg dat de mannen weer tegen die vrouwen te keer gingen.

Ze waren zo aan het bekvechten dat ze niet eens merkte dat ik al buiten was en op mijn booster weg ging

Waarschijnlijk krijg ik later wel te horen hoe het is afgelopen in die zaak.
 

Joep

Zware baard
Wat een bizar verhaal toch weer. Waarom doen mensen zo ongelooflijk onbeschoft? Wel een leuke tegen opmerking (Y)

Nog even over mijn strakke broek :D Er is iets en dat heb ik nog nergens vermeld en ik vind dat het tijd is om dat te bekennen. Tot nu toe heb ik alleen mijn voorkeur op uiterlijk bekend gemaakt, maar al is een vrouw nog zo knap/sexy, ik kan er niet warm of koud van worden als ze niet lief is. Het tegenovergestelde werk wel bij mij. Een lelijk wijf, om het maar even plat uit te drukken, kan mijn hart doen laten smelten met een welgemeende lieve lach. Dit (lekkere) viswijf waar jij het dus over hebt had ik totaal genegeerd, tenzij die rot opmerking tegen mij was.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik probeer het te laten bezinken en vind, dat je goed gereageerd hebt, maar…ik ben zo blij, dat het jou overkomen is en dat ik daar niet bij stond. Ik besef me dat het primair gedrag is, maar "appeltje" had door mijn toedoen voorlopig geen visje meer naar binnen kunnen werken en mochten anderen er ook instappen, dan gaan die in één moeite mee in de festiviteiten.:mad:
 

Hartenheer

Zware baard
Ik probeer het te laten bezinken en vind, dat je goed gereageerd hebt, maar…ik ben zo blij, dat het jou overkomen is en dat ik daar niet bij stond. Ik besef me dat het primair gedrag is, maar "appeltje" had door mijn toedoen voorlopig geen visje meer naar binnen kunnen werken en mochten anderen er ook instappen, dan gaan die in één moeite mee in de festiviteiten.:mad:

Ik laat me niet zo snel gek maken hoor.

Gekker dan ik nu ben zal het {hopelijk} niet worden :D.
Er zijn personen waar ik me mateloos aan kan irriteren, maar heb zoiets van: ze zijn niet wijzer.
 

Texman

Koning Baard
Ik dacht altijd dat Amsterdammers humor hadden, wat een gifangels zeg.

Amsterdammers komen hier vaak om een visjete verschalken, alsof het hier lekkerder is.

Ik hoor achter me een vrouwen stem die leuk voor de menigte wil zijn zeggen: Wat een rotkop krijg je, als je zo'n grote baard laat staan.

Draai me om en daar staat een appel waar een hoofd, armen en benen uitsteken. (Joep had een strakke broek gekregen )
Ik maakte alleen de opmerking: ik zou het makkelijk kunnen oplossen, dat gaat jou niet lukken .

Begint dat appeltje toch te gisten. En ze kreeg nog hulp van andere vrouwen ook.
Met als gevolg dat de mannen weer tegen die vrouwen te keer gingen.

Ze waren zo aan het bekvechten dat ze niet eens merkte dat ik al buiten was en op mijn booster weg ging

Waarschijnlijk krijg ik later wel te horen hoe het is afgelopen in die zaak.
Ha, Ha, Ha, gewoon dom ordinair aso pleps. :eek::eek::eek:
 

Texman

Koning Baard
Gisteren nog een vrouwelijke collega die ik heel lang niet had gezien, schoot totaal in de verlegenheid, riep keihard, wat zie jij er goed uit met die baard....., ik keek snel rond om me heen, er was verder geen hond in de kantoorgang, wie, waar ???? :D:D
Zij weer, nee jij, die baard staat je verrekte goed! :)

Mijn dag was weer goed!
Op mijn werk, als ik jarig was lieten sommige van mijn vrouwelijke collega's nadrukkelijk blijken of ze van baarden hielden of niet.
Soms werd ik omhelst en soms was er een afstandelijk handje en er waren soms dames die van de gelegenheid gebruik maakte om even stiekem aan mijn baard te voelen. Ik vond het altijd prima als de dames maar happy waren, toch :D.
 

Laurent1965

Zware baard
Op mijn werk, als ik jarig was lieten sommige van mijn vrouwelijke collega's nadrukkelijk blijken of ze van baarden hielden of niet.
Soms werd ik omhelst en soms was er een afstandelijk handje en er waren soms dames die van de gelegenheid gebruik maakte om even stiekem aan mijn baard te voelen. Ik vond het altijd prima als de dames maar happy waren, toch :D.
Merk ik ook, soms wel genant, sommigen komen echt nadrukkelijk te dichtbij....
 

Ardjan

Baardaap
Vandaag zei iemand tegen me: "Je baard is lang geworden"! :)

'k weet dan eerlijk gezegd nooit zo goed of ze zo'n opmerking dan positief of negatief bedoelen! :confused::cool:

Ja, voegde ze eraan toe: "Doe je dat vanuit een bepaalde overtuiging?" :cool:
Ik dacht: "overtuiging"? :confused:
Ja, was mijn antwoord; Ik ben er van "overtuigd" dat het bij me past! :D

'k Vind het overigens zelf nog wel meevallen met de lengte! Mag best nog wat langer! :D
 
Laatst bewerkt:

Laurent1965

Zware baard
Ik schreef er al eens over, woon (weer) in een hele kleine gemeenschap waar ik ook nog eens (lang geleden...) geboren ben,
Iedereen kent elkaar, de meesten ken ik al mijn hele leven, veel zijn ergens wel familie van elkaar.
Komt er zo'n oud besje van in de 80 naar me toe op straat:

"zegk jong, dae baard van dich weardj veul te langk, zoea dien mooder noeats good hubbe gevonje...., mosse neet doon..."
Zeg jongen, die baard van jou wordt veel te lang, dat zou je moeder nooit goed hebben gevonden, dat moet je niet doen...

Reactie van mij, wen er maar aan, die gaat nog wat langer worden.
Zij weer, ja je moeder had ook wel wat rebels in zich..., je vader was echter altijd een keurige man. :D:eek:
 
Banner image
Top