Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

Ronster

Baard
Ach, er mensen die het cool vinden en mensen die het niks vinden. Daarnaast heb je mensen die denken dat ze overal en altijd maar hun mening moeten kunnen spuien. Smaken verschillen. That's it.

Dat is met zoveel dingen. Tattoos en andere lichaamsversieringen, body building (wat ik dan weer afschuwelijk en onnatuurlijk vind, terwijl anderen diezelfde gasten staan te bewonderen en vol bewondering toe te schreeuwen tijdens een vleeskeuring), muziek etc.
Zo heb ik zelf lang in een metal band gespeeld. De ene dag sta je handtekeningen uit te delen en willen mensen met je op de foto, de andere dag wordt je uitgelachen voor de 'belachelijke herrie' die je maakt :D

Ik sta er gewoon boven. Word zeker niet boos. Al kan ik raak uit hoek komen wanneer iemand bezig blijft. Dit probeer ik dan wel met humor te doen, waarbij de boodschap wel aan moet komen dat ze 1. vooral eens naar zichzelf moeten kijken, 2. zich met hun eigen zaken moeten bemoeien, 3. ik heus niet wakker lig van hun mening.

Dus. Dat :cool:
 

Mrgourmet

Baard
Zit je bij ISIS tegenwoordig, man?! hahaha. dat soort humor hoor ik vaak.
Maak dan gewoon een praatje en sinds paar weken wijs ik ze op mijn mooie snor, die ze na een babbeltje bijna allemaal mooi vinden eigenlijk.
In de gym vinden ze het prachtig en zeggen dat 't me goed staat en vooral de handlebar doet het ZEER goed!
Note: mijn baard is nooit langer als 1,5 cm geweest. meeste hier ver ver ver daaroverheen hahah!

Ach: i dont give a f*ck eigenlijk, maar valt me op dat er vaak heel veel over terrorist/isis gaat hahah. maar heel vaak ook gewoon als grap.
Kan er vaak om lachen hoor. alleen mijn baas vind mijn baard echt HE-LE-MAAL niets (die overigens zelf arabisch en had 10 jaar terug een mega baard)
 

rudolf

Baard
Ik werd met enige regelmaat door mijn werkgever benoemd als kabouter plop.
Tot ik hem er van de week op wees dat hij met zijn grote neus best hoge ogen zou scoren op het wk voor grote neuzen.
Was klaar.. ik moest respect voor hem hebben als werkgever kwam hij mij vertellen.
Dus met een brede smile verteld wat hij voor onzin uitkraamt en dat hij zich beter met zijn eigen voorkomen kan bemoeien en dat daar duidelijk nog puntjes voor verbetering zijn.
 

Lennchu

Baard
Word regelmatig door collegas geconfronteerd met ISIS gebeuren en dergelijke, maar gewoon meelullen zal ik maar zeggen.

Tot nu toe heb ik van meerdere managers nog niks gehoord (wat ik vreemd vind gezien mijn beroep.. Moet toch een representatief voorkomen hebben..)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik werd met enige regelmaat door mijn werkgever benoemd als kabouter plop.
Tot ik hem er van de week op wees dat hij met zijn grote neus best hoge ogen zou scoren op het wk voor grote neuzen.
Was klaar.. ik moest respect voor hem hebben als werkgever kwam hij mij vertellen.
Dus met een brede smile verteld wat hij voor onzin uitkraamt en dat hij zich beter met zijn eigen voorkomen kan bemoeien en dat daar duidelijk nog puntjes voor verbetering zijn.
Die heeft dus duidelijk een minderwaardigheidscomplex, dat hij probeert te overwinnen door anderen te kleineren. Als je de bal kaatst moet je hem toch ook terug verwachten. Triest figuur. o_O
Respect werkt altijd vanaf twee kanten lijkt me.
 

rudolf

Baard
Die heeft dus duidelijk een minderwaardigheidscomplex, dat hij probeert te overwinnen door anderen te kleineren. Als je de bal kaatst moet je hem toch ook terug verwachten. Triest figuur. o_O
Respect werkt altijd vanaf twee kanten lijkt me.

Dat dacht ik dus ook.. Maar weet het al een tijdje..
Ach niet zo veel met de neus te maken dus. Doeii er mee.
 
Ik kom altijd terug met wat ingestuurde grappen, o.a.

Tegen vrouwen: Nou en! Ik heb een tong van 20CM en kan ademen door mijn oren, en naast Chantal Janzen zie jij eruit als eenTeletubbie.
Tegen mannen: haha jij bent jaloers, en jij krijgt altijd nep telefoonnummers van vrouwen.
 

Almer

Baard
Ik was blijkbaar de keeper van Oostenrijk heb ik gemerkt tijdens mijn werktripje daar naartoe vorige week :oops:

Ik krijg geen commentaar of opmerkingen meer eigenlijk, loop nu met mijn vriendin sinds januari wat meer rond op rockabilly/psychobilly/metal feestjes en dat soort dingen dan in kroegen zoals ik daarvoor deed en ik val nu niet eens meer zo heel erg op.

Ik vind het eigenlijk steeds meer een voordeel, ze heeft 2 kids waar ik heel goed mee kan en ik wordt al niet eens meer vreemd aangekeken als ik ze voor haar van school haal enzo. Wat een ander vind is niet belangerijk, het helpt op mijn werk ook gigantisch en je ziet het echt zo ontzettend veel opduiken op het moment. Vorige week weer bij de tt assen geweest en er lopen er nogal wat meer rond vergeleken met vorig jaar.
 
Laatst bewerkt:
Iets andere vorm van commentaar dan gebruikelijk, maar gister op het terras maakte ik een compliment aan een mede baarddrager met de vraag hoelang het al op kweek stond en toen hij aangaf dat dit 1 jaar en 3 maanden was en ik hem feliciteerde met z'n 1ste verjaardag waren mijn vrienden toch enige tijd afwezig door een schaterlach.
 

Robst

Baard
Zolang je partner het maar mooi vind geen probleem laat de rest maar zeuren. Het is jouw baard en jij draagt hem zoals jij wil. En opmerkingen komen meestal van mensen die geen baard hebben of geen kunnen laten groeien. Jaloers dus.
 

Sven

Stoppelbaard
Ik met zeggen dat ik weinig negatiefs hoor.
Als ik al negatief commentaar hoor, verbaast erg hoe weinig origineel de opmerkingen zijn (terrorist of zwerver).

Wel veel positieve opmerkingen die ik altijd met een dankwoord in ontvangst neem :)
 

Robst

Baard
Persoonlijk trek ik mij niet veel aan van commentaar van derde m'n partner vind ik belangrijkst en de rest komt ver daarna
 

JeroenP

Volle Baard
ik hoor hetzelfde als mijn mede-baarddragers. En.....ze praten maar. Het is MIJN trots.(PUNT)
 
Banner image
Top