Het grote frustratie topic

stefke

Baard
Krijg vandaag opleiding over één van de basisprincipes voor het stellen van de stansmachine. Wat heb ik daar in godsnaam de afgelopen 34 jaar zitten doen ? Luisteren naar een hoop theorie waar in de praktijk maar de helft van bruikbaar is .
 

Texman

Koning Baard
Twee maanden voordat ik met pensioen ging heb ik nog twee cursussen moeten volgen :eek:.
Dat is toch zonde van het geld zei ik. Nee zei mijn chef ik kan er niets aan doen het moet van de directie :confused:.
Dus ik ben er heen gegaan en ik ben erbij geweest. De lunch en de koffie waren prima :D.
De eerste cursus moest ons beter laten samenwerken en was van het type we zeggen ja en over een maand zijn we alles weer vergeten.
De tweede cursus ging over integriteit wat ik wel interessant vond omdat je de kennis ook privé kan gebruiken.
Ook moest ik deelnemen aan allerlei werkgroepen maar zo gek hebben ze mij niet gekregen :p.
 

Giant

Zware baard
Krijg vandaag opleiding over één van de basisprincipes voor het stellen van de stansmachine. Wat heb ik daar in godsnaam de afgelopen 34 jaar zitten doen ? Luisteren naar een hoop theorie waar in de praktijk maar de helft van bruikbaar is .
Heb ik ook al eens gehad. Ik was tester voor het nieuwe computer systeem voor de dienst waar ik werk. Dus ik kende alle ins en outs.
Moest ik naar de cursus om er mee te leren werken. Ik wist er meer van af dan de dame die de cursus gaf. Moest haar steeds corrigeren ook omdat ze de dossier waar wij mee werken niet kende. En als ik haar liet zien dat iets ook op een eenvoudige manier kan worden ingevoerd was ze verbaasd.
 

stefke

Baard
het was in de refter te doen : daar is airco en koffie.
De opleiding op zich : niets nieuw voor mij.

Binnenkort krijgen we een gans nieuwe cursus : hoe kunnen we ons goed voelen in ons vel. Ben benieuwd wat dat gaat worden. Is een speciaal bureau voor ingehuurd en ik denk dat ie doorging onder de titel : Let's fly. We kregen al een kleine introductie en na afloop vroeg de baas : wat gaan we als eerste doen en ik heb geantwoord vleugeltjes maken om te leren vliegen
 

tijn

Zware baard
het was in de refter te doen : daar is airco en koffie.
De opleiding op zich : niets nieuw voor mij.

Binnenkort krijgen we een gans nieuwe cursus : hoe kunnen we ons goed voelen in ons vel. Ben benieuwd wat dat gaat worden. Is een speciaal bureau voor ingehuurd en ik denk dat ie doorging onder de titel : Let's fly. We kregen al een kleine introductie en na afloop vroeg de baas : wat gaan we als eerste doen en ik heb geantwoord vleugeltjes maken om te leren vliegen
Hahahaha of Red Bull drinken. Ze vinden ook overal wel een curses voor hahahaha.
 

TMG1961

Baardaap
Het gaat weer lekker hier. Heb ik eindelijk het kraantje van reservoir van de wc vervangen blijft het water er aan de onderkant uitlopen :mad:
Sluit het uitstroommechanisme niet goed af. Nu aan het zoeken naar een nieuw rubber voor het mechanisme in de hoop dat het dan wel goed afdicht. Maar nog geen gevonden, je kunt niet even makkelijk naar de gamma of andere bouwmarkt om te kijken of ze een rubber hebben. Is rubberen o-ring die doorsnede heeft van 51mm en de wand is 10mm dik zodat gat in midden 31mm is.

Ben inmiddels wel gewend om wc met een emmer door te spoelen, je hoort het goed, in 2022 wc doorspoelen met een emmer in Nederland. Heb dat afgelopen paar jaar zo gedaan. Maar echt vrolijk wordt ik er niet van. Helaas kan ik door lichamelijke problemen niets meer zelf doen en ben afhankelijk van de hulp van anderen en die hebben begrijpelijk niet altijd de tijd. Hoop alleen dat ik niet nog eens paar jaar met emmer moet doorspoelen.

Had paar klussers gevraagd maar die vroegen belachelijke bedragen voor vervangen kraantje, ik ga geen 100 euro betalen voor nog geen 10 minuten werk. Vandaag kon eindelijk mijn zwager nadat hij klaar was met verbouwen huis van zijn zoon en daarna dat van zijn dochter. Kraantje werkt en vlotter doet het ook, alleen die k** stortbak wil niet stoppen met leeglopen :mad:
 
Banner image
Top