Het quotes en baardenplaatjes-topic

Hartenheer

Zware baard
Vermoedelijk niet ;)
Maar de vanzelfsprekendheid die jij laat uitschijnen is het dan ook weer niet.
Ik moet bijvoorbeeld schuldig pleiten als het gaat om "aanwezig zijn in de klas toen de les 'beheer van een forum' " werd gegeven


:D ik heb me zelf programmeren aangeleerd, toen bestond WP en zo nog niet.
Mijn eerste forum bestaat nog, na 30 jaar. {wel onder een ander beheer, moeten wegdoen wegens ziekte}
Zal met veel dingen achterlopen, maar fora zijn meestal kant en klaar met voorgekauwde instellingen. Die je zelf kan uitbreiden.
 

Hartenheer

Zware baard
Lijkt mij heerlijk om hiermee bijvoorbeeld over het strand te lopen bij een stevige storm.
Vroeger deed ik dat vaak.
Vooral bij westenwind en eb, dan spoelt er van alles aan. Geweldig, van IJmuiden lopen over het strand naar Bloemendaal.
En dan kon je {vroeger} een heerlijke kop erwtensoep eten. {of een biertje drinken, maar je kwam thuis als een balletje} Je moet nog terug ook.
In de winter super gezellig, met een grote open haard. {:(nostalgie}

Helaas is de oude parnassia aan zee weg en zit er nu een ongezellige barak.
De oude was met een storm van het duin gevallen.
 

Texman

Koning Baard
Als je geboren bent in Scheveningen dan groei je op aan het strand en de duinen. Ik koester warme herinneringen aan mij jeugd en de vele strand bezoeken.
En niet te vergeten zwemmen in zee, duiken in de golven, zeesterren zoeken op de golfbrekers. Toen wij verhuisden naar Den Haag Zuid-West werd Scheveningen verruild voor Kijkduin. Daar ging ik met mijn buurvriendjes op de fiets naar toe. Geweldige tijd was dat :).
 

Laurent1965

Zware baard
Met een fiets is het vijf minuten naar het strand, en 2 minuten naar de haven. En dan lekker een visschotel eten. {zonder dat de directie erbij is} :D
Water zat hier.
Inderdaad lekker vis eten in IJmuiden, Halkade en omgeving met name, bekend tot in Limburg.... :)
Leuk buiten, met die brutale meeuwen, vreten de vis zo voor je ogen weg als je niet uitkijkt.. hoort helemaal bij het plaatje, kan ik van genieten, was het maar wat dichterbij!!
 

Hartenheer

Zware baard
Inderdaad lekker vis eten in IJmuiden, Halkade en omgeving met name, bekend tot in Limburg.... :)
Leuk buiten, met die brutale meeuwen, vreten de vis zo voor je ogen weg als je niet uitkijkt.. hoort helemaal bij het plaatje, kan ik van genieten, was het maar wat dichterbij!!
Die eetschuren zijn voor toeristen en als je even snel wat wil halen.
Wil je echt lekker en lux eten gaan we naar de Meerplaats.
Duur? Ja, maar hier krijg je echt het neusje van de zalm.
Soms hebben ze ook schelvis wangetjes, maar dat is zeer zelden {en alleen voor de IJmuidenaar :p}
 

Laurent1965

Zware baard
Die eetschuren zijn voor toeristen en als je even snel wat wil halen.
Wil je echt lekker en lux eten gaan we naar de Meerplaats.
Duur? Ja, maar hier krijg je echt het neusje van de zalm.
Soms hebben ze ook schelvis wangetjes, maar dat is zeer zelden {en alleen voor de IJmuidenaar :p}
Ja dat geloof ik direct, dat die eetschuren voor de toeristen zijn, maar wij kennen vis eten niet op deze manier, in mijn jeugd kwamen we niet verder dan een pot zure haring met Aswoensdag of...vissticks:oops:, tegenwoordig verder alleen op de markt bij ons... Ik ga zeker de volgende keer naar de Meerplaats zoeken, bedankt voor de tip(Y)(Y)
 
Banner image
Top