Het off-topic topic - Slow chat

Jofa

Baard
Ook al is het gefotoshopt dan vindt ik het nog altijd een probleem. Er zijn genoeg jongere die zoiets zien en vervolgens op zoek gaan naar een vergelijkbare plek om de foto na te bootsen. Kijk maar na al die idiote challenges die voorbij komen, zo als die waarbij ze tijdens omhoog springen de middelste persoon van groepje van 3 de benen onder lichaam uit schoppen met alle gevolgen van dien.

Zou zo'n foto daar dan echt invloed op hebben? Bij mij weten hebben we allemaal in onze jonge jaren onnozele dingen gedaan waar je later van denkt, goh, was niet zo slim eigenlijk.... Ik denk dat het nu door social media veel meer podium krijgt.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welnee, het zijn jongeren @TMG1961 en zo leren ze dus, wat wel en niet verstandig is om in het leven te doen. Zo hebben wij toch ook onze leeftijd bereikt? Over daken klimmen en snoeihard met een opgevoerde brommer op het zijvlak van de banden door de bocht te vliegen was toch ook niet verstandig volgens onze ouders? Als je gevaarlijke dingen overleefd hou je er een goede anecdote aan over en anders ben je gewoon op het slagveld gestruikeld.

En voor degenen, waarbij hoogte enige angst inboezemd:

 

Olav1975

Volle Baard
Ik zit inmiddels 30 jaar 'in het vak' van de detailhandel en dit inderdaad in die tijd niet meegemaakt. Volgens nog oudere collega's was de laatste keer tijdens de kernreactorramp in Tsjernobyl (1986) dat het zo uit de klauwen liep.
 

TMG1961

Baardaap
Wa


Waar woon je? Ik vraag het voor een vriend.

Brunssum
[DOUBLEPOST=1584220380][/DOUBLEPOST]Kreeg vandaag annulering van afspraak vervangen watermeter door WML. Heb maandag ook nog afspraak staan voor onderhoud combi ketel, heb al mail gestuurd dat ik die afspraak annuleer maar nog niets gehoord. Voorlopig even geen vreemden in het huis. Ik behoor tot de risico groep dus even liever niet als wel. Maandagochtend maar bellen of de mail is aangekomen en of de afspraak geannuleerd is cq gaat worden.
 

Texman

Koning Baard
Welnee, het zijn jongeren @TMG1961 en zo leren ze dus, wat wel en niet verstandig is om in het leven te doen. Zo hebben wij toch ook onze leeftijd bereikt? Over daken klimmen en snoeihard met een opgevoerde brommer op het zijvlak van de banden door de bocht te vliegen was toch ook niet verstandig volgens onze ouders? Als je gevaarlijke dingen overleefd hou je er een goede anecdote aan over en anders ben je gewoon op het slagveld gestruikeld.

En voor degenen, waarbij hoogte enige angst inboezemd:

Ja en dit was echt en niets geen fotoshop. Er waren veel meer waagstukjes van de bouwvakkers die de wolkenkrabbers moesten bouwen en ook nog in een tijd dat er niet veel veiligheids- maatregelen werden genomen. Petje af voor deze mannen (Y)
 

TMG1961

Baardaap
Tandarts belde zojuist, ze mogen ivm corona virus alleen spoed en pijnklachten behandelen. Dus het plaatsen van noodkroon en maken van afdruk overmorgen gaat niet door. Is nu verzet naar de datum van halfjaarlijkse controle op 8 april. Dat is als de controle door kan gaan. Ook onderhoud cv ketel is verplaats naar 23 april.
 

zenn

Zware baard
Ben blij dat 'k afscheid heb genomen van 15 jaar supermarkt, hoorde van ex-collega's dat het gekkenhuis was... Dat gaat kloten worden als het allemaal voorbij is; mensen hebben voorraden aangelegd en dan blijft er teveel handel staan in de winkels. Met een hoge derving & tegenvallende omzet tot gevolg, waar weer de prognoses van de weken daarna en de periode van het jaar daarna op worden gebaseerd... Dus de nasleep blijft nog op de achtergrond merkzaam.

Merk er nu zelf vrij weinig van, werk achter de schermen bij een webshop van verwarming/sanitair/installatiemateriaal. Alleen wel afhankelijk van postbedrijven, dus ben benieuwd...
 

Laurent1965

Zware baard
Mijn tandarts is gesloten tot 6-4, zoek het maar uit....
Ik werk in de ambulante zorg (thuis) bij veelal multi problem psychiatrie, moeten gewoon gaan, zonder enige bescherming,..., krijgen alleen 1 flesje ontsmettingsmiddel van... 100ml....
Vanochtend was ik bij iemand, "hoezo, wat is er dan, ik kijk geen nieuws", douchen, handen wassen, waarom??
Ik zeg, ik ben weg! Ben vertrokken.

Ben benieuwd hoe lang ze ons nog feitelijk verplichten om ons werk te doen.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top