Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

DNA76

Baard
Een baard groeien vergt geduld, dus al die opmerkingen die we krijgen in negatieve zin, die mensen mogen blij zijn dat ze het tegen mensen met een enorm geduld zeggen.
Laatst om 2u30 s nachts in de wagen, claxon aan de rode lichten, ik kijk. Man met lange sik zit met zijn duimen omhoog en wijst naar mijn baard en streelt zijn sik (Y). Vrouwlief zat ernaast en keek ernaar, ik vond het grappig en was gecharmeerd. Zonder woorden gaat het dus ook.
 

Marc92

Baard
Vandaag op mijn werk voor het eerst echt een reactie op mijn baard gehad.
Ging meer om een collega die altijd de lul is en ze begonnen weer over wanneer hij zijn baard zou scheren. Zo kwamen ze ook op mijn baard, al bleef het daarbij.
Wat dat betreft best gezegend. Geen commentaar, ook verder uit mijn omgeving niet.
 

Texman

Koning Baard
Van de week had ik weer een leuke ervaring in de bus.:)
Ik stap in en zitten er een stuk of tien kleine kinderen in de bus onder begeleiding van twee jonge moeders.
Op een gegeven moment zat een klein meisje mij aan te staren. Zegt die moeder wat zit jij naar die mijnheer te kijken.
Zegt het meisje al wijzend naar mij "baaaaaard" Ja zegt die moeder die mijnheer heeft een hele mooie baard.
Waarop het meisje met een lach en een zeer ondeugende blikt zei "nee".
Al op zeer jonge leeftijd doet zich het fenomeen voor "als vrouwen nee zeggen bedoelen ze ja".:D
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Ach nu ik de laatste tijd wat vaker een bad-beard-day heb omdat ik aan het wisselen / zoeken ben naar mijn (extra) product..
Wil naast mijn mr bear nog een andere hebben, dus probeer je regelmatig wat uit... hier door heb ik regelmatig een "slechte" dag...
Dan is het een warboel na een tijdje; terwijl het stijlen wel goed is gegaan; maar het resultaat in de loop van de dag een mowaaaa...

Dus ja dan krijg je wel is wat opmerkingen, dat ie wat gefatsoeneerd moet worden.. maar ach.. Komt tijd komt raad
 

Ardjan

Baardaap
Het verschil tussen een vrouw en een man! :D

In korte tijd kreeg ik twee baardopmerkingen toebedeeld!
Eén van een vrouw en één van een man!
Dame: "Zonder baard vond ik mooier, geloof ik"
Heer: "Volgens mij wordt 't ie steeds indrukwekkender"
Bij dat laatste volgde van mij een dikke smile :)
Bij het eerste herhaalde ik wat ze zei; en legde de nadruk op het woordje "vond"!
Én... was mijn opmerking: "Dus je vind het nu wél mooi!" Ze keek me aan, en dacht... :rolleyes:

Ach ja, zoveel mensen, zoveel wensen; 'k blijf maar bij mezelf! :D
 

Olav1975

Volle Baard
Bij mij op mijn werk een aantal jongens/mannen inmiddels aan de baard gekregen.
Er waren er al een paar, nu nog meer. Ze durven nu ;-)
Als de manager zelf met baard loopt...dan kunnen wij ook ;-)
 

Olav1975

Volle Baard
Haha mooi; maar waarom anders niet dan? :D:D

In ons bedrijf is een (lange) baard nog geen gemeengoed.
De dames op mijn vestiging maken nog weleens opmerkingen over de baard(jes). Sommigen zelfs afgeschoren onder druk van het commentaar en nu allemaal weer terug :)
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Ik ben gestart op mijn werk zonder baard en door de paar jaar heen deze ontwikkeld.
Is wel leuk om te zien.. dat als je er net werkt iemand van een andere vestiging tegen komt om samen te moeten werken...
De tijd daarna eigenlijk alleen telefonisch gesproken zodat je elkaar niet meer ziet...

Resultaat.. kom je elkaar een paar jaar later tegen en zegt de tegen partij... Ik zoek Bas.... en tegen wie zeggen ze dat .. hahaha tegen Bas.. hahahah
Euhhhh dat ben ik hahahahahaha LOVE IT!
 

Ardjan

Baardaap
Een dame vroeg vandaag aan mij "Hoe voelt dat nou, zo'n baard?"
Mijn antwoord was: "Voelt heel volwassen!" :eek:

Maar bedoelde ze niet wat anders; door aan m'n baard te willen voelen? :D
Nou ja, ....dat kan natuurlijk ook! :)>(Y)
 
Banner image
Top