Het grote frustratie topic

Texman

Koning Baard
Ik irriteer mij aan de kerstnummers die nu al op de radio zijn... Kom op, de Sint is nog niets eens geweest, belachelijk! :mad:
Ja ik ook, Sky radio begon er op 1 november mee daar luister ik gewoon de komende twee maanden niet meer naar.
Je ziet het ook al in winkels en bij de Hornbach zijn ze al gestart met de verkoop van kerstbomen:confused:
Ik ga pas een week voor de kerst beginnen met de kerstboom. Ik vind de kerstsfeer alleen leuk op de kerstdagen zelf en geen 10 weken lang ervoor.
En wat ik ook zo gek vindt is dat direct na de tweede kerstdag de top tig 1000 losbreekt . Dagen lang het zelfde gezeur over de hitnotering van dit jaar t.o.v. vorig jaar.
Gelukkig kan je alle december gekte langs je heen laten gaan en dat doe ik ook al jaren en dat bevalt mij prima. Draai lekker mijn eigen muziek, lees een leuk boek en voor de rest zoeken ze het maar uit.
 

Nib85

Volle Baard
Ik wordt echt schijtziek van dit kut land. IK krijg het nergens kwijt. Slager gebeld, die willen het niet. Crematorium gebeld, ja 200 euro dan mag het. RD4 gebeld, nee dat is slachtafval en dat willen we niet. Gemeente gebeld en die willen het ook niet. Wat moet je gvd dan ermee doen? Ergens dumpen? Je wordt aan alle kanyen tegen gewertkt als je iets op de correcte wijze wilt afvoeren. Kadaverbak hebben ze in dit fuck gat niet.

https://www.jagersvereniging.nl/vra...hoonmaken-van-wild-in-de-kliko-worden-gedaan/

In de container dus.
 

Sebastian

Baard
Pleuris!
Gisteravond mijn broertje mijn zelfgemaakte baardolie laten uitproberen, maar vergeten de dop dicht te draaien.
Op zich gewn probleem, maar voor het slapen gaan wilde ik het flesje wegzetten en toen gebeurde het onvermijdelijke... Het flesje is gevallen en mijn mooie baardolie flikkerde over de vloer en muur... Ben een half uur bezig geweest met schoonmaken van de tegels midden in de nacht...

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ha @Sebastian ,
Dat is heel vervelend ik hoop dat je het recept goed hebt opgeschreven zodat je het weer kan maken.
Wel leuk dat je dit soort dingen samen met je broertje kan doen.

Brand !!:eek::eek::eek:
Over ergernis gesproken, wij waren vannacht ook in touw niet met olie maar met de brandslang.
Een stelletje vandalen hebben in de brandgang achter ons huis een aantal vuilcontainers in brand gestoken.
Ook is door deze lieden brand gesticht in een van de tuinhuisjes in onze wijk en hebben ze getracht een auto in brand te steken.
Bij de auto is dat niet gelukt maar het tuinhuisje met alles wat er instond is verloren gegaan.
Omdat wij 14 dagen geleden in de nacht precies zo'n zelfde incident hebben gehad waarbij ook een tuinhuisje in vlammen is opgegaan zal je begrijpen dat we hier niet blij mee zijn. Gelukkig zit de politie er bovenop en zijn er al verdachten in beeld waarvan er 1 is gearresteerd.
Gelukkig is het ons samen met andere buren gelukt om de brand in de vuilcontainers te blussen. Voor het tuinhuisje moest de brandweer komen.
Texman :)>
 

zenn

Zware baard
@Texman daarom heet het ook de 'brandgang'... :p

Maar serieus, das heel erg balen. Misschien tijd voor een camera ofzo? 'K dacht trouwens dat brandgangen altijd afgesloten waren trouwens, dat ze alleen maar van binnen uit konden worden geopend.
 

Sebastian

Baard
Ha @Sebastian ,
Dat is heel vervelend ik hoop dat je het recept goed hebt opgeschreven zodat je het weer kan maken.
Wel leuk dat je dit soort dingen samen met je broertje kan doen.

Brand !!:eek::eek::eek:
Over ergernis gesproken, wij waren vannacht ook in touw niet met olie maar met de brandslang.
Een stelletje vandalen hebben in de brandgang achter ons huis een aantal vuilcontainers in brand gestoken.
Ook is door deze lieden brand gesticht in een van de tuinhuisjes in onze wijk en hebben ze getracht een auto in brand te steken.
Bij de auto is dat niet gelukt maar het tuinhuisje met alles wat er instond is verloren gegaan.
Omdat wij 14 dagen geleden in de nacht precies zo'n zelfde incident hebben gehad waarbij ook een tuinhuisje in vlammen is opgegaan zal je begrijpen dat we hier niet blij mee zijn. Gelukkig zit de politie er bovenop en zijn er al verdachten in beeld waarvan er 1 is gearresteerd.
Gelukkig is het ons samen met andere buren gelukt om de brand in de vuilcontainers te blussen. Voor het tuinhuisje moest de brandweer komen.
Texman :)>
Wat naar zeg! Een jaartje noord koreaans dwangarbeid met een marteluurtje hier en daar voor dit soort pisvlekjes. Ik kan hier zo kwaad om worden... Het slopen van spullen van een ander. Werken of school, anders ouderwets het leger in.
Gelukkig is het met jullie wel ok.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
 

Yainderidoo

Zware baard
@Texman
Wat vreselijk vervelend zoiets....kan ik me ook heel erg kwaad over maken. Ik hoop dat je er nu van af bent Willem.
Ik kijk nu al weer met angst en beven uit naar oud en nieuw. Wij hebben een hoge conifeer haag achter om huis. Een aantal jaren terug heeft die ook in de fik gestaan (waarschijnlijk door de buurjongen....maar kan niks bewijzen) Het is op tijd geblust geworden anders had de rest inclusief het huis ook naar de bliksem kunnen gaan. Sindsdien wacht ik tot morgens heel vroeg (of is het in dit geval laat?) tot echt iedereen op bed is of wat dan ook. De aangesloten waterslang ruim ik dan later wel op. Zucht...:mad::rolleyes:

@zenn
Ondanks het af en toe met grimmige onderwerpen gepokte topic....toch ook nog iets leuks.
Zojuist de film "The Christmas Chronicles" samen met m'n vrouw gezien.....we hebben erg genoten!
Weer een hele goeie bij m'n "ho ho ho" verzameling! Nogmaals dank..(Y)
 

Mdbruin

Baard
@Cowboy hier helaas wel een......

Liep al langer met een linker enkel klacht, laatst bij de orthopeet geweest en die was niet optimistisch over de huidige stand van zaken. Zegt wel genoeg als hij zegt, denk maar even aan wat leuks...... De enkel zit nu in het gips, in de hoop dat het misschien op te lossen is met orthopedisch schoeisel. Helaas kan ik zelf wel concluderen dat dit geen oplossing gaat zijn, de arts heeft dit om uit te proberen gedaan maar er was niet echt veel hoop vanuit hem. Wordt dus waarschijnlijk een operatie, de medicatie als tijdelijke oplossing lijkt me niets. Je moet dan denken aan de morfine varianten. Waarom zo zwaar? Dit heeft te maken met het onderste spronggewricht, binnenzijde geen kraakbeen aanwezig en buitenzijde niet heel veel meer.
 

Texman

Koning Baard
@Texman daarom heet het ook de 'brandgang'... :p

Maar serieus, das heel erg balen. Misschien tijd voor een camera ofzo? 'K dacht trouwens dat brandgangen altijd afgesloten waren trouwens, dat ze alleen maar van binnen uit konden worden geopend.
Bij ons zijn de brandgangen niet afgesloten maar het is best wel een goede optie om eens te bespreken tijdens de vergadering van de vereniging van eigenaren.
 

Texman

Koning Baard
@Texman
Wat vreselijk vervelend zoiets....kan ik me ook heel erg kwaad over maken. Ik hoop dat je er nu van af bent Willem.
Ik kijk nu al weer met angst en beven uit naar oud en nieuw. Wij hebben een hoge conifeer haag achter om huis. Een aantal jaren terug heeft die ook in de fik gestaan (waarschijnlijk door de buurjongen....maar kan niks bewijzen) Het is op tijd geblust geworden anders had de rest inclusief het huis ook naar de bliksem kunnen gaan. Sindsdien wacht ik tot morgens heel vroeg (of is het in dit geval laat?) tot echt iedereen op bed is of wat dan ook. De aangesloten waterslang ruim ik dan later wel op. Zucht...:mad::rolleyes:
We kijken wel hoe het verder gaat de politie is er nu volop mee bezig en enkele buren hebben ook mensen gezien die zich vreemd gedroegen.
Er is zelfs iemand de met zijn beveiligingscamera opnames heeft kunnen maken waarop het e.e.a. te zien is.
In de ruim 25 jaar dat wij in deze wijk wonen hebben we deze problemen nog niet eerder gehad.
Oud jaar vind ik ook geen leuke avond. Je hoop altijd dat alles goed gaat. Gelukkig houd bij ons iedereen zich goed aan de regels.
Ik heb jaren in Den Haag gewoond en daar is het vaak heel heftig. De burgemeester zegt ieder jaar dat het weer relatief rustig is verlopen.
Ja, Ja, denk ik dan het ware verhaal lees ik wel in de krant, want in mijn beleving bevond ik mij in een oorlogsgebied i.p.v. een gezellig feest.
 
Banner image
Top