Het grote frustratie topic

tijn

Zware baard
Ik ken mensen die hebben in minder tijd een compleet huis gebouwd met alles er op en er aan. Is makkelijk als je zelf de hele dag werkt en pas thuis komt als de zzp'er weer weg is en je geen last hebt van al het lawaai.

Ik ben heel gevoelig voor het geluid van het boren en krijg er altijd gigantische hoofdpijn van. Heb de laatste maanden zoveel pijnstillers geslikt dat mijn nieren een flink tik gehad hebben. De werking ervan


Ik heb nooit gezegd dat het rustige buren waren, alleen dat ze 25 jaar niets aan huis gedaan hebben.
[DOUBLEPOST=1651090206][/DOUBLEPOST]Maar ik zal jullie er niet meer mee lastig vallen
Nee ik vind dat je ons er niet mee lastig valt. Zeker hier bij dit topic moet je gewoon je gal kunnen spugen. Ik geloof ook dat het heel vervelend is.
 

TMG1961

Baardaap
Nee ik vind dat je ons er niet mee lastig valt. Zeker hier bij dit topic moet je gewoon je gal kunnen spugen. Ik geloof ook dat het heel vervelend is.

Ik krijg echter de indruk dat mensen vinden dat ik me aan het aanstellen ben en niet zo moet zeuren. Dus zal ik er niets meer over zeggen zodat anderen zich er ook niet meer aan hoeven te storen.
 

Daaf

Baard
Ik deel de mening van Tijn, dit is juist het topic om je gal te spuwen.

Ik snap wel dat je denkt dat men vindt dat je je aan het aanstellen bent, en niet zo moet zeuren. Het is een veel voorkomende reactie van heel veel mensen om met alle goede bedoelingen negatieve zaken voor iemand af te zwakken, i.p.v. gewoon te luisteren. En juist de mensen die hier reageren op jouw berichten hebben zo het hart op de juiste plek, dat ze de moeite nemen om te reageren in de hoop je te kunnen helpen. Ik denk dat, ondanks ze juist averechts werken, de reacties echt goed bedoeld zijn.

Ik hoop dat je hier reageert, ik denk dat dat je zal helpen om met de zaken in jouw leven om te gaan. En ik hoop dat alle goed bedoelende reageerders jouw feedback als een leermoment zien. Een situatie zoals jij die ervaart zou ik net zoals jij als heel vervelend beschouwen. Sterkte en ik hoop dat het snel achter de rug is.

Dit is natuurlijk wel een discussieforum, dus anderen mogen ook een andere mening hebben als reactie op een bericht van jouzelf. Het lastige is om een compleet plaatje van de situatie te hebben. Communicatie, het is en blijft heel lastig (Y)
 

zenn

Zware baard
@TMG1961 je moet gewoon je gal kunnen spugen hoor, daar is dit topic voor.

En over lawaai/herrie gesproken; 'k vond het in de lockdown periode prettiger dan nu, lekker stil en rustig.
Weinig verkeer, nagenoeg geen vliegtuigen, niemand op straat... Helemaal als ik 's avonds laat terug ging naar huis.

Net een zombie-apocalypse, gewoon perfect.
 

Weeble

Volle Baard
Werkelijk geen enkele zzp-er die ik ken (en dat zijn er een hoop) is vrij met Koningsdag.
Dat is een vrije dag voor loonwerkers.

Dat + heel de B2C markt werkt ook gewoon (retailmarkt, horeca, entertainment etc). Dat hele 'iedereen is vrij met Feestdag X' klopt al heel lang niet meer
 

RBBP

Baard
Dat + heel de B2C markt werkt ook gewoon (retailmarkt, horeca, entertainment etc). Dat hele 'iedereen is vrij met Feestdag X' klopt al heel lang niet meer

Is zo inderdaad.
En die 24/7 cultuur hebben we zelf gecreëerd, omdat we alles gelijk gedaan willen hebben.
 

Macx

Baardaap
Ik ken mensen die hebben in minder tijd een compleet huis gebouwd met alles er op en er aan. Is makkelijk als je zelf de hele dag werkt en pas thuis komt als de zzp'er weer weg is en je geen last hebt van al het lawaai.

Ik ben heel gevoelig voor het geluid van het boren en krijg er altijd gigantische hoofdpijn van. Heb de laatste maanden zoveel pijnstillers geslikt dat mijn nieren een flink tik gehad hebben. De werking ervan


Ik heb nooit gezegd dat het rustige buren waren, alleen dat ze 25 jaar niets aan huis gedaan hebben.
[DOUBLEPOST=1651090206][/DOUBLEPOST]Maar ik zal jullie er niet meer mee lastig vallen

Juist wel doen, dit is toch het grote frustratie topic, dus ik hoop dat je alle frustraties hoe of wat dan ook blijft uiten hier op het grote frustratie topic pagina, daar is het voor gemaakt.
Laat maar komen baardbroeder.
 

Macx

Baardaap
Ik krijg echter de indruk dat mensen vinden dat ik me aan het aanstellen ben en niet zo moet zeuren. Dus zal ik er niets meer over zeggen zodat anderen zich er ook niet meer aan hoeven te storen.
Er stoort zich helemaal niemand aan, het is juist grappig om jouw dingetjes die je dwars zitten te lezen, en natuurlijk geven wij ook onze mening en de één is het meer met je eens als de ander, anders zou het wel een beetje saai worden hé.
Dus wat we hier neer zetten als reacties moet je niet zien dat we je een zeurpiet vinden, maar juist een leuke ouwe zeikerd, nee hoor, dat meen ik niet, ik vind jouw verhalen erg leuk om te lezen en hoop dat je gewoon door gaat met alles wat je dwars zit hier te melden zodat wij weer kunnen genieten van jouw verhaaltjes.
Iedereen gunt jouw het allerbeste baardbroeder en je hebt de mooiste baard van ons allemaal, ik hoop dat je daar in ieder geval wel nog heel lang van zult genieten.
 

Texman

Koning Baard
Ha @TMG1961 ,
Ik begrijp je frustraties heel goed omdat ik het zelf ook meegemaakt heb :eek::eek::eek:.
Ik woon in een rijtje van 4 huizen. De andere 3 huizen zijn de afgelopen tijd verkocht.
Bij twee van deze huizen zijn ze zeer uitgebreid en langdurig aan het verbouwen geweest soms wel langer dan drie maanden.
Omdat onze huizen zich erg goed lenen voor een totale herindeling en evt. uitbouw duurde deze werkzaamheden zeer lang maar dan heb je ook wel een paleis.
De herrie overdag was soms zeer hevig maar gelukkig avonds niet.
Wat ik wel heel jammer vond was dat de nieuwe buren niets eens de moeite namen om zich even voor te stellen.
Helaas gaat dat tegenwoordig zo.
Groet en sterkte Texman :)>
 

Giant

Zware baard
@TMG1961
Ik ken het probleem ook. Ik woon in een oude binnenstad en altijd wordt er wel ergens verbouwd. Overdag vindt ik het prima maar in de avond is het lawaai storend.
Ik vraag altijd of ze van te voren willen aankondigen en overleggen als ze iets echt lawaaierigs gaan doen.
Dat doen ze meestal en voorkomt veel irritatie. Het is heel vervelend als je met vrienden op je dakterras zit in een enorme herrie. Terwijl misschien de lawaaiklus of het bezoek op een andere avond kan.
 

TMG1961

Baardaap
Op 9 mei een camera lens terug gestuurd, deze is bezorgd en op 11 mei kreeg ik melding dat ik binnen 5 werkdagen mijn geld terug zou hebben. Inmiddels zijn we al 2 weken verder en ik heb nog altijd mijn geld niet terug. Op emails krijg je pas na 2-3 dagen een reactie en die is altijd als volgt, heel vervelend we zullen het doorzetten.
Telefonisch hang je minimaal 30-45 minuten in de wacht en als je dan pech hebt verbreken ze gewoon de verbinding en als je iemand er aan krijgt dan is het weer hetzelfde liedje, we zullen het doorzetten.

Vanochtend een mail gestuurd waarin ik ze nog een kans geef om het geld direct over te boeken. Het is toch belachelijk dat je anno 2022 weken achter je eigen geld aan moet rennen.
 

zenn

Zware baard
Zouden ze niet werkdagen bedoelen? Woe 11 mei bezorgd; don 12, vrij 13, ma 16, din 17, woe 18, dan had het donderdag de 20e het op z'n vroegst erop moeten staan vind ik. Sommige webshops zijn daarentegen heel erg laks met hun beleid.

Heb ooit zelf ruim een maand op m'n geld zitten wachten omdat m'n zending was zoekgeraakt en zij niet wisten waar hij was gebleven. Heel veel rompslomp betreffende niet-ontvangersverklasringen e.d. Waarbij dus ook een vervangende zending 2 maanden later aankwam... Welke ik overigens netjes retour afzender heb laten gaan. Gezien ik het product al ergens anders had aangeschaft.
 

TMG1961

Baardaap
Zouden ze niet werkdagen bedoelen? Woe 11 mei bezorgd; don 12, vrij 13, ma 16, din 17, woe 18, dan had het donderdag de 20e het op z'n vroegst erop moeten staan vind ik. Sommige webshops zijn daarentegen heel erg laks met hun beleid.

Heb ooit zelf ruim een maand op m'n geld zitten wachten omdat m'n zending was zoekgeraakt en zij niet wisten waar hij was gebleven. Heel veel rompslomp betreffende niet-ontvangersverklasringen e.d. Waarbij dus ook een vervangende zending 2 maanden later aankwam... Welke ik overigens netjes retour afzender heb laten gaan. Gezien ik het product al ergens anders had aangeschaft.

Ja zoals ik al schreef 5 werkdagen. We zitten inmiddels al op werkdag nr 10. Ik zou na een telefoontje van vanochtend binnen 2 uur een reactie per email krijgen van ze maar je raadt het al, geen email. Het schijnt ze gewoon op geen enkele manier te interesseren. Ik ga er momenteel vanuit dat ik om mijn geld terug te krijgen een deurwaarder of rechtbank zal gaan moeten inschakelen want ik geloof niet dat ze iets terug willen betalen.
 

TMG1961

Baardaap
Ze hadden een fout gemaakt met invoeren van mijn gegevens waardoor geen geld overgemaakt werd, als ik niet gereageerd had dan had ik heel lang kunnen wachten want ze hadden het zelf nog niet opgemerkt. Nu moet ik weer opnieuw gaan wachten want ze hebben het nu ingevoerd en met beetje pech mag ik nog tot komende week gaan wachten op mijn geld.
 

TMG1961

Baardaap
Kennelijk heeft mijn opmerking als ik het vandaag niet op de rekening heb staan schakel ik de deurwaarder in bij hun toch indruk gemaakt aangezien het geld zojuist op de rekening stond.
 

Texman

Koning Baard
Ik heb ooit bij Bol.com een versterker/streamer gekocht. Dat ging goed totdat deze kapot ging (binnnen de garantie).
Mijn apparaat raakte zoek door de schuld van Bol.com. Het heeft twee maanden geduurd voordat ik mijn geld terug kreeg.
Bol.com heeft een slechte helpdesk waar zeer veel mensen werken. en als je ze belt moet iedere keer weer alles opnieuw vertellen. ze beloven het snel te regelen maar er gebeurd niets. :eek::mad:
Ik koop nooit meer een groot apparaat bij Bol.com :(
 

Giant

Zware baard
Ik heb het probleem een keer gehad met een incompleet product. Is lastig te bewijzen. Terugsturen kon niet omdat omdat het product bij de binnenkomst controle niet compleet is en dus je je geld niet terugkrijgt.
Veel gebel met de helpdesk maar zij konden het ontbrekend onderdeel niet opsturen.
Uiteindelijk heb ik zelf de fabrikant benaderd en zij hebben zonder moeilijk te doen het onderdeel gratis toegestuurd.
Ik koop nu dure dingen niet meer online.
 
Banner image
Top