Het is alweer even geleden……….

Iasonas

Stoppelbaard
Zo, long time no visit. Maar bij deze weer eens een update en een hart onder de riem voor een ieder die denkt geen baard te kunnen laten groeien. Ik was er een van en kijk nu. Ben rete trots op het resultaat. vandaag lekker laten bijwerken bij Monsieur Moustache in Utrecht.
 

Bijlagen

  • C1E7BECF-3622-4BD4-A0A4-52A25BE4D1B4.jpeg
    C1E7BECF-3622-4BD4-A0A4-52A25BE4D1B4.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 128
  • 678A1FE6-E65A-4A10-932B-88E9BA3193A6.jpeg
    678A1FE6-E65A-4A10-932B-88E9BA3193A6.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 117

Texman

Koning Baard
Ha @Iasonas ,
Welkom terug op het forum leuk dat we weer eens wat van je horen :).
De eerste keer dat ik een foto van je baard zag was ik gelijk onder de indruk hij was nog niet lang maar wel heel mooi.
Je huidige baard is een stuk langer en nog steeds heel mooi :cool:.
Fijn dat je baard hebt behouden, groet Texman :)>.
 

Macx

Baardaap
Zo, long time no visit. Maar bij deze weer eens een update en een hart onder de riem voor een ieder die denkt geen baard te kunnen laten groeien. Ik was er een van en kijk nu. Ben rete trots op het resultaat. vandaag lekker laten bijwerken bij Monsieur Moustache in Utrecht.

Mooie baard en vooral de mooie natuurlijke look is prachtig. Mooie kleurschakeringen en prachtig model. Ik begrijp dat je erg trots bent op je mooie baard.(Y)(Y)(Y)
 

Geert77

Baard
Zo, long time no visit. Maar bij deze weer eens een update en een hart onder de riem voor een ieder die denkt geen baard te kunnen laten groeien. Ik was er een van en kijk nu. Ben rete trots op het resultaat. vandaag lekker laten bijwerken bij Monsieur Moustache in Utrecht.
Mooie baard. Momenteel laat ik mijn baard wat langer groeien. Je geef me wel inspiratie om voor deze lengte te gaan.
 

Giant

Zware baard
Zo, long time no visit. Maar bij deze weer eens een update en een hart onder de riem voor een ieder die denkt geen baard te kunnen laten groeien. Ik was er een van en kijk nu. Ben rete trots op het resultaat. vandaag lekker laten bijwerken bij Monsieur Moustache in Utrecht.
Met deze baard kun je voor de dag komen.
De kleur is ook heel mooi.
 

K9Beard

Baard
Ben al een heel eind op weg, maar zal het toch nog enige tijd moeten volhouden.

Ik weet niet of het bij mij een kwestie is van volhouden. Voor mij is het meer een soort switch die je moet omgooien. Een keus voor een bepaalde look.

Ik heb 'm een tijd lang vol en lang gehad. Dat geeft weliswaar een fijn viking gevoel (en je moet je daarmee ook wel een zekere Noorse-norsheid aanmeten om alle flauwe en verkapt jaloerse opmerkingen te blijven trotseren), maar uiteindelijk toch weer terug gebracht naar Spartaanse stijl, zoals ik al zei.
De viking baard vond ik minder bewerkelijk, vraagt om een bepaalde nonchalance die ook wel weer makkelijk is.
Het Midas model vraagt wat meer onderhoud en styling, maar ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat ik geen flauwe opmerkingen meer kreeg.

En iedere baardman op dit forum weet natuurlijk ook precies wanneer mensen duidelijk net iets te lang naar je onderkin kijken, en dan gauw wegkijken als je hun blik onderschept.;)

Ach, misschien is 't ook hoe je 'm draagt...
 

Geert77

Baard
Ik weet niet of het bij mij een kwestie is van volhouden. Voor mij is het meer een soort switch die je moet omgooien. Een keus voor een bepaalde look.

Ik heb 'm een tijd lang vol en lang gehad. Dat geeft weliswaar een fijn viking gevoel (en je moet je daarmee ook wel een zekere Noorse-norsheid aanmeten om alle flauwe en verkapt jaloerse opmerkingen te blijven trotseren), maar uiteindelijk toch weer terug gebracht naar Spartaanse stijl, zoals ik al zei.
De viking baard vond ik minder bewerkelijk, vraagt om een bepaalde nonchalance die ook wel weer makkelijk is.
Het Midas model vraagt wat meer onderhoud en styling, maar ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat ik geen flauwe opmerkingen meer kreeg.

En iedere baardman op dit forum weet natuurlijk ook precies wanneer mensen duidelijk net iets te lang naar je onderkin kijken, en dan gauw wegkijken als je hun blik onderschept.;)

Ach, misschien is 't ook hoe je 'm draagt...
Inderdaad, je moet een keuze maken. Een tijdje geleden heb ik besloten om hem langer te laten groeien maar er gaat praktisch geen dag voorbij zonder dat er iemand iets over zegt. Soms goeie en leuke opmerkingen anderzijds ook vervelende zoals ” sinterklaas, taliban of kerstman en ”. Toch probeer ik het mij niet aan te trekken.
 

Texman

Koning Baard
Inderdaad, je moet een keuze maken. Een tijdje geleden heb ik besloten om hem langer te laten groeien maar er gaat praktisch geen dag voorbij zonder dat er iemand iets over zegt. Soms goeie en leuke opmerkingen anderzijds ook vervelende zoals ” sinterklaas, taliban of kerstman en ”. Toch probeer ik het mij niet aan te trekken.
Sinterklaas heb ik wel eens gehad van kleine kinderen waarbij de ouders zich geneerde, maar taliban nog nooit wel is mij eens gevraag of ik moslim wilde worden vanwege mijn baard. Ik woon in Voorburg en dat ligt tegen Den Haag en in mijn regio wonen veel moslims en hindoes dus je ziet heel veel mannen met baarden en daarnaast zijn er ook heel gewone Nederlandse mannen hier die een baard hebben. Dus in mijn regio val ik niet op.
Wat je niet ziet is mannen met echt heel lange baarden. Ik weet dus niet hoe hierop geregeerd zou worden. Moslims en Hindoes zullen het waarschijnlijk heel mooi vinden. Maar of de autochtone Nederlanders het kunnen waarderen is nog maar de vraag want het is deze groep die altijd klaar staat met hun mening.;)
 
Zo, long time no visit. Maar bij deze weer eens een update en een hart onder de riem voor een ieder die denkt geen baard te kunnen laten groeien. Ik was er een van en kijk nu. Ben rete trots op het resultaat. vandaag lekker laten bijwerken bij Monsieur Moustache in Utrecht.


BAM, daar heb je een baard. Love it…

Dit geeft motivatie, mijn baard krult ook zo en is best bewerkelijk maar bij het zien van dit soort baarden ben ik gelijk weer happy.. Dit ziet er goed en lekker robuust uit, mag je trots op zijn..
 

JGB

Baard
Inderdaad, je moet een keuze maken. Een tijdje geleden heb ik besloten om hem langer te laten groeien maar er gaat praktisch geen dag voorbij zonder dat er iemand iets over zegt. Soms goeie en leuke opmerkingen anderzijds ook vervelende zoals ” sinterklaas, taliban of kerstman en ”. Toch probeer ik het mij niet aan te trekken.

De mening van de medemens is totaal onbelangrijk,voor mij althans.
 

Macx

Baardaap
BAM, daar heb je een baard. Love it…

Dit geeft motivatie, mijn baard krult ook zo en is best bewerkelijk maar bij het zien van dit soort baarden ben ik gelijk weer happy.. Dit ziet er goed en lekker robuust uit, mag je trots op zijn..

Dit is één van de mooiste baarden op het forum, althans wat ik tot nu toe heb gezien. Prachtige textuur, die krullen maken het een uiterst stoere baard. Ja je moet wel het geluk hebben dat je krullen hebt, ik heb dat niet, wel wat golven maar geen krullen. Mannen met krulbaarden zijn geluksvogels, voor mij dan hé haha.
Ik vind alle baarden wel mooi maar krullen in je baard maken het helemaal toppie.
 
Banner image
Top