Het off-topic topic - Slow chat

Texman

Koning Baard
Ik heb gisteren mijn tweede prik gehad :).
Het was wat rustiger dan de vorige keer maar het liep weer als een speer (Y)(Y)(Y).
In Den Haag e.o. hebben we meerdere priklocaties, Ik werd gevaccineerd bij het stadion van ADO Den Haag toch leuk om dat gebouw ook eens van dichtbij te zien.
 

zenn

Zware baard
'K was hier in het 'Topsportcentrum De Koog' in Koog aan de Zaan. Ook nog nooit eerder geweest, maar zag er netjes uit.
En een leuke meid bij de beveiliging die ook wel van ouwenelen hield. ;):)
 

Texman

Koning Baard
Ik werd ontvangen door een leuke spontane jonge vrouw van het intake-loket.
Het was niet druk dus ze nam de tijd voor een leuk gesprek ook naderhand in de fietsenstalling nog aan de babbel (Y)(Y)(Y).
Met een klein beetje moeite kan zo'n vaccinatiegebeuren best gezellig zijn :).
Eigenlijk hoort er koffie bij :D.
 

zenn

Zware baard
@Pellie Wat een wondermiddel! :)>(Y)

54998_3.jpg
 

zenn

Zware baard
Ja, gisteraaf besteld, vandaag binnen gekregen en gelijk gebruikt. Wat een verfrissende & verzachtende ervaring, echt geweldig! :D
 
P

Pellie

Guest
Ja, gisteraaf besteld, vandaag binnen gekregen en gelijk gebruikt. Wat een verfrissende & verzachtende ervaring, echt geweldig! :D
Oppassen dat je het niet in je ogen krijgt :) Het is net Vicks haha....

Ik gebruik het altijd i.c.m. de proraso baardshampoo. Eerst de shampo en daarna de rub.
 

zenn

Zware baard
Oew, zal 'k idd op letten is natuurlijk niet de bedoeling. Thanks voor de tip, als het goed is heb ik Proraso shampoo nog liggen, ff kijken of ie nog goed is. :)(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Wilde vanmiddag even naar de vancranenbroek in Landgraaf, moest nog paar dingetjes hebben en dacht laat ik dat vandaag doen ben ik er van af. Toen ik aankwam stond er buiten een rij van ruim 200 meter met mensen die op hun beurt stonden te wachten om naar binnen te kunnen. De hele parkeerplaats stampenvol met Duitsers en Belgen. Leek wel alsof er gratis geshopt mocht worden. Ben gelijk weer van parkeerplaats afgereden en naar huis gegaan. Ik ga echt niet achteraan sluiten in een rij van 200 meter.
 

Texman

Koning Baard
Dat lijkt mij ook geen optie, zeker met het warme en benauwde weer :eek:.
Wij hebben gelukkig ook nog wat kleinere "doe het zelf"- zaken in de buurt waar je ook nog dingen per stuk kan kopen i.p.v. voorverpakt. En wat ik ook fijn vind is dat je advies kan vragen als je dat nodig hebt.
Bij de grote bouwmarkten kan dat ook wel maar als het druk is hebben ze weinig tijd voor je:confused:.
 
Laatst bewerkt:

Laurent1965

Zware baard
Ik loop wel eens een straatje om, ben dan al gauw aan "de Outlet", zoals we hier zeggen, ruim tweehonderd winkels.
Gewoon voor de fun even er doorheen lopen, aapjes kijken.
Vaak wachtrijen van 1 uur of meer om bij de Prada of zo naar binnen te mogen...., en allen met een blik of de pleuris uitbreekt als je geen Louis Vuitton tas hebt.
Rare wezens, die mensen.
 

TMG1961

Baardaap
Vanochtend nieuwe poging vancranenbroek. Ik was er om 09.25 en toen stond er buiten al een rij van 35-40 meter. Ben dus maar weer naar huis gereden. Wordt tijd dat vancranenbroek een vestiging opent in Duitsland en België, dan is het tenminste weer normaal in Landgraaf.
 

Texman

Koning Baard
Klopt toen ik voor het eerst die foto's zag moest ik het even tot me door laten dringen.
Knap werk (Y)(Y)(Y).
 

TMG1961

Baardaap
Vandaag nieuwe poging bezoek vancranenbroek. Deze keer geen wachtrij buiten. Was niet extreem druk in winkel, wel redelijk veel mensen. Maar minder dan maximaal aantal bezoekers. Datgene gepakt wat ik moest hebben en naar de kassa. Staat er een of andere saplollie die zijn aankopen cash wil betalen, prima, normaal geen probleem. Echter hij moest ruim 800 euro betalen en deed dat met briefjes van 20 en 10, die dus allemaal gecheckt moesten worden door de kassière. Sta je dus een kleine 20 minuten te wachten voordat die meid op haar gemak alle briefjes eerst netjes geordend heeft, vervolgens rustig aan scannen en dan geld terug aan klant. Vervolgens nog heel rustig alle briefjes in kluisje doen. Dan heel verbaasd zijn dat de wachtende personen niet echt happy zijn met haar langzame manier van werken. Heb dus langer aan de kassa staan wachten dan dat ik bezig was spullen bij elkaar te pakken. Kon ook niet naar andere kassa aangezien ik dan weer helemaal achteraan moest sluiten en ik bij huidige kassa slecht 1 stel voor me had met 3 kleine dingetjes en de vrouw had al haar bankpasje in de hand.
 
Banner image
Top