Het grote frustratie topic

TMG1961

Baardaap
Ik had geen azijn in huis en ook geen zin om door de regen naar de winkel te gaan. Heb rubber afdichting van mechanisme afgehaald en deze in bakje met wc reiniger gelegd voor een uurtje of 2. Daarna zo goed als mogelijk schoon gemaakt. Afdichtring er weer opgedaan en een heel erg dunnetjes wat vaseline erop gesmeerd. Toen alles weer terug geplaatst en na wat gehannes met hendel en deze wat anders bevestigen sluit de afdichting weer af. In begin loopt nog even wat water door maar als niveau in bak wat hoger is sluit hij af. Paar keer doorgespoeld om te testen maar hij sluit telkens weer af.

Heb voor wandeling met de hond de plek waar water uitstroom droog gemaakt en bij thuiskomst was het nog altijd droog. Schijnt dus goed te sluiten. ik hou het voorlopig wel even in de gaten, kwestie van bij naar wc gaan even voelen of de uitstrook plek droog of nat is. Hoor namelijk niet in woonkamer of de bak bijgevuld wordt.

Weet iemand trouwens of de ophangpunten van waterreservoir gestandaardiseerd is of heeft ieder merk zijn eigen draai gegeven aan waar de punten aan achterkant zitten en hoeveel ruimte er tussen de 2 punten is?
 

TMG1961

Baardaap
Helaas begon de oude stortbak van de wc weer te lekken en deze keer lukte het me niet meer om dit te verhelpen. Dus een nieuwe bak besteld en die kan ik vanmiddag om 16.30 ophalen in Kerkrade. Morgen maar eens kijken of mijn handen mee willen werken, die zijn de laatste weken erg pijnlijk en zo goed als onbruikbaar van tijd tot tijd.
 

TMG1961

Baardaap
Vandaag de nieuwe stortbak geïnstalleerd. Ben niet echt geweldig als het op klussen aankomt, maar hij hangt. Moet alleen dinsdag de bak even weer eraf halen aangezien de manchet die bij de wc-pot zit lekt als je doorspoelt. Moest bestelt worden en wordt dinsdag geleverd. Prijs viel me enorm mee, slechts €3,30. Helaas wel teveel gedaan voor mijn lichaam en lig nu een beetje erg in de kreukels, maar heb 2 dagen de tijd om te rusten en dan dinsdag manchet installeren en dan hopelijk een niet lekkende wc.
Kan wc wel gewoon gebruiken omdat hij alleen een klein beetje lekt tijdens doorspoelen, heb er een bakje onder gezet om de paar druppels op te vangen.
 

TMG1961

Baardaap
Morgen maar eens bellen met Hornbach. Ik mis een onderdeel, namelijk de stift die de knop voor de spoelonderbreking omhoog duwt. Voor de rest werkt het reservoir ook zonder dat onderdeel maar als het er op zit wil ik ook dat het werkt. Anders had ik wel een bak gekocht waar geen spoelonderbreking op zit. Vrees echter wel dat ik naar de bouwmarkt kom aan het rijden en dat is een tripje van 15km enkele reis.
 

TMG1961

Baardaap
Je kunt het onderdeel ook thuis laten bezorgen.

Ik denk niet dat hornbach dat stiftje los verkoopt, en heb ook geen idee of ze het als ze het al verkopen zonder bewijs dat het er niet inzat opsturen. Nu is het voor mij moeilijk om te bewijzen dat de stift er niet in zat. Ik maak normaal geen foto's van alle onderdelen van een artikel voordat ik het installeer. Maar ik hoor wel wat ze morgenvroeg zeggen. Volgens bandje zijn ze vanaf 7 uur bereikbaar dus ik bel tijdens wandeling met de hond.
 

TMG1961

Baardaap
Het goede nieuws is dat ik de bak niet eraf hoef te halen, het slechte nieuws is dat ik toch naar Kerkrade moet rijden om de stift voor de spoelonderbreking op te halen.
 

TMG1961

Baardaap
Weer terug uit Kerkrade, iets meer dan een uur geduurd. Ben wel niet echt te spreken over gedrag personeel in de winkel. Komen gewoon op nog geen 15 cm naast je staan als je iets vraagt, ook al vraag je om afstand te houden. Aangezien ik tot kwetsbare groep behoor (longprobleem) is dit dus niet echt prettig. Had ik net weer enigszins rust in mijn hoofd is het nu weer compleet mis doordat medewerker bij Hornbach gewoon niet weet wat afstand houden is en zo ongeveer in me kroop toen ik wat vroeg. Ben ik weer terug bij paar maanden geleden :( en kan ik weer opnieuw beginnen met me omhoog te trekken om uit de put te komen. Bedankt Hornbach :mad::(
 

zenn

Zware baard
Hmmm, das wel onprettig Ja. Maar zolang je ze er op hebt gewezen dat ze afstand moeten houden... Want 'k kan ook wel begrijpen dat als iemand iets wil vragen dat je van nature de neiging hebt om aandacht te geven en dus dichterrbij wilt komen.

Is het euvel met de stortbak nu wel opgelost?
 

TMG1961

Baardaap
Hmmm, das wel onprettig Ja. Maar zolang je ze er op hebt gewezen dat ze afstand moeten houden... Want 'k kan ook wel begrijpen dat als iemand iets wil vragen dat je van nature de neiging hebt om aandacht te geven en dus dichterrbij wilt komen.

Is het euvel met de stortbak nu wel opgelost?

Het probleem dat de spoelonderbreking niet werk is opgelost. Morgen zou de manchet binnenkomen voor de wc pot zodat bij spoelen het niet lekt aan achterkant waar het water de wc pot inkomt.

Het probleem is dat de medewerker gewoon tegen me aan stond om op mijn telefoon naar de pakbon/rekening te kijken terwijl ik hem vroeg afstand te houden. Geestelijk trek ik dat momenteel echt niet, zeker nadat ik ook behoorlijke lichamelijke klachten heb gehad en nog altijd heb. Voor mij voelt het nu weer als voor 6 maanden en daar wordt ik echt niet vrolijk van. Ja ik kan over een paar dagen een zelftest doen en iedereen kan wel zeggen dat de omikron variant minder ziek maakt zeker als je gevaccineerd bent plus booster gehad hebt. Maar ik ben er niet gerust op, in mijn hoofd is het momenteel oorlog en neem het mezelf kwalijk dat ik naar Hornbach ben gegaan en nu weer dagen in de stress zit en geestelijk weer terug bij af ben. En dat alleen maar omdat 1 persoon het geen ene ruk boeit wat hij doet en gewoon ondanks vragen afstand te houden daar gewoon schijt aan heeft en toch direct naast iemand gaat staan.
 

Macx

Baardaap
Het probleem dat de spoelonderbreking niet werk is opgelost. Morgen zou de manchet binnenkomen voor de wc pot zodat bij spoelen het niet lekt aan achterkant waar het water de wc pot inkomt.

Het probleem is dat de medewerker gewoon tegen me aan stond om op mijn telefoon naar de pakbon/rekening te kijken terwijl ik hem vroeg afstand te houden. Geestelijk trek ik dat momenteel echt niet, zeker nadat ik ook behoorlijke lichamelijke klachten heb gehad en nog altijd heb. Voor mij voelt het nu weer als voor 6 maanden en daar wordt ik echt niet vrolijk van. Ja ik kan over een paar dagen een zelftest doen en iedereen kan wel zeggen dat de omikron variant minder ziek maakt zeker als je gevaccineerd bent plus booster gehad hebt. Maar ik ben er niet gerust op, in mijn hoofd is het momenteel oorlog en neem het mezelf kwalijk dat ik naar Hornbach ben gegaan en nu weer dagen in de stress zit en geestelijk weer terug bij af ben. En dat alleen maar omdat 1 persoon het geen ene ruk boeit wat hij doet en gewoon ondanks vragen afstand te houden daar gewoon schijt aan heeft en toch direct naast iemand gaat staan.


Het omikron virus is wel zeer besmettelijk maar minder ziekmakend omdat het virus niet naar de longen gaat maar meer bovenin blijft zitten en daar minder schade kan aanrichten. Omdat u wat longproblemen heeft kan ik me uw frustraties wel voorstellen maar toch zou ik als ik u was geen zorgen maken over dit korte contact met een medewerker. Maakt u zich geen zorgen over iets wat er helemaal niet is, ten tweede, het is gebeurt daar kun je toch niets meer aan veranderen, dus probeer het uit uw hoofd te zetten. VR groetjes Max
 

TMG1961

Baardaap
Het omikron virus is wel zeer besmettelijk maar minder ziekmakend omdat het virus niet naar de longen gaat maar meer bovenin blijft zitten en daar minder schade kan aanrichten. Omdat u wat longproblemen heeft kan ik me uw frustraties wel voorstellen maar toch zou ik als ik u was geen zorgen maken over dit korte contact met een medewerker. Maakt u zich geen zorgen over iets wat er helemaal niet is, ten tweede, het is gebeurt daar kun je toch niets meer aan veranderen, dus probeer het uit uw hoofd te zetten. VR groetjes Max

Uit hoofd zetten is voor mij een probleem. Dat zal helaas pas echt gaan lukken ergens in loop van volgende week.
[DOUBLEPOST=1642424634][/DOUBLEPOST]
Het omikron virus is wel zeer besmettelijk maar minder ziekmakend omdat het virus niet naar de longen gaat maar meer bovenin blijft zitten en daar minder schade kan aanrichten. Omdat u wat longproblemen heeft kan ik me uw frustraties wel voorstellen maar toch zou ik als ik u was geen zorgen maken over dit korte contact met een medewerker. Maakt u zich geen zorgen over iets wat er helemaal niet is, ten tweede, het is gebeurt daar kun je toch niets meer aan veranderen, dus probeer het uit uw hoofd te zetten. VR groetjes Max

Contact met die medewerker was ongeveer 1 minuut, misschien nog iets minder. Maar ik heb een moeilijke tijd achter de rug en de kleinste dingen werpen me momenteel weer maanden terug in mijn herstel. Vandaar die stress.
 

Macx

Baardaap
Van die aso gasten in hun lease bak die denken dat hun richtingaanwijzers er voor jan lul op zitten.
Geef richting aan dan hoef ik niet vol in mijn remmen.
Daar ben ik het helemaal mee eens, er wordt veel minder gebruik gemaakt van de richtingaanwijzer dan een jaar of 10 ofzo geleden. Gewoon laksheid en erg lomp gedrag vind ik het. In Duitsland bv daar zijn het veel meer "heren" in het verkeer in vergelijking met ons land. Hier maak je veel meer dat lompe gedrag mee, die egoïstische mentaliteit bevalt me totaal niet.
[DOUBLEPOST=1642425867][/DOUBLEPOST]
Uit hoofd zetten is voor mij een probleem. Dat zal helaas pas echt gaan lukken ergens in loop van volgende week.
[DOUBLEPOST=1642424634][/DOUBLEPOST]

Contact met die medewerker was ongeveer 1 minuut, misschien nog iets minder. Maar ik heb een moeilijke tijd achter de rug en de kleinste dingen werpen me momenteel weer maanden terug in mijn herstel. Vandaar die stress.

Die medewerker droeg een masker dus verspreiding rechtstreeks in uw gezicht is geen sprake van, en gelukkig is 1 minuut erg kort en is de kans dat u iets hebt opgelopen minimaal. Maakt u zich alstublieft geen zorgen, er is niets aan de hand.
Ik hoop dat u wat rust in uw hoofd krijgt en het kunt wegzetten en lekker iets gaan doen wat u plezier geeft zodat u er niet telkens aan hoeft te denken. Veel sterkte en rust toegewenst, ik hoop dat het morgen weer wat beter met u gaat. VR groetjes Max
 

TMG1961

Baardaap
Daar ben ik het helemaal mee eens, er wordt veel minder gebruik gemaakt van de richtingaanwijzer dan een jaar of 10 ofzo geleden. Gewoon laksheid en erg lomp gedrag vind ik het. In Duitsland bv daar zijn het veel meer "heren" in het verkeer in vergelijking met ons land. Hier maak je veel meer dat lompe gedrag mee, die egoïstische mentaliteit bevalt me totaal niet.
[DOUBLEPOST=1642425867][/DOUBLEPOST]

Die medewerker droeg een masker dus verspreiding rechtstreeks in uw gezicht is geen sprake van, en gelukkig is 1 minuut erg kort en is de kans dat u iets hebt opgelopen minimaal. Maakt u zich alstublieft geen zorgen, er is niets aan de hand.
Ik hoop dat u wat rust in uw hoofd krijgt en het kunt wegzetten en lekker iets gaan doen wat u plezier geeft zodat u er niet telkens aan hoeft te denken. Veel sterkte en rust toegewenst, ik hoop dat het morgen weer wat beter met u gaat. VR groetjes Max

Ik zal het proberen van me af te zetten, maar heb altijd al problemen gehad met dingen loslaten en van me af te zetten.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
@Macx heeft wel een punt hier en het hoort ook bij het frustratie-topic.

We zijn aan het 3e jaar der Corona-narratieven begonnen, maar bedenk jezelf nu eens, dat je altijd "vieze", "besmettelijke" mensen dicht in je buurt hebt gehad, die allemaal bacillen, virussen en schimmelsporen over je heen verspreiden en zo hoort het ook, als je geen steriel immuunsysteem wilt hebben, dat geen weerstand meer kan bieden aan alles wat er bij je binnenkomt.
Ga weer gewoon leven, zoals je gewend was en maak je eerder zorgen over de spuitjes met een experimentele immuuntherapie op genetische basis, die je je hebt laten aanpraten en het dragen van mondkapjes, waardoor je je eigen CO2 en schimmels blijft inademen.

Hup, leven en het toilet doorspoelen! (Y)
 

Macx

Baardaap
@Macx heeft wel een punt hier en het hoort ook bij het frustratie-topic.

We zijn aan het 3e jaar der Corona-narratieven begonnen, maar bedenk jezelf nu eens, dat je altijd "vieze", "besmettelijke" mensen dicht in je buurt hebt gehad, die allemaal bacillen, virussen en schimmelsporen over je heen verspreiden en zo hoort het ook, als je geen steriel immuunsysteem wilt hebben, dat geen weerstand meer kan bieden aan alles wat er bij je binnenkomt.
Ga weer gewoon leven, zoals je gewend was en maak je eerder zorgen over de spuitjes met een experimentele immuuntherapie op genetische basis, die je je hebt laten aanpraten en het dragen van mondkapjes, waardoor je je eigen CO2 en schimmels blijft inademen.

Hup, leven en het toilet doorspoelen! (Y)

Ik ben't geheel met de professor eens.
 
Banner image
Top