Het grote frustratie topic

Texman

Koning Baard
Ons huis is uit 1973 en was niet of nauwelijks geïsoleerd.
De gevel is gemaakt van beplating waar asbest in zat.
De gevelplaten hebben we laten vervangen door een asbestvrije platen. Tevens zit hier nieuw isolatiemateriaal achter met een hoge isolatie waarde.
Beneden hebben we de vloeren laten isoleren.
In het hele huis hebben we nieuwe kozijnen en ramen met dubbel glas genomen.
Twee jaar geleden hebben we zonnepanelen genomen (12 st).
Heel recent hebben we ook alle spaarlampen vervangen door led lampen.
Deze verbeteringen aan ons huis hebben we gespreid over een periode van 10 jaar laten uitvoeren.
Alles bij elkaar heeft dit een enorme besparing opgeleverd op het verbruik van gas en elektra.
De investeringen krijg je er nooit helemaal uit maar we hebben er een heleboel comfort voor terug gekregen.
Zonnepanelen kan ik iedereen aanbevelen.
 

zenn

Zware baard
@TMG1961 'K ben het nu ook wel zat, ondanks 'k een zonnetje prima vindt... Komt denk 'k doordat 'k snot verkouden, zere keel en hoofdpijn hebt. Daarbij nog aangrenzend wonen aan een kinderspeelplaats met veel spelende (lees: schreeuwende) kinderen. :mad:
.
Het enige wat helpt tegen de warmte is het overdag dichthouden en 's avonds tegen elkaar open gooien. ;)
 

TMG1961

Baardaap
Overdag alles dicht hier, in de ochtend de achterdeur open, voor kan ik niets openzetten anders is de kater weg. Ik doe alleen dat wat echt nodig is en voor de rest absoluut niets. De kat en de hond hebben er zo te zien vrij weinig last van. De vogeltjes vinden het helemaal prima, maken zich niet druk om de hitte.
 

TMG1961

Baardaap
Ik ben bang dat mijn familie de komende tijd wel eens flink uitgedund zou kunnen worden. Op een paar na zijn al mijn ooms en tantes ruim boven de 80, sommig zelfs boven de 90 en veel van hen kwakkelen al een beetje met de gezondheid. En als ik dan zie dat het minstens 2 weken lang royaal boven de 30 wordt hier dan hou ik mijn hart vast.
 

TMG1961

Baardaap
:( Het zweten en binnen zitten gaat nog minstens 2 weken door. Bij deze is dit voor mij persoonlijk de aller aller slechtse zomer sinds ik geboren ben. Wat een KUT zomer. En die pokke zomer duurt nog minstens 2 weken.
Screenshot_2018-07-29_13-31-33.png
 

TMG1961

Baardaap
Men lette op het woord persoonlijk, dus voor anderen kan dit best de meest geweldige orgasme bezorgende zomer van de laatste eeuwen zijn. Voor mij echter niet.
 

Henkie76

Baard
Ja iedereen slaap ook veel slechter met dit warme weer en dan kun je weer veel minder hebben.
Boven de 30 hoeft voor mij ook niet. Toen het 38 gr was en in de auto zat op de A2 zonder airco
leek het of ik in een magnetron zat haha,was echt bloedheet !!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik ben speciaal, zoals elk jaar, naar het noorden op reis geweest.
Maar zelfs in Lapland, waar ze gewoonlijk gemiddelden hebben van rond de 16°C was het er ook 30°C.
Veel minder mijn ding moet ik zeggen :confused:
 

TMG1961

Baardaap
Ben verdorie al 2 dagen bezig om mijn wc weer lekvrij te vullen. Nieuwe vlotter geinstalleerd en toen begon het probleem. De aansluiting van de waterleiding lekt. Nieuwe ringetjes gehaald bij sanitairwinkel. Teflon tape om aansluiting gedaan, helt ook niet, blijft lekken. Van alles geprobeerd maar het blijft lekken. Gekke is dat het voorheen niet lekte. Het lekt aan de wartel van de waterleiding. Kan wc dus niet gebruiken of ik moet al handmatig water in de stortbak doen, betekent dus 5 keer op en neer lopen van keuken naar wc en dat iedere keer dat ik de wc gebruik omdat ik tegenwoordig hooguit 2-3 kg getild krijg door gewrichtsproblemen.
 

TMG1961

Baardaap
Mijn zwager komt morgen kijken of hij het kan oplossen. Indien niet dan wordt het voorlopig op en neer lopen met fles water om reservoir te vullen.
 

TMG1961

Baardaap
Het bleek dat het kraantje vervangen moest worden. Nieuw kraantje gehaald met knelkoppeling. Nu even wachten totdat zwager de tijd heeft om het te monteren. Mijn handen zijn nl even buiten gebruik, heb iets te veel gedaan de afgelopen dagen.
 

TMG1961

Baardaap
Opgelost is het nog niet. Hebben alleen gevonden waarom kraan lekte. Ik moet nu wachten totdat zwager tijd heeft om de nieuwe kraan te plaatsen. Hoe lang dat gaat duren is onbekend, kan morgen zijn maar kan ook over 3-4 maanden zijn. Kan het zelf niet omdat mijn handen op paar vingers na zo goed als onbruikbaar zijn.
 

TMG1961

Baardaap
Pixie is schijnzwanger. Gisteren heeft ze door haar gegraaf de bank vernield, ziting compleet opengereten over de volle breedte. Ook is ze constant aan het piepen en aangezien ik gevoelig ben voor bepaalde geluiden is dit niet echt prettig. Gisteren naar de dierenarts geweest en ze heeft contralac gekregen tegen de schijnzwangerschap, ze gaf best aardig wat melk. Dat zou binnen 4 dagen het probleem moeten oplossen en indien niet zou ze nog eens 4 dagen tabletten moeten hebben. Normaal gesproken doe ik niets aan de schijnzwangerschap, de vorige 3 keer was ze op wat rustiger zijn gewoon zichzelf, geen gepiep, geen gegraaf niets. Maar deze keer is het echt intens, is ook voor haarzelf niet leuk, ze zit zich gewoon zelf in de weg.

Begin december of januari laat ik haar steriliseren, dan heeft ook geen last meer ervan. Ze wordt aanstande februari 9 jaar maar is kerngezond.
 
Banner image
Top