Het off-topic topic - Slow chat

TMG1961

Baardaap
Volgende week donderdag een afspraak bij de barbier. Er gaat zeker 7-8 cm vanaf aangezien onderkant beetje dunnetjes aan het worden is.
 

Yainderidoo

Zware baard
f4d569e7c1485c49de909f91dd0b9164.jpg
 

TMG1961

Baardaap
Ik heb de afspraak voor komende donderdag afgezegd. Er zijn hier nog steeds veel te veel gevallen van corona. En ja sommige zeggen dat het niets voorstelt en je er amper ziek van wordt maar ik hoor tot de groep zeer kwetsbaren en heb geen zin om corona te krijgen door een barbier bezoek.
 

Texman

Koning Baard
Heel verstandig (Y)(Y)(Y), Ik heb van mijn arts gehoord, dat overal waar het druk is, ik een FFP2 masker moet dragen omdat dat de beste bescherming geeft.
Als je bang bent om corona te krijgen zou ik zeker dit soort maskers gaan gebruiken :)>.
 

TMG1961

Baardaap
Heel verstandig (Y)(Y)(Y), Ik heb van mijn arts gehoord, dat overal waar het druk is, ik een FFP2 masker moet dragen omdat dat de beste bescherming geeft.
Als je bang bent om corona te krijgen zou ik zeker dit soort maskers gaan gebruiken :)>.

Een FFP2 masker heeft totaal geen werking met mijn baard. Nu kom ik gelukkig zo ongeveer nergens (ook al niet voor corona) dus op zich geen probleem. Alleen een barbier bezoek waarbij je 45 minuten in de stoel zit met iemand op nog geen halve meter van je gezicht is me momenteel nog een beetje te riskant.
 

TMG1961

Baardaap
Vanochtend om 05.30 opgestaan, hond uitgelaten en daarna iets te eten gegeven. Rond 07.45 stonden ze aan de deur voor plaatsen airco. Nadat alles uitgeladen was ging een van de twee weg en de monteur bleef alleen achter. In net onder 2 uur was hij klaar met plaatsen van de airco.

Binnenunit:
IMG_0986.jpg

Buitenunit:
IMG_0989a.jpg

Heb zelf nog de goot voor de stroomkabel binnen gemonteerd. Was dat of een losse kabel langs de muur hebben hangen.
Bij stopcontact:
IMG_0987.jpg

Bij binnenunit:
IMG_0988.jpg
 
Banner image
Top