Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

Nib85

Volle Baard
@Joep Ik snap je heel goed.
Ondanks dat er niets mis is met een beetje aandacht aan jezelf besteden (naast de baard leuke kleding bijvoorbeeld), stoor ik me ook altijd aan :“ach ja een baard is erg hip tegenwoordig hè”. Ik ben een poosje in een soort van verdediging gegaan dat de grootste trend juist over is. Daarop komt vaak; “ik zie anders nog steeds veel baarden”.
Mijn nieuwe antwoord is dat er meer mensen zonder baard zijn dus dat geen baard hebben wel hip moet zijn.


Want ik ben er van overtuigd dat de mensen die de baard voor de hipheid alleen hebben allang afgehaakt zijn...
Nu zijn het met name nog de echte baardmannen die juist de baard laten staan omdat ze dat zelf graag willen.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ach, na meer dan 5 jaar (en zo oud is dit forum dus ook bijna :)>) merk ik dat ik er eigenlijk geen commentaar meer op krijg.
Het is dus eigenlijk gewoon een kwestie van tijd en wennen voor de andere mensen blijkbaar ;)
Als ik opmerkingen krijg van wildvreemden dan is het eigenlijk elke keer positief (de laatste jaren toch).
 

LuckyBasterd

Volle Baard
.... ik vind het vreemd dat ik vaak een sneer krijg...
Vragen ze.. waar is je kabouterdorp... of het is nog geen sinterklaas...

Mijn antwoord is vaak... hoef er niks voor te doen... groeit van zelf...... enne als ik hem al beu zou zijn... Dan haal ik hem eraf... kan ik van jou gezicht niet zeggen..

*zipped* en een sjaggie blik hahahaha
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Gisteravond zat ik met een vriend even een milkshake naar binnen te slurpen bij Burger King, waar ze naast de ingang een luxe zithoek hebben. Diep weggezakt in de banken en babbelend over van alles en nog wat komt er een hipster met zijn vriendin binnen, die eerst groet door zijn duim op te steken en even later een praatje over baarden komt maken.
Na zijn vertrek komen er vijf meiden van begin twintig binnen, die naast ons in de kussens ploffen en een geanimeerd gesprek over baarden beginnen.
Complimenten en interesse zijn altijd leuker, dan door jaloezie veroorzaakte kritiek, dus het waren leuke ontmoetingen. :)>
 

Texman

Koning Baard
Gisteravond zat ik met een vriend even een milkshake naar binnen te slurpen bij Burger King, waar ze naast de ingang een luxe zithoek hebben. Diep weggezakt in de banken en babbelend over van alles en nog wat komt er een hipster met zijn vriendin binnen, die eerst groet door zijn duim op te steken en even later een praatje over baarden komt maken.
Na zijn vertrek komen er vijf meiden van begin twintig binnen, die naast ons in de kussens ploffen en een geanimeerd gesprek over baarden beginnen.
Complimenten en interesse zijn altijd leuker, dan door jaloezie veroorzaakte kritiek, dus het waren leuke ontmoetingen. :)>
Gelukkig gebeurd dit ook :)
 

Laurent1965

Zware baard
Gisteren nog een vrouwelijke collega die ik heel lang niet had gezien, schoot totaal in de verlegenheid, riep keihard, wat zie jij er goed uit met die baard....., ik keek snel rond om me heen, er was verder geen hond in de kantoorgang, wie, waar ???? :D:D
Zij weer, nee jij, die baard staat je verrekte goed! :)

Mijn dag was weer goed!
 
Banner image
Top