Hoe bewaren jullie je Baardproducten?

Van tijd tot tijd zie je de mooiste Mahony Houten kistjes voorbij komen, maar helaas kosten ze al gauw zo'n €100,-.

Nu viel mijn oog recentelijk op een stapel oud hout met daartussen een verdwaald sigaren kistje van de oude man. Daarop dacht ik, dit kan het wel eens zijn voor mij, maar georganiseerd als ik ben vond ik alles in één pak gooien onpraktisch.

Bij de bouwmarkt heb ik voor €2,50 een latje van 2 meter gehaald en dit een beetje op maat gezaagd. Het liefst wilde ik het hout nog wat afwerken met houtbeits maar dat geintje werd me te duur voor een latje.

Het resultaat is als volgt, en voor alles behalve mijn Schoenborstel (Baardborstel, red.) en m'n hoge potje Mr. Morgan's maar dit wordt t.z.t. nog opgelost.

IMG_20161009_231255.jpg

Staat het bij jullie gewoon op de wastafel, in de kast, of hebben jullie ook mooie (DIY) oplossingen =)?
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Goed werk!
Tip: twee delen gekookte lijnzaadolie en één deel terpentine in een glazen potje. Heel goed schudden tot een melkachtige kleur ontstaat. Dan met een kwast het hout insmeren. Resultaat: een mooie vintage-look en goed glimmend hout.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Leuke oplossing met die doos, al vrees ik dat mijn aantal flesjes en toebehoren er ook niet in zal passen :oops:
 

GlennBG

Volle Baard
Heb zo te zien nog heel wat te leren van de mede baardmeneren qua opslag baardprodukten...
Zal eens kijken naar een mooi kistje binnenkort om de boel in te verzamelen.
Post t wel dan alsnog. Voor nu is het een puinhoop...
 

PerryS

Baard
Ik heb helaas haast geen plek om die spullen op te bergen (de badkamer staat al vol), dus staat alles hier rond het bureau..:p
 

JeroenP

Volle Baard
ik heb tot nu toe alles nog in de badkamer staan. Gelukkig heb ik ook nog niet zo heel veel. Nog....
 

Weeble

Volle Baard
Ziet er goed uit Coninx.
Je moet er wel voor zorgen dat je niet per ongeluk uit het verkeerde flesje gaat drinken;)
 

Coninx

Baard
Leuk plekje, al stel ik vast dat de foto met een smartphone werd genomen en dus graag onderstaande link even raadplegen ;)

http://baardforum.nl/threads/hoe-fotos-plaatsen-in-een-topic.688/

Thx voor de link ! ;) Dankje , zo net een spiegeltje bij gehangen
[DOUBLEPOST=1486739403][/DOUBLEPOST]
Ziet er goed uit Coninx.
Je moet er wel voor zorgen dat je niet per ongeluk uit het verkeerde flesje gaat drinken;)

Dat zal ik wel snel merken denk ik :D
 
Banner image
Top