Het off-topic topic - Slow chat

Laurent1965

Zware baard
Deze tak wordt wel vaker vergeten qua arbeidsvoorwaarden.
Leiding dekt zich door vele kleine lettertjes, een woud van onduidelijke, volstrekt niet relevante regels en gaat het fout, wijzen ze altijd op je eigen verantwoordelijkheid of zoeken een weg waar ze je op kunnen pakken.
En zelf zitten ze nu wat met hun halve liter fles dettol achter hun bureau bang dat iemand van ons te dichtbij komt....
 

TMG1961

Baardaap
Heb een vraag. Ik heb op 25 maart een afspraak voor zetten tattoo. Nu vraag ik me af of dit nu met het rondwarende corona virus wel een goed idee is. De shop werkt alleen nog maar op afspraak, dus niet echt veel mensen tegelijk binnen, ze geven aan dat je je handen extra kunt desinfecteren na binnenkomst en dat ze al strtenge hygiene maatregelen hadden voor uitbraak corona virus. Ze geven ook aan dat ze het begrijpen als je wilt verplaatsen omdat je geen risico wil lopen.

Zouden jullie gewoon gaan of toch liever verzetten naar een later tijdstip. Probleem is wel dat nu nog niemand weet hoe de situatie over 1,2 of 3 maanden is.
 

TMG1961

Baardaap
Ik moest mijn afspraken ook verzetten helaas , wat ga je laten zetten ?

wordt een combinatie van deze twee. Komt aan binnenzijde voorarm. Van de bovenste foto het bovenste gedeelte tot aan onderzijde wereldbol. Van onderste foto het onderste gedeelte, dus alles onder de grote driehoek.

B44F1A89-2A59-4D24-A757-1088DD7A1961.jpeg

93220FE5-883A-4707-AAE4-D706C2728677.jpeg
 
Banner image
Top