Het off-topic topic - Slow chat

Texman

Koning Baard
Gewoon ff wat ge-ouwehoer; 'k ben bijna 4 weken gestopt met roken (pakje sigaretten per dag)... :oops:
Alle tabaks-besparing wordt gedoneerd ter behoeve aan mijn baard verzorging. :D:rolleyes:
Ha @zenn ,
Heel goed dat je gestopt ben met roken ik hoop dat je het vol kan houden.(Y)(Y)(Y)(Y)
Wordt het moeilijk meld je dan even hier dan praten wij het wel weer uit je hoofd.
Of we starten een nieuwe afdeling baarforum-baarden stoppen met roken.
Wie doet net als @zenn en is solidair en stopt ook met roken.;)
Texman :)>
 

zenn

Zware baard
Ha @zenn ,
Heel goed dat je gestopt ben met roken ik hoop dat je het vol kan houden.(Y)(Y)(Y)(Y)
Wordt het moeilijk meld je dan even hier dan praten wij het wel weer uit je hoofd.
Of we starten een nieuwe afdeling baarforum-baarden stoppen met roken.
Wie doet net als @zenn en is solidair en stopt ook met roken.;)
Texman :)>

Ik moet wel zeggen, het moeilijkste vind ik persoonlijk 's ochtends vroeg en 's avonds laat voor het slapen gaan.
Dat zit er nog gewoon zo tussen de oren in gebakken... Eigenlijk toch raar, je hersenen nemen je gewoon in de zeik.o_O

Maar dan bedenk ik mij "niet roken = goed voor de baard" (vanwege doorbloeding van de huid). *Adem diep in door de neus, ff vasthouden, adem rustig uit door de mond* 'K voel mij overigens wel veel beter, klinkt raar, maar toch meer energie en meer lucht op een of andere manier. :)
 

Texman

Koning Baard
Je gaat waarschijnlijk ook meer reuken en dus meer genieten van je eten.
Wat de doorbloeding betreft heb je helemaal gelijk het is mij in het verleden vaak opgevallen bij rokende collega's dat zij het altijd koud hebben.
Dit komt dus door de slechte doorbloeding. Van roken worden op den duur je bloedvaten minder fexibel wat i.c.m verhoogde bloeddruk weer kan zorgen voor hartklachten en andere nare kwalen. Dus van stoppen met roken kan je alleen maar beter worden.
 

zenn

Zware baard
Ik wil ook meer reuken!! :confused:
:D:D:D

Hahaha... dan zal je toch echt Zaans moeten worden! Heus, teun, meus.:p:D

'K spreek trouwens helemaal niet Zaans, ondanks 'k hier geboren en getogen ben. Ouders & familie zijn alle van A'damse komaf, dat hoor je eerder bij mij terug.
Maar sommige vrienden van mij... zo die 'zingen' echt helemaal, die zijn gewoon niet te verstaan. En dan helemaal woorden zoals 'benne', 'pulletjes' en 'kluffie'. o_O
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Een fietsenwinkel in Altlandsberg (Duitsland) heeft in plaats van een uithangbord, een “sculptuur” van ongeveer 120 fietsen gemonteerd op de buitenkant van het gebouw. Geweldig idee!
7063f8a856ceff1a3b191e61752a5ba0.jpg
 

Laurent1965

Zware baard
Apart, doet mij een beetje denken aan die gevel (waarvan de bewoners waren weggevoerd in de oorlog) vol met poppen op het Waterlooplein in de jaren 70.
Kwam toen nog niet veel in Amsterdam, maar is mij altijd bijgebleven.
 

Texman

Koning Baard

Laurent1965

Zware baard
Ja, dat is m, dank je wel!! Super om deze te posten!!(Y)
Vond het als kind heel extreem, die hele omgeving, komende uit een klein aangeharkt katholiek dorp.
Ik wist toen nog totaal niets over de tragedie die zich hier heeft afgespeeld in 40-45.
Stond waar nu zo ongeveer de ingang van de parkeergarage bij de Stopera is.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top