Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

Bolt

Zware baard
Ook niet als je eens een olietje met geur gebruikt gaat ze dan niet graag eens rieken aan je baard?

Haha zelfs dan niet.
Wacht eens even... als ik nu eens chocolade er in smeer :p
[DOUBLEPOST=1555838755][/DOUBLEPOST]
Helemaal mee eens, Bolt, punt is dat ik in zo een dorp woon waar een houding is van, doe maar gewoon, allemaal naar de zelfde kapper en zo...
Was dus wennen enkele jaren geleden, nu is men over het algemeen eraan gewend.
Diegene die het niks vind durft geen commentaar (meer) te leveren, ze weten dat ik altijd een raak antwoord klaar heb, zelfs ooit na een zeer ongepaste opmerking over mijn baard tegen mijn haaibaai (Duitse...) schoonzus gezegd dat ze haar haar dan ook niet meer pisgeel moest verven, dat ziet er niet uit... :D.( vond het stiekem wel leuk om van de gelegenheid gebruik te maken, maar dat onder ons...)
Heeft een halfjaar niets meer tegen mij gezegd, was lekker rustig, super:)(Y)
Er zijn weleens mensen die denken dat ze een opmerking MOETEN maken, juist deze mensen kunnen zelf totaal geen tegencommentaar verdragen
Ik laat iedereen in zijn waarde als ze dit bij mij ook doen, anders !!
Groetjes, Laurent.

Inderdaad iedereen in zijn waarde laten. Maar wel frappant dat iedereen zogenaamd ineens een mening over de Baard moet hebben. Geef je een tegenreactie over de kleur haar of dat diegene een dikke kont heeft is het compleet fout!
Mooi hoe mensen in elkaar zitten :)
 
Laatst bewerkt:
Haha zelfs dan niet.
Wacht eens even... als ik nu eens chocolade er in smeer :p
[DOUBLEPOST=1555838755][/DOUBLEPOST]

Inderdaad iedereen in zijn waarde laten. Maar wel frappant dat iedereen zogenaamd ineens een mening over de Baard moet hebben. Geef je een tegenreactie over de kleur haar of dat diegene een dikke kont heeft is het compleet fout!
Mooi hoe mensen in elkaar zitten :)


Veel succes als je het eens wil proberen :D
baard-03.jpg
 

Texman

Koning Baard
Haha zelfs dan niet.
Wacht eens even... als ik nu eens chocolade er in smeer :p
[DOUBLEPOST=1555838755][/DOUBLEPOST]

Inderdaad iedereen in zijn waarde laten. Maar wel frappant dat iedereen zogenaamd ineens een mening over de Baard moet hebben. Geef je een tegenreactie over de kleur haar of dat diegene een dikke kont heeft is het compleet fout!
Mooi hoe mensen in elkaar zitten :)
Heel veel mensen zijn ook bang voor verandering en ja een baard is anders, maar wel echt.:)
En dat kan je van veel mensen tegenwoordig niet zeggen. Van Kooten en de Bie konden het zo mooi zeggen.
Van oor tot oor stellen zij een ander voor :eek::eek::eek::eek: Trap er niet in maar blijf je zelf.;)
 

Yainderidoo

Zware baard
Ik heb nu al redelijk lang een Baard maar nog niet vaak commentaar gehad, behalve van die rotjongens thuis ;):D
Vandaag rekende ik ergens af in een winkel en zegt die man (ik stond wat te hannesen met mijn bank pas) "Salmay Dalmay Adonay"? :confused::eek:Juist ja...vanwege mijn Baard vergeleek hij mij schijnbaar met Catweazle. :rolleyes: Die gebruikte die spreuk altijd bij zijn tovenarij. Leuke serie overigens. We hebben toen even aardig staan praten over die goeie ouwe tijd. :)

iu
 

Wil

Baard
Iedereen in mijn omgeving vindt dat deze baard mij staat.
Dus ik vol goede moed de profielfoto naar mijn zus gestuurd die momenteel in Spanje is.

Het volgende stuurde ze mij terug:

"Leuk van je te horen alleen die foto... ik herkende je bijna niet! Als ik jou was ging die baard eraf en stuurde ik m’n zus gelijk een nieuwe afbeelding zodat die ook weer rustig slaapt!
1f61c
Vind het niet echt zo bij je passen............."


Hoop dat ze voorlopig in Spanje blijft! :)
 
Laatst bewerkt:

Ardjan

Baardaap
Iedereen in mijn omgeving vindt dat deze baard mij staat.
Dus ik vol goede moed de profielfoto naar mijn zus gestuurd die momenteel in Spanje is.

Het volgende stuurde ze mij terug:

"Leuk van je te horen alleen die foto... ik herkende je bijna niet! Als ik jou was ging die baard eraf en stuurde ik m’n zus gelijk een nieuwe afbeelding zodat die ook weer rustig slaapt!
1f61c
Vind het niet echt zo bij je passen............."


Hoop dat ze voorlopig in Spanje blijft! :)

Gewoon doorgaan! Na verloop van tijd zal het met de zussen wel sussen! :)
 

Texman

Koning Baard
Snel naar Vasco en hopen dat het haar dan beter bevalt! :D
(Y)
Uiteraard :)>
Bekend is vertrouwd dat is de reden dat men in eerste instantie zo sterk reageert het komt wel bij als ze merken dat het serieus is.
Je ziet het ook wel als je ineens sterk van kledingstijl verandert. Ik zou trouwens nu niet zo snel naar Vasco lopen want je hebt net een baardtrimmer aangeschaft.;)
 
Banner image
Top