Bossman

Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

Discussie in 'Algemene baardenpraat' gestart door Bastiaan, 24 mei 2016.

1. Zwollenaar

Zwollenaar Zware baard

Dit is de beste reactie die ik gelezen heb

Bolt, Texman, Boof72 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Yainderidoo

Yainderidoo Zware baard

Onlangs een weekje naar de mooiste plek op de wereld geweest....Terschelling!!
    Op de eerste dag aan zee m'n kop verbrand. Ik heb een paar dagen met een theedoek met daarover heen een pet rondgelopen, ter bescherming van nek en oren. Kom ik in Midsland het souvenierswinkeltje binnen, zegt de vrouw achter de balie: "hey....daar komt Jezus ook binnen" :D:D:D:D:D
    Ik heb heerlijk gelachen en bij het verlaten van de winkel heb ik een ieder gezegend :cool:

zenn, Texman, Bolt en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Hartenheer

Hartenheer Zware baard

Niet een stukje over het water gewandeld? :rolleyes:

Texman, Yainderidoo, Bolt en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Hij was bang, dat het in wijn zou veranderen! ;)

5. Bolt

Bolt Baard

Terschelling was een rib uit je lijf zeker? :D

6. Yainderidoo

Yainderidoo Zware baard

Dat is al zo'n ouwe....tegenwoordig loop ik gewoon over het strand....:cool:

Als variatie heb ik er deze keer lekker koud 0 % bier van gemaakt..:p

Je bent in de war Bolt mijn zoon....dat was Adam.....errrrr....of was het nou Eva?...hoe dan ook heeeeeeeeel lang gelden:rolleyes:

Hartenheer, Texman, Laurent1965 en 3 anderen vinden dit leuk.
    Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. Texman

Texman Baardaap

Vanmorgen ontving ik een e-mail van een oud-collega waaruit bleek dat ik in de Haagse regio een populaire baardman ben.
    Ik ben vereeuwigd op een prachtig stukje gravity :D
    IMG_5076.jpg

LuckyBasterd, zenn, TMG1961 en 10 anderen vinden dit leuk.
  8. Cowboy

Cowboy Moderator Staff Oerbaard

Prachtig (Y)

istawa, Texman en Laurent1965 vinden dit leuk.
  9. JeroenVries1973

JeroenVries1973 Stoppelbaard

Kwam laatst de vrouw van een collega binnen die op luide toon vroeg wanneer scheer je dat vieze ding er nou eens af.
    Heb haar een compliment gegeven dat haar baard ook al mooi door kwam. Met een rood hoofd liep ze gauw verder.

Pellie, Cowboy, Yainderidoo en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Laurent1965

Laurent1965 Volle Baard

WoW, echte BN-er!

Yainderidoo, Texman en ProfessorMelchior vinden dit leuk.
  11. Texman

Texman Baardaap

Mooie opmerking, dat doet ze dus niet meer:D

12. Laurent1965

Laurent1965 Volle Baard

Vraag: waarom heb jij zo'n lange baard???
    Antwoord: waarom loop jij altijd in spijkerbroeken???
    En toen, grote stilte.... :D:D

13. ProfessorMelchior

Mensen kunnen zo lekker ongenuanceerd en ronduit onbeschoft zijn.
    Enige tijd geleden bij een bruiloft van een voormalig buurmeisje kwam ik haar oma tegen, die een stuk chagrijn is en die ik al jaren niet meer gezien had.
    Ze keek me aan en zei: 'Wat ben je oud geworden!' We mochten elkaar toch al niet, dus ik antwoordde: ' Nee, de tijd is ongemerkt aan jou voorbijgegaan'.
    Klaar! ;)

Ardjan, Hartenheer, zenn en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. JeroenVries1973

JeroenVries1973 Stoppelbaard

Datzelfde had ik met een tante van me, die zei ook dat die baard me oud maakte, maar schatte me wel 7 jaar jonger toen ik vroeg hoe oud ik dan was volgens haar

Ardjan, ProfessorMelchior, Texman en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Texman

Texman Baardaap

Het is onbegrijpelijk dat sommige vrouwen direct klaar staan met hun ongenuanceerde meningen.
    Vaak kennen ze je niet eens. Dat deze dames vaak geen fijn leven hebben verwondert mij dan ook niets.
    Als je zoveel negativiteit uitstraalt krijg je het ook terug en zal je weinig vrienden hebben.

16. zenn

zenn Volle Baard

'K zeg weleens je kan aan mensen hun mond, hun karakter zien. En meestal klopt het; van die oude zure vijgen, waarbij de mond in neutrale stand al standaard omlaag hangt. Of van die gezellige oude besjes, die je altijd vriendelijk lijken toe te lachen. :)

Hier heb je zo'n oudevandagenhuis, waar 'k altijd met de hond een rondje om loop. En sommige oudjes maak 'k weleens een praatje mee, een aardige oma die ik weleens vaker tegenkom zei van de week "Zo jongen, heb je je baard geverfd?". "Nee hoor, komt door het spul wat er in zit, dan lijkt het wat rooier". "Maar u bent wel naar de kapper geweest zie ik, u bent voor de coupe du bleu gegaan". Daar kon ze goed om lachen. :D

17. ProfessorMelchior

Kijk zo kan het ook en maakt het allemaal vrolijker. :)

Yainderidoo, Texman, zenn en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Laurent1965

Laurent1965 Volle Baard

Nu al enkele malen meegemaakt, iemand die me aanspreekt met, ik maak foto's van markante koppen..., mag ik een foto maken?
    Ik van, nou ok dan, toch enigszins gevleid, snel een of meerdere fotos gemaakt, mailadres gegeven, foto zou worden doorgestuurd, fotograaf verdwijnt in de menigte, nooit meer iets van vernomen... Raar gevoel aan overgehouden, zal niet snel meer happen, wat gebeurd met die foto's?

Hebben andere baardmannen hier ook mee te maken (gehad) ?

ProfessorMelchior, Ardjan en Yainderidoo vinden dit leuk.
  19. Yainderidoo

Yainderidoo Zware baard

Gelukkig niet. :rolleyes: Ik wil niet op dat soort foto's en hoef niet met mijn kop op tv of wat dan ook. Onlangs met het Skûtsje Silen wouden ze mij en mijn vrouw filmen voor tv......direct doorgestuurd....geen belang bij!! :mad:

20. Ardjan

Ardjan Zware baard

@Laurent1965 Voor je 't weet ben je, met die foto's, een grote bekendheid in de VS. Kijk maar naar @ProfessorMelchior :D
    Markante koppen, niet te stoppen! :eek::cool:

ProfessorMelchior vindt dit leuk.
Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina