Het grote frustratie topic

Boof72

Volle Baard
En ik weet niet hoe jullie dit zien of ervaren, maar naar mijn idee zitten veel gevaxineerde de laatste tijd thuis i.v.m. een besmetting.

Of ligt hier het verschil tussen wel en niet laten testen en gewoon door leven?! :D
 

Knulletje

Zware baard
En doe je wel de zelftest dan is de uitslag ook nog eens onbetrouwbaar daar de omikron alleen vast te stellen schijnt middels een stokje in de keel. Dat hebben ze op de zelftesten nog niet aangepast.
Zo blijven we lekker bezig met z'n allen!
Zeiken op Corona en alle maatregelen kan prima in dit topic (Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
En ik weet niet hoe jullie dit zien of ervaren, maar naar mijn idee zitten veel gevaxineerde de laatste tijd thuis i.v.m. een besmetting.

Of ligt hier het verschil tussen wel en niet laten testen en gewoon door leven?! :D
Het eerste en dat is medisch wetenschappelijk reeds verklaard en was te voorzien: een laboratorium-geproduceerd SarsCov-virus wordt ingespoten, een Spike-eiwit ontregeld het immuunsysteem, mochten er geen directe ernstige bijwerkingen, zoals myocarditus, trombose, lympfeklierzwellingen, etc. (zie Lareb en EudraVigilance) ontstaan, dan zal het immuunsysteem keer op keer opstarten om het ingebrachte virus weg te werken en zullen ziekteverschijnselen optreden.
Gewoonlijk bij vector-vaccinaties is men enkele dagen beroerd en reguleert het immuunsysteem. In het geval van SarsCov-19 is er echter geen sprake van "vaccins", maar van (zoals de producenten het ook noemen, maar een minister-president zegt "voor het gemak noemen we het vaccins") immuuntherapie op genetische basis en men blijft dit tevens herhalend toevoeren in de vorm van twee spuiten plus een booster.

Ik ga het grof uiten voor wie het niet begrijpt: mRNA-immuuntherapie staat gelijk aan chemotherapie en is volgens de ontwikkelaar prof. Robert Malone en technisch ontwikkelaar van Pfizer dr. Mike Yeadon DODELIJK!

Nog groffer voor wie niet begrijpt, waarom iedereen aan het kwakkelen is?
'Loop een ziekenhuis binnen bij de afdeling oncologie, laat binnen één jaar drie zware chemotherapiën naar binnen pompen en ga daarna zonder medische begeleiding af zitten wachten welke catastrofale gevolgen dit voor het lichaam heeft!'

Nu duidelijk voor de mensen, die zich niet hebben ingelezen, geen peer-review onderzoeken hebben opgezocht, vertrouwen op kwakzalvers en pseudo-wetenschappers en zich niet serieus hebben afgevraagd, waarom het overgrote deel -anders dan de berichtgeving- van het medisch personeel zich niet laat injecteren en liever met gedwongen ontslag, dan dood gaat?

Om een volgende frustratie-vraag voor te zijn: gaat dit over naarmate de tijd verstrijkt?
Nee, men heeft het immuunsysteem zo ernstig permanent ontregeld, dat het zal blijven haperen.

Conclusie: ga op onderzoek uit en lees, lees, lees en beslis dan pas over de prikjes vier, vijf, booster twee, enz.
 

TMG1961

Baardaap
Met alle respect Professor maar om een corona vaccinatie gelijk te stellen met een chemotherapie vindt ik persoonlijk een beetje erg ver gaan. Als alle verhalen waar zijn die de ronde doen op het internet had inmiddels ruim de helft van de wereldbevolking stuiptrekkend zijn laatste adem lopen uitblazen.

dr. Mike Yeadon werkt helemaal niet meer bij Pfizer, al sinds 2011 niet meer en heeft ook niet meegewerkt aan het ontwikkelen van het vaccin. Ook heeft hij nooit gezegd dat het vaccin dodelijk is.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dat begrijp je goed @Boof72 , alhoewel 4, 5, etc. er natuurlijk bovenop komen.
Als je met je wagen tegen een boom aanrijdt dan zit er een deuk in, die niet verdwijnt en als je er tegenaan blijft rijden krijg je steeds meer deuken. ;)

Persoonlijk mag je die mening hebben @TMG1961 , maar misschien kun je de moeite eens nemen om de websites van de producenten te gaan lezen of aan een oncoloog vragen, waarom immuuntherapie bij kanker gebruikt wordt, als vervanging of toevoeging van chemotherapie.
Als alle verhalen, die regeringsleiders en OMT-leden, die de ronde op het internet en in de MSM doen waar zijn, dan had ook de helft van de wereldbevolking reeds onder de groene zoden gelegen of vallen alleen Chinezen onverwacht op straat dood neer en is Bergamot, Italië nu een spookstad?

Dr. Mike Yeadon was de technisch CEO van Pfizer en heeft wel meegewerkt aan de ontwikkeling van mRNA-vaccins, maar men gaat er vanuit, dat deze nu pas ontwikkelt zijn, inplaats van dat men er al sinds de jaren '80 bij de uitbraak van HIV mee gestart is.
De techniek bestaat al meer dan 40 jaar en bij de Mexicaanse griep in 2013 is het al flink mis gegaan.

Vreemd om de video van Mike Yeadon met de titel 'Final Warning' van het gehele internet te verwijderen, als hij onzin verkondigt en zeer zeker een dodelijk eindresultaat verkondigt en daarbij ook nog eens de reden geeft.
Alle social media-accounts van Robert Malone stopzetten is ook logisch, want we hebben hier te maken met een gevaarlijke gek, die geen verstand van deze medische techniek heeft.:rolleyes:
Dat Nobelprijs-winnaar Kary Mullis verklaarde, dat zijn PCR-test in het geheel niet geschikt is om besmetting met Corona aan te tonen zal ook wel een roddel zijn.:confused:

Ik ben niet van zins het gehele Baardforum met redenatie te gaan vullen of de sites aan te geven, waar ongewenste informatie wel te vinden is, dus mijn advies is: Quaerere Et Invenies!(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Is een discussie zonder einde. Iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt en we moeten dat respecteren. En mocht iedereen die gevaccineerd is binnen 2-3 door dit vaccin overlijden zoals ook al de ronde doet op internet dan is het voor diegene die overblijven wel lekker rustig op aarde.
 

TMG1961

Baardaap
Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik nog nooit in een sportschool geweest ben. Ik beweeg gedurende de dag genoeg, daar heb ik geen sportschool voor nodig.
 

RBBP

Baard
Dat is een veel gebruikte opmerking van niet sporters.
Maar m.i slaat dit kant nog wal.
Bewegen en fitness zijn net zo verschillende disciplines als schaatsen en hockey.

Maar ieder zijn ding :p
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Phoah de sportschool... Van alles wat covid veroorzaakt heeft vond ik het sluiten van de sportschool het ergst:mad:
Ik ben al meer dan een half jaar niet naar de sportschool geweest omdat ik ondanks alle inspanningen van de leiding, de leden zich niet aan de regels houden.
Ook heb ik door de covid-vaccinaties twee maal nierproblemen gekregen waardoor ik ziek werd.
Ook vind ik het door al die regels helemaal niet meer leuk meer om te trainen.
 

RBBP

Baard
Ik ben al meer dan een half jaar niet naar de sportschool geweest omdat ik ondanks alle inspanningen van de leiding, de leden zich niet aan de regels houden.
Ook heb ik door de covid-vaccinaties twee maal nierproblemen gekregen waardoor ik ziek werd.
Ook vind ik het door al die regels helemaal niet meer leuk meer om te trainen.

Kan ik mij heel goed voostellen Texas
Ik trainde erg hard voor de covid.
3á4 keer per week het krachthonk, trainen voor de halve marathon (had de kwart net afgerond), erg fanatiek met lang afstand lopen waardoor de Nijmeegse een eitje werd. Liep van Nieuwegein naar Breda zonder pauzes en bepakking.
Na het sluiten van de scholen verloor ik de discipine en begon ik met eten en drinken.
Dus ik snap heel goed dat je de motivatie en lol bent verloren in de afgelopen 2 jaar.

Nu begin januari de knop weer omgezet en tot op heden nog steeds op streng sport dieet (zonder alcohol :oops:) en fanatiek aan de gewichten om weer op te bouwen.
Het moeilijkst van sporten is het openen van de voordeur.
 

Texman

Koning Baard
Ja, training discipline is wel een dingetje.
Ik heb een periode gehad dat ik er alles voor opzij zette en dat is eigenlijk ook niet goed.

Ik ben al vroeg in mijn jeugd begonnen met sport.
Eerst was dat zwemmen en daarna is er fitness bijgekomen. Aan fitness ben ik gaan doen omdat ik motor reed en eigenlijk niet zo sterk was.
Vanaf mijn dertigste jaar ben ik 3 maal in de week serieus gaan trainen en heb dat jaren weten vol te houden.
Tien jaar geleden kwam hier door een nierziekte plotseling een einde aan. Toch heb ik het na een jaar of 4 weer opgepakt.
Helaas kan ik niet zwaar meer trainen wat ik vroeger graag deed. Natuurlijk speelt mijn leeftijd ook een rol :confused:.
Toch hoop ik dat ik dit jaar het sporten weer kan oppakken.:)
 

RBBP

Baard
Ik snap wel wat je bedoelt.
Zonder uit te wijken over mijn eigen redenen snap ik exact waar je vandaan komt.
Elk huisje heeft zijn kruisje zullen we maar zeggen.

Mooi om de lijn van discipline als een lijdraad door je leven te zien gaan qua sport.
Lijkt makkelijk, maar je offert er een hoop voor op.

Ik hoop dat je het weer op kunt pakken Tex.
Of dit nu lichamelijk of psychisch is... Ik hoef je niet te vertellen wat het met je doet wanneer je weer resultaat gaat boeken.
 

Weeble

Volle Baard
Dagboek van iemand die probeert af te vallen

Zondag: Zo, de weegschaal geeft nu wel écht een hoog getal aan! Daar mag wel wat van af. Tijd om mijn lidmaatschap bij de sportschool eens goed te gaan gebruiken en wat gezonder te gaan eten.
Maandag: Nog niets afgevallen maar ja, dat hoef je van een dag ook niet te verwachten he (hoewel ik gisteren toch wel naar de sportschool ben geweest en gezond heb gegeten...)
Dinsdag: Nog niets afgevallen. Ik ben gisteren wel niet naar de sportschool geweest, maarja elke dag gaan is ook niet goed. Ik ga gewoon om de dag. Langzaam opbouwen, komt goed!
Woensdag: Nog niets afgevallen. Terwijl ik gisteren toch weer naar de sportschool ben geweest. Komt het misschien omdat ik nu spierpijn heb? Misschien komt het door al die afvalstoffen die nog in mijn spieren zitten, vocht weegt immers toch wel veel. We blijven volhouden!
Donderdag: Nog niets afgevallen. Komt het misschien omdat mijn lichaam een hogere calorie-inname is gewend? Misschien probeert mijn lichaam nu alles vast te houden wat ik inneem? In dat geval moet mijn lichaam gewoon nog wennen aan mijn nieuwe dieet. Volhouden!
Vrijdag: Nog niets afgevallen. Gisteren voor de 3e keer in een week tijd naar de sportschool geweest. Misschien begin ik spiermassa op te bouwen? Ik richt me toch meer op cardio dan op krachtsport, maar toch....Spieren wegen immers meer dan vet?
Zaterdag: 4 ons aangekomen? Waarom? Omdat ik gisteren op visite was en ik daar 2 glaasjes bier n 4 kaasblokjes op had? Wat moet ik dan, de rest van mij leven op sla knauwen?
Zondag: De 4 ons zitten er nog steeds aan, desondanks dat ik gisteren 'gewoon gezond' had gegeten en een lange boswandeling had gemaakt. Weet je, f*ck die weegschaal, ik ga naar de snackbar en haal nog even een kratje bier in huis!
 
Banner image
Top