Het grote frustratie topic

Texman

Koning Baard
Wat een narigheid met die Ziggo.
Ik heb gelukkig nog geen problemen met ze gehad.
Hoewel de digitale TV ook geen wonder van stabiliteit is.
Een paar jaar geleden gooide een paar dronken jongens een grote fles tegen mijn auto.
Gevolg flinke deuk. Gelijk politie gebeld die aan mij vroegen of ik goed was verzekerd. Ik zij ja en de dienst doende agent zij o gelukkig.
Zij konden er verder niets aan doen zelfs niet even achter de daders aangaan die maar net de straat uit waren. Toen ik de volgende dag boodschappen ging doen kon ik aan een spoor van vernielingen zien waar de heren hadden huisgehouden.
Fijn dat er politie is.
 

TMG1961

Baardaap
Ik vrees het ergste met Pixie, ze weigert al het eten, zelfs yoghurt waar ze normaal een moord voor zou plegen wil ze niet. Heb een heel slecht gevoel bij dit alles en vrees het ergste voor morgen.
 

Freerider

Baard
Sterkte Theo, ik hoop dat het mee zal vallen en dat ze morgen weer begint te eten.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 

TMG1961

Baardaap
Dank je, hoop het ook. Je maakt je toch best zorgen als ze zich niet goed voelen. Ze at net wel klein stukje gedroogde kipfilet en 1 gedroogd kipvleugeltipje. Hopelijk blijft het erin, is niet veel maar is toch iets. Ze drinkt wel en verder redelijk normaal gedrag.
 

Marco185

Baard
Ja, dat is helemaal niet leuk. Ik heb er hier ook 2. En je maakt je inderdaad snel zorgen op zo'n moment. Kan het niet door de warmte komen? Het is de afgelopen dagen wel erg warm. Daar kunnen ze ook erge last van hebben. Als ze verder goed drinkt en niet lusteloos is, dan valt het hopelijk mee.
 

TMG1961

Baardaap
Vanochtend om 7 uur ronde gelopen, ze wilde zelfs beetje spelen met dennenappel. Heeft wel nog diarree,was best dunne drab. Na thuiskomst ven gewacht en toen nog eens temp opgemeten en die was prima, 38,4 dus in orde. Even later haar ontbijt aangeboden, 50 gram spiervlees en 1 kippennek (Pixie eet geen brokken) en HOERAAA ze at het direct op. half uurtje later 2 tabletjes okugest gegeven en tot nu toe na bijna 2 uur is er niets uitgekomen. Heb bezoek dierenarts even uitgesteld.
 

Marco185

Baard
FIjn om te horen dat het wat beter gaat vandaag! (Y) En voor mijn eigen nieuwsgierigheid, wat voor hond is Pixie?
 

Texman

Koning Baard
Ha Theo,
Ik hoop dat het goed blijft gaan met Pixie.
Het is altijd heel moeilijk als er wat mis is met je huisdier want zelf kunnen ze het niet zeggen.
Je kan het alleen afleiden van hun gedrag.
Zelf hebben wij een kat er als daar wat mee is ben ik vaak zieker dan de kat zelf.
Texman:)>
 

Hartenheer

Zware baard
Ziggo praat ik niet meer mee, ik neem ook de telefoon niet meer op als er geen nummer weergegeven wordt. Het is gewoon belachelijk hoe ze met klanten omgaan. Het is al vanaf 12 april bekend en nu moet ik nog weken wachten op mijn geld, maar wel mails sturen met dreigingen van incassokosten als ik niet betaal.

Geen idee wat Pixie heeft, ze weigert nu al het eten. Ze had geen koorts, temp was 38,4. Nu naar dierenarts gaan is niet te doen met auto, die staat al d hele dag in de volle zon en is veel te warm voor haar. Dus is momenteel even afwachten, ik kijk of ze straks beetje wil eten, anders morgenvroeg weer.
Je moet Ziggo eens dreigen met een incasso bureau :D
 

TMG1961

Baardaap
Na een paar stevig geformuleerde zinnen van mijn kant kwam er voorzichtig de woorden uit dat het tegoed ook handmatig door ziggo overgemaakt kon worden ipv automatisch. Ik zou dan het geld binnen 1-1,5 week op de rekening hebben. Geld is inmiddels binnen, duurde precies 1 week.
 

Renem

Volle Baard
automobilisten die in een file overduidelijk het gat voor een motorrijder dichtrijden

ik rij al een paar jaar geen motor meer, maar vind het nog steeds bijzonder asociaal als ik het zie gebeuren

de motorrijder in kwestie reed niet als een dolle, maar wilde rustig tussendoor manoeuvreren, dat zou toch geen probleem mogen zijn

voor die kamikaze-idioten op slippers, met een korte broek, t-shirt en zonder handschoenen heb ik overigens minder begrip
 

Marco185

Baard
Ja, ik rijd dagelijks woon/werk op de motor en ik kom het ook dagelijks tegen... automobilisten die (zoals het lijkt) met opzet op de streep gaan rijden zodat je er niet rustig tussendoor komt. Over het algemeen maak ik me daar niet zo druk om. Ik kan er alleen maar om lachen aangezien ik het vrij kinderachtig vind. En er is altijd een paar honderd meter verder weer een mogelijkheid om er voorbij te gaan.
 

Hartenheer

Zware baard
automobilisten die in een file overduidelijk het gat voor een motorrijder dichtrijden

ik rij al een paar jaar geen motor meer, maar vind het nog steeds bijzonder asociaal als ik het zie gebeuren

de motorrijder in kwestie reed niet als een dolle, maar wilde rustig tussendoor manoeuvreren, dat zou toch geen probleem mogen zijn

voor die kamikaze-idioten op slippers, met een korte broek, t-shirt en zonder handschoenen heb ik overigens minder begrip
Mijn motor was creme, daar had ik oranje strepen op de kuip gemaakt.
In de spiegel schrokken ze zich rot en maakte ruimte voor me.:D
In eerste instantie dachten dat het rijkspolitie was, maar daar leek het helemaal niet op.

Werkte wel (Y)
 

TMG1961

Baardaap
Wordt echt niet goed van dit weer. Veel te warm. Het is hier al weken boven de 25 graden en de komende 2 weken temperaturen van 29-31 graden voorspelt.
Woonkamer momenteel 28 graden, slaapkamer achter 37 graden, slaapkamer voor 31 graden. Ik wens iedereen een lange warme zomer maar dat kan ook met normale temperaturen, 22-23 graden is meer dan genoeg. Ik zit al weken constant binnen op 3 korte rondjes met de hond na :(
 

Texman

Koning Baard
Bij ons in het westen is het wat minder warm, maar neemt niet weg dat de temperaturen in huis ook behoorlijk oplopen.
En omdat het huis goed geïsoleerd is koelt het nauwelijks af.
Voordeel is wel dat onze zonepanelen nu veel stroom opwekken.
 

TMG1961

Baardaap
Zonnepanelen heb ik niet, nog te duur en als ik ze huur betaal ik meer aan huur voor de panelen dan dat ik nu aan stroom betaal.
Mijn huis is van 1927, is gedeeltelijk geïsoleerd maar niet zoals een modern huis, wel overall dubbel glas en dak van bijkeuken is wel geïsoleerd.
Voor mij hoeft die warmte niet. Mijn gewrichten doen momenteel meer pijn dan toen het nog een graad of 18 was, raar maar waar.
 
Banner image
Top