Hey hallo

tijn

Zware baard
Hey hallo allemaal. Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Tijn, ik gluur al een poosje op het forum hahahahaha en vond het nu eens tijd om me te melden.
Ik ben 45 jaar en woon in Spanje.Ik laat sinds begin dit jaar mn baard groeien. Ben wel een paar keer bij de barbershop geweesd, waardoor het nog niet een hele grote baard is.
Ik hoop nog heel veel leuke en mooie dingen hier tegen te komen.
 

tijn

Zware baard
hahahahahaha warm ach wat is warm, maar zeker warmer dan in het natte Holland. En wat die baardborrel betrefd dat zal zeker lukken
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Hoi en welkom Tijn ;)

Jij kan alvast op je palmares schrijven dat je hier toekwam als 1000'ste lid (Y)

Jammer van je woonplaats want ik had me voorgenomen om je op de volgende baardborrel te trakteren ;)

Die hou je dus nog te goed (Y)
 

tijn

Zware baard
Hoi en welkom Tijn ;)

Jij kan alvast op je palmares schrijven dat je hier toekwam als 1000'ste lid (Y)

Jammer van je woonplaats want ik had me voorgenomen om je op de volgende baardborrel te trakteren ;)

Die hou je dus nog te goed (Y)
Kijk das dan weer boffen voor mij he het 1000ste lid toe maar. Das veeeeeeeel beter dan de borrel hahahaha
 

tijn

Zware baard
Welkom met je prima baard en snor!
En ik geloof enige druk van @BotteRik en @Cowboy te ervaren om toch maar eens een baardborrel in Spanje te regelen, haha. Hoeveel logées kun je kwijt......voor enkele weken? :cool::D
Welkom met je prima baard en snor!
En ik geloof enige druk van @BotteRik en @Cowboy te ervaren om toch maar eens een baardborrel in Spanje te regelen, haha. Hoeveel logées kun je kwijt......voor enkele weken? :cool::D
Hahahaha wat een bofferd ben ik toch. Helaas weinig slaapplek maar ieder probleem is op te lossen.
 
Banner image
Top