Nu zie ik de kop wel, eerst dacht ik dat hij naar binnen keek, maar nu zie ik ook een mannenhoofd dat dus niet in een verwachte lijn loopt met zijn gebukte houding. Ik heb niet goed gekeken, anders had ik die kop wel moeten zien. Ik zie nu ook dat hij niet gebukt staat, maar toch is het net of zijn kop in de VW zit, dus kijk je niet verder en zie je wel een figuur zonder kop staan. Gisteren was ik wat moe nu zie ik het direct wel, wat een verschil maakt dat uit, de ene of de andere dag.7 en kat gevonden, dus hier zit het ook wel goed.
2 vrouwen, 2 kinderen, 2 mannen, en één ander persoon waarvan ik de kop niet zie, ik heb een kat maar ik zie ook een hond rechts bovenin.
Ik ga wel ergens anders kijken voor de schroeven. Als ik ze daar bestel ben ik meer kwijt voor de schroeven dan voor het hout.Dit lijkt mij een goed advies
RVS A4 schroeven voor hardhout
Bij RVS schroeven is er nog onderscheid in de het type RVS A2 en RVS A4. RVS A4 is een samenstelling van chroom en nikkel waar ook nog de stof molybdeen aan toe is gevoegd en dat zorgt ervoor dat de schroef nog beter bestand is tegen corrosie dan RVS A2. Bij SchroevenXL vind je een ruim assortiment aan schroeven voor hardhouten vlonders of gewone hardhoutschroeven.
Zie ook:
![]()
Welke schroeven gebruik je voor hardhout?
Wanneer je met hardhout werkt kan het gebruik van de verkeerde schroeven voor frustratie en onstabiele projecten zorgen. Lees hier welke schroef je gebruikt voor hardhout!www.schroevenxl.nl
Je hebt er ook een vreemde schroevendraaier voor nodig dus inderdaad niet doen.Ik ga wel ergens anders kijken voor de schroeven. Als ik ze daar bestel ben ik meer kwijt voor de schroeven dan voor het hout.
Klopt, bitjes heb ik van alle gangbare soorten dus dat is geen probleem. Moet alleen even kijken of ik voor 5x50 of 5x60 ga voor de enkele plank en of ik voor 5x70 of 5x80 ga voor de dubbele plank. Ze worden gelegd zoals dakpannen, dus ze overlappen elkaar. De schaaldelen zijn 20mm dik en de robinia palen zijn 80-100mm dikJe hebt er ook een vreemde schroevendraaier voor nodig dus inderdaad niet doen.
Maar je weet dat je in ieder geval RVS schroeven nodig hebt.
Ik ben ook nieuwsgierig, ik ga dit even uitzoeken.Ik heb dit op straat gevonden. Weet iemand wat dit is?
Bekijk bijlage 25517