Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

Yainderidoo

Zware baard
Onlangs een weekje naar de mooiste plek op de wereld geweest....Terschelling!!
Op de eerste dag aan zee m'n kop verbrand. Ik heb een paar dagen met een theedoek met daarover heen een pet rondgelopen, ter bescherming van nek en oren. Kom ik in Midsland het souvenierswinkeltje binnen, zegt de vrouw achter de balie: "hey....daar komt Jezus ook binnen" :D:D:D:D:D
Ik heb heerlijk gelachen en bij het verlaten van de winkel heb ik een ieder gezegend :cool:
 

Yainderidoo

Zware baard
Niet een stukje over het water gewandeld? :rolleyes:
Dat is al zo'n ouwe....tegenwoordig loop ik gewoon over het strand....:cool:

Hij was bang, dat het in wijn zou veranderen! ;)
Als variatie heb ik er deze keer lekker koud 0 % bier van gemaakt..:p

Terschelling was een rib uit je lijf zeker? :D
Je bent in de war Bolt mijn zoon....dat was Adam.....errrrr....of was het nou Eva?...hoe dan ook heeeeeeeeel lang gelden:rolleyes:
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Mensen kunnen zo lekker ongenuanceerd en ronduit onbeschoft zijn.
Enige tijd geleden bij een bruiloft van een voormalig buurmeisje kwam ik haar oma tegen, die een stuk chagrijn is en die ik al jaren niet meer gezien had.
Ze keek me aan en zei: 'Wat ben je oud geworden!' We mochten elkaar toch al niet, dus ik antwoordde: ' Nee, de tijd is ongemerkt aan jou voorbijgegaan'.
Klaar! ;)
 

JeroenVries1973

Stoppelbaard
Mensen kunnen zo lekker ongenuanceerd en ronduit onbeschoft zijn.
Enige tijd geleden bij een bruiloft van een voormalig buurmeisje kwam ik haar oma tegen, die een stuk chagrijn is en die ik al jaren niet meer gezien had.
Ze keek me aan en zei: 'Wat ben je oud geworden!' We mochten elkaar toch al niet, dus ik antwoordde: ' Nee, de tijd is ongemerkt aan jou voorbijgegaan'.
Klaar! ;)

Datzelfde had ik met een tante van me, die zei ook dat die baard me oud maakte, maar schatte me wel 7 jaar jonger toen ik vroeg hoe oud ik dan was volgens haar
 

Texman

Koning Baard
Het is onbegrijpelijk dat sommige vrouwen direct klaar staan met hun ongenuanceerde meningen.
Vaak kennen ze je niet eens. Dat deze dames vaak geen fijn leven hebben verwondert mij dan ook niets.
Als je zoveel negativiteit uitstraalt krijg je het ook terug en zal je weinig vrienden hebben.
 

zenn

Zware baard
'K zeg weleens je kan aan mensen hun mond, hun karakter zien. En meestal klopt het; van die oude zure vijgen, waarbij de mond in neutrale stand al standaard omlaag hangt. Of van die gezellige oude besjes, die je altijd vriendelijk lijken toe te lachen. :)

Hier heb je zo'n oudevandagenhuis, waar 'k altijd met de hond een rondje om loop. En sommige oudjes maak 'k weleens een praatje mee, een aardige oma die ik weleens vaker tegenkom zei van de week "Zo jongen, heb je je baard geverfd?". "Nee hoor, komt door het spul wat er in zit, dan lijkt het wat rooier". "Maar u bent wel naar de kapper geweest zie ik, u bent voor de coupe du bleu gegaan". Daar kon ze goed om lachen. :D
 

Laurent1965

Zware baard
Nu al enkele malen meegemaakt, iemand die me aanspreekt met, ik maak foto's van markante koppen..., mag ik een foto maken?
Ik van, nou ok dan, toch enigszins gevleid, snel een of meerdere fotos gemaakt, mailadres gegeven, foto zou worden doorgestuurd, fotograaf verdwijnt in de menigte, nooit meer iets van vernomen... Raar gevoel aan overgehouden, zal niet snel meer happen, wat gebeurd met die foto's?

Hebben andere baardmannen hier ook mee te maken (gehad) ?
 

Yainderidoo

Zware baard
Gelukkig niet. :rolleyes: Ik wil niet op dat soort foto's en hoef niet met mijn kop op tv of wat dan ook. Onlangs met het Skûtsje Silen wouden ze mij en mijn vrouw filmen voor tv......direct doorgestuurd....geen belang bij!! :mad:
 
Banner image
Top