Het off-topic topic - Slow chat

Texman

Koning Baard
De kunstenaar heeft meer van soortgelijke kunstwerken gemaakt maar deze vind ik heel treffend.
Ik zou niet beter onder woorden kunnen brengen wat een depressie met je doet.
 

zenn

Zware baard
Gewoon ff iets mooi's;

pics_054_clean_790.jpg
 

Texman

Koning Baard
Mooi oplossing zo'n bed bijna tegen het plafond.(Y)
En die ijzeren pijpen zijn lekker stevig. Laat de kinderen maar dollen;)
 

Yainderidoo

Zware baard
Ik vind het heel mooi gemaakt en goed ingepast in de woonruimte.(Y)
Katten zijn hier dol op.:)
[DOUBLEPOST=1544887701][/DOUBLEPOST]
e38bd65064a1e76eb43ed98da719662e.jpg
Hmmmm....ik kan je plaatje in firefox niet zien....gelukkig heb ik ook nog safari.....hahaha....weird....mooi plaatje!

@zenn Ook een mooi ding zeg...en wij zijn inderdaad Crazy en ook Catpeople!!! :D
 

Yainderidoo

Zware baard
Deze prachtige puzzel is ontworpen door Philippe Dubois...ooit een keer contact mee gehad. Hij is helaas niet meer te vinden op internet.
Maar zijn werk nog wel:

Schermafbeelding 2018-12-20 om 16.37.59.png
 

Yainderidoo

Zware baard
@Texman Ik heb er een bouwtekening van maar is vrij moeilijk te maken. En met bouwtekening bedoel ik niet de oplossing maar het zelf maken uit hout. Deze is heel pittig en mijn hout bewerk kunsten zijn niet van dien aard dat ik die zo maar even maak. Misschien dat er hier een is die dat beter kan...laat hem zich melden zou ik zo zeggen. Ik heb zelf een Japanse pagode puzzel gemaakt die was veel minder ingewikkeld om te maken. (de grote) de kleine die ik gemaakt heb is een ontwerp van Stewart Coffin...de Three piece Pyramid ( https://www.puzzle-place.com/wiki/Three_Piece_Block )

Schermafbeelding 2018-12-20 om 20.42.19.png

Meer puzzel liefhebbers?
 

Texman

Koning Baard
Ik vind het knap, vroeger zou ik dat wel gekund hebben ( ik heb een opleiding instrument-maken gevolgd) maar tegenwoordig zijn de handjes niet meer zo vast.
 
Banner image
Top