Het richting feestdagen flauwe baardgrappen

Kale666man

Baardaap
De Sint is rustig binnengekomen, de tegenhangers daartegen....Bekijk bijlage 6142
Nou cowboy ik weet natuurlijk niet hoe jij er over denkt maar ik ben dat gezeur met dat pietengedoe een beetje zat en goeie actie vind ik.
Ik ben geen racist maar die sylvana simons ook,wat een zeur piet.
Hier in de efteling ook bepaalde atracties zijn ook weer niet goed,ook racistisch.
Nou er is geen1 kind die door zwarte piet slecht is geworden of daar foute gedachten door heeft gekregen.
Nee nogmaals goede actie waar ik volledig mee eens ben.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Het is prettig om het op het Baardforum over vele onderwerpen te hebben BEHALVE de Pieten-discussie!
Belangrijkste reden hiervoor: Pieten hebben geen baard. :)>
 

Hartenheer

Zware baard
Laten we het eens hebben over de modernisering

15095701_717912208356235_3254340093487078737_n.jpg
 

zenn

Zware baard
Ondanks all grappen & grollen voor ons baardmannen tijdens de feestdagen, is het eigenlijk ook wel weer een momentje van baardpromotie...

Deed me denken aan dit filmpje van vorig jaar, en dan voel 'k mij wel weer een échte baard-baas;


Btw, geen sint/kerstman emote op het forum...? :)>
CxSIb8UWQAAP3qM.jpg
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Net even op google gezocht naar een Baardpiet......pfff racistisch......allemaal pieten met baard en allemaal blank...pffff
Sorry jeroen,mee eens maar ik zeg er niks meer over hoor.
Kreeg gisteren terecht te horen dat het forum hier niet voor bedoeld is.
Maar ja,ik ben dan weer een flapuit en kan dan mijn mond weer niet houden wat dat onderwerp betreft.:mad:
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Nou cowboy ik weet natuurlijk niet hoe jij er over denkt maar ik ben dat gezeur met dat pietengedoe een beetje zat en goeie actie vind ik.
Ik ben geen racist maar die sylvana simons ook,wat een zeur piet.
Hier in de efteling ook bepaalde atracties zijn ook weer niet goed,ook racistisch.
Nou er is geen1 kind die door zwarte piet slecht is geworden of daar foute gedachten door heeft gekregen.
Nee nogmaals goede actie waar ik volledig mee eens ben.

Even verduidelijken dat je iemand anders "quote" en mij aanspreekt :rolleyes:

Zelf heb ik overigens geen boodschap aan heel die discussie en al helemaal niet aan het feit dat de tegenstanders ook nooit zullen tevreden zijn (dat was overigens laatst nog in het nieuws i.v.m. die "Spaanse edellieden".
 

Kale666man

Baardaap
Even verduidelijken dat je iemand anders "quote" en mij aanspreekt :rolleyes:

Zelf heb ik overigens geen boodschap aan heel die discussie en al helemaal niet aan het feit dat de tegenstanders ook nooit zullen tevreden zijn (dat was overigens laatst nog in het nieuws i.v.m. die "Spaanse edellieden".
Ja cowboy,zag het ook later,nou ja ik maak wel eens een foutje maar niet opzettelijk beste man en ach je kan het wel hebben toch.
Ik doe me best en wil zeker niet onder jou naam QUOTE hoor
 

Kale666man

Baardaap
Man man wat een een gedoe als ik terugkijk hier.
Op het laatst ben je gewoon bang om mee te doen.
Nou gelukkig weinig meer op de vingers getikt.
En fouten maak ik toch nog wel maar nu een stuk minder voor de moderator.
Maar cowboy ik ben ook maar een mens en leer steeds meer mede door het tegen me te zeggen en ik het alleen maar waardeer.
Maar eerst dacht ik godver wat doe ik nu weer fout,maar krijg hulp van me maat en legt me het netjes uit.:D
 

Kale666man

Baardaap
Nou leuk topic geopend maar je mag gee grappen over de feest dagen maken.
Ja ik weet het ook niet hoor maar misschien is mijn humor anders en zie ik dingen anders maar er komen op het forum veel dingen voorbij die ook totaal niet hier thuishoren maar waar ik wel plezier aan beleef en het forum gezellig maakt.
Maar goed heb niet de leiding en vind het soms wel jammer.
Lach me dood hoor om die gekkigheid die eigenlijk niet mag maar mij en veel anderen toch wel leuk vinden.
 
Banner image
Top