Het proberen waard?

Heyy kerel. Persoonlijk zou ik het niet doen .

Heb wat kleding stukke besteld en gehad maar kwaliteit nou nee . Daar adverteren ze wel mee. Tis natuurlijk niet te vergelijke met baard verzorgings producten maar toch .

Persoonlijk bestel ik alles via mijnbaard.nl dat is en kan ik met 100% tevredenheid zeggen . Grt Danny
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Waarom niet zou ik zeggen? Lachen toch?
De Chinezen, die het verkopen, denken alleen dat baardolie een haargroeimiddel is, hahaha. 'Gebruik twee flesjes voor dikkere wenkbrauwen' :p:D:p:D
Volgens de beschrijving kun je het overal smeren, waar je haar wilt laten groeien, dus je moet vooral geen vrouwen zoenen, nadat je het hebt opgebracht.;)
Mocht je het aanschaffen, vergeet dan niet ons je ervaring te delen.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Voor de goedkope versie van om het even wat zit je goed bij die website.

Voor kwaliteit van enig niveau...........daar twijfel ik sterk aan.
 

Beardish

Baard
Heyy kerel. Persoonlijk zou ik het niet doen .

Heb wat kleding stukke besteld en gehad maar kwaliteit nou nee . Daar adverteren ze wel mee. Tis natuurlijk niet te vergelijke met baard verzorgings producten maar toch .

Persoonlijk bestel ik alles via mijnbaard.nl dat is en kan ik met 100% tevredenheid zeggen . Grt Danny

Ik ben fan van Aliexpress dus rustig aan hé :D
Nee maar er gaat veel opzoekwerk gepaard met mijn bestellingen op Aliexpress, ik zoek eerst reviews op.
Zo heeft Alie mij nog niet teleurgesteld.

En trouwens, zo goed als bijna alles is Made in China.
De producten op Alie kunnen evengoed zijn als het originele, onder een goedkopere, andere naam.

Ik vergelijk met een 'Gopro' die ik heb gekocht voor 70 eur op Alie, met dezelfde specificaties als een echte Gopro die 450 kost.
Supertevreden dus.

Waarom niet zou ik zeggen? Lachen toch?
De Chinezen, die het verkopen, denken alleen dat baardolie een haargroeimiddel is, hahaha. 'Gebruik twee flesjes voor dikkere wenkbrauwen' :p:D:p:D
Volgens de beschrijving kun je het overal smeren, waar je haar wilt laten groeien, dus je moet vooral geen vrouwen zoenen, nadat je het hebt opgebracht.;)
Mocht je het aanschaffen, vergeet dan niet ons je ervaring te delen.

Ik bestel morgen en hou jullie zeker en vast op de hoogte!

Voor de goedkope versie van om het even wat zit je goed bij die website.

Voor kwaliteit van enig niveau...........daar twijfel ik sterk aan.

Wie niet waagt, niet wint.

Prijzen tot 80% goedkoper, dat vind ik wel het proberen waard..
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Wie niet waagt, niet wint.
Prijzen tot 80% goedkoper, dat vind ik wel het proberen waard..
Klopt.
Heb ik ook gedaan met een paar T-shirts.
Zowel de stof, de snit als de tekening die er van ver ergens op gegooid was maken dat ik het niet bepaald hoog op heb met de kwaliteit van hun producten.
Lijkt me trouwens evident gezien de gigantische prijsverschillen.

IK koop er alvast niks meer ;)
Maar iedereen is vrij om te proberen uiteraard :cool:
 
Ik ben fan van Aliexpress dus rustig aan hé :D
Nee maar er gaat veel opzoekwerk gepaard met mijn bestellingen op Aliexpress, ik zoek eerst reviews op.
Zo heeft Alie mij nog niet teleurgesteld.

En trouwens, zo goed als bijna alles is Made in China.
De producten op Alie kunnen evengoed zijn als het originele, onder een goedkopere, andere naam.

Ik vergelijk met een 'Gopro' die ik heb gekocht voor 70 eur op Alie, met dezelfde specificaties als een echte Gopro die 450 kost.
Supertevreden dus.



Ik bestel morgen en hou jullie zeker en vast op de hoogte!



Wie niet waagt, niet wint.

Prijzen tot 80% goedkoper, dat vind ik wel het proberen waard..

Jaa tuurlijk kerel . Mijn halve kleren kast komt van aliexpress. Maar of ik nu origineel Nike shirts koop of alie merk ik wel verschill ook al is het bij de made in china ;) . Elec apparatuur en verzorgings produckte koop ik persoonlijk gewoon in nederland . Dan maar iets meer betalen ;) . Moet zeggen de service van alie 110 % te vreden over . Grt Danny
 

MichelC

Baard
Een goedkoop alternatief? 100% natuurlijk wordt gezegd en de ingredienten staan erbij.
Veel kan er toch niet mislopen?

Hmmm...:rolleyes:

https://www.aliexpress.com/item/Eff...lgo_pvid=834f9e5f-b4ab-4624-bd08-d3d437eff168

Ik heb die setjes ook gezien, je krijg voor 12 euro 20ml olie en 30gr balsem, eigenlijk een soort van vage demo set. Je ziet ze veel meer met andere stickers er op.

Je kan het geld maar een keer uitgeven, voor dat geld zou ik gewoon iets bij mijnbaard.nl bestellen. Je zit al op 1/3 van beter spul en je krijgt meer bv. Honest Amish of het huismerk, krijg je 60ml olie en 60gr balsem. ben je wel 40 euro kwijt, maar wel een snaak kammetje erbij :rolleyes: Ik heb dat setje uiteindelijk niet gekocht op AliExpress.
 

Beardish

Baard
Jaa tuurlijk kerel . Mijn halve kleren kast komt van aliexpress. Maar of ik nu origineel Nike shirts koop of alie merk ik wel verschill ook al is het bij de made in china ;) . Elec apparatuur en verzorgings produckte koop ik persoonlijk gewoon in nederland . Dan maar iets meer betalen ;) . Moet zeggen de service van alie 110 % te vreden over . Grt Danny

Kleren zou ik nu niet doen. Kleine gadgets, accesoires, keukengerief bestel ik wel.

Ben bijvoorbeeld supertevreden over een nagelknipper van 0,59 cent op Alie.
 
Banner image
Top