Het quotes en baardenplaatjes-topic

Yainderidoo

Zware baard
Ik heb zelf ook nog ergens een paar tekeningen liggen met bebaarde figuren...heb ik wel scans van...misschien post ik die ook nog even.
[DOUBLEPOST=1543863099][/DOUBLEPOST]Gevonden! Oude tekeningen....maar met baarden!Yain03122018_2.jpg Yain03122018_3.jpg Yain03122018_4.jpg
De eerste heb ik (als experiment) met de linkerhand getekend (ik ben rechts)
 

Yainderidoo

Zware baard
We(eble) Men zei je? Ik heb even gekeken op het www en je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Er zitten zelfs een paar in de buurt....dus dan loop ik daar eens even naar binnen.
Bedankt voor de tip!!
Toch de tip van @ProfessorMelchior gevolgd @Weeble . Het is zo'n stevige blouse (Lumberjack) geworden. Bij een dumpzaak. 100 % katoen en zo zacht als fleece.
€ 39,95 Toen ik deze zag hangen wist ik direct....datissum! :cool:

IMG_20181206_133802_BURST001_COVER.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ik vind die tekeningen op zich al fantasties er is altijd zoveel te zien en dat vind ik heel bijzonder.
En ook dit is natuurlijk een stukje humor :)
 

Yainderidoo

Zware baard
Schermafbeelding 2018-12-07 om 17.57.50.png
[DOUBLEPOST=1544204278][/DOUBLEPOST]Deze post is misschien net een te veel, ik was even vergeten in de jolijt dat dit het baardenplaatjes (met hier en daar een qoute) topic is. Misschien kan een moderator deze naar het moppen topic verhuizen en misschien is het ook niet heel erg.
 
Laatst bewerkt:

Brumratt

Baard
[QUOTE="Yainderidoo, post: 65481,
De eerste heb ik (als experiment) met de linkerhand getekend (ik ben rechts)[/QUOTE]

Beetje late reactie misschien. Maar wow dat heb je prachtig gedaan!

En jou blouse heb ik in het blauw :p
 
Banner image
Top