Het off-topic topic - Slow chat

Texman

Koning Baard
Hier kom ik in de loop van de week nog op terug, kijk ondertussen maar even op www.deathwishcoffee.com voor meer info.
Ik heb wat navraag gedaan en op het internet gekeken, maar helaas is de Deadwish koffie niet in Nederland te koop ook niet via de site van Deadwishcoffee of Amazon. De vader van 1 van de trainers op de fitness heeft het product zelf in Amerika gekocht en meegenomen voor eigen gebruik.:confused::(
 

Texman

Koning Baard
Ik denk niet dat ze werken. Als je naar zijn andere werk kijkt dan kan je zien dat hij allerlei onderdelen van andere oude dingen gebruikt.
Zij creaties zijn ook niet klein zoals je hieronder kan zien. Deze wagen is b.v 1.00 m lang en 0,35m hoog.

DANIEL-PESSEL-THE-DOMINATOR.jpg
 

TMG1961

Baardaap
Het corona virus komt wel erg dichtbij. Op een kleine 10 km afstand van mij in Duitsland 3 mensen besmet. Zal niet lang meer duren of het is ook in Nederland.
 

TMG1961

Baardaap
Nu in totaal 5 mensen besmet op net 10 km afstand van waar ik woon. Voorlopig maar even niet naar Duitsland om inkopen te doen.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Is het je bekend, dat de media ieder jaar een "angst-onderwerp" groter maken, dan het in werkelijkheid is. Dit wordt de zgn. "scare list" genoemd: varkenspest, sars, mrsa, vogelgriep, etc.
Ga maar niet mee in de hysterie, want je baard wordt niet aangetast.
 
Banner image
Top