Het grote frustratie topic

Texman

Koning Baard
Ik kom slechts 1x in de week in de supermarkt en ga dan zo vroeg mogelijk (tussen 7-8).
Ik blijf dat ook doen als corona voorbij is want ik ben helemaal klaar met al dat gestress.
Geen last meer van scholieren die lopen te schreeuwen en te klieren of ouders met lastige kinderen die ze niet de baas kunnen.
Wat ik ook heel jammer vind is dat bij mijn supermarkt een deel van de speciale dieet producten uit de schappen zijn verdwenen.
Met het personeel ter plaatse hoef je daar niet over te praten want dit wordt van bovenaf bepaald.
De meeste boodschappen kopen wij bij de kleine zelfstandige winkeliers zoals de bakker, slager en groenteboer.
Daar kennen wij iedereen en ben je altijd welkom :)(Y)
Bij de Action en het Kruidvat kom ik ook niet vanwege het onvriendelijk personeel :confused:.
En gezien mij leeftijd denk ik ook wel eens "ze zoeken het maar uit" :eek:.
 

istawa

Zware baard
Soms heb ik mijn bedenkingen bij winkelpersoneel, begrijp mij niet verkeerd.., SOMS!
Gisteren bij de Action, na eerst 10 minuten in de rij te hebben gestaan om binnen 2 minuten iets te pakken moest ik iets van 9 euro en nog wat betalen, geef die Miep een briefje van 50.
(Heb een hekel aan al die kleine bedragen pinnen.)
Krijg de reactie, kun JE pinnen, heb IK liever... ( Begint goed dacht ik nog, ik ben bijna 3 x zo oud dan het grietje...)
Waar is de beleefdheidsvorm gebleven?.. Was trouwens geen pinkassa.
Ik zeg, hoezo jullie moeten nog steeds contant geld accepteren hoor...
Ja, maar niemand doet dat meer, krijg ik terug...
Of ik een of andere neanderthaler ben of zo, begin mij lichtelijk te irriteren..
Ik weer, is het te lastig of zo?
Reactie, ja, ik ben net van pauze terug en het is mij inderdaad te lastig, moet nog bijkomen....:confused::eek:
dus, pinnen!...
Ik zeg hierop, weet je wat, als het allemaal te lastig is, laat maar zitten dan, ik hoef het niet meer.
Succes met je stressvolle baan...., Loop gefrustreerd weg hierop
Miep geeft zonder blikken of blozen aan, oke, fijne dag....., Tot ziens!:mad:

Ik denk even terug aan de tijd dat ik bij V en D werkte in de jaren 80, toen had je bijvoorbeeld nog een pre als je Katholiek was..., Werd gevraagd bij solliciteren, "zucht". IK WORD OUD...

Heb de spullen elders gehaald voor het dubbele, kon zo doorlopen, contant betaald en wel fatsoenlijk geholpen.:):)
Als het moeilijker wordt als poepen!!

IT ain't over until the fat lady sings
 
P

Pellie

Guest
Wij laten de boodschappen al 3 jaar lang bezorgen. Geen stress, geen boodschappen 4x in de handen voordat het in de kasten en koelkast ligt, geen tijdverspilling, geen ergenis van mensen die in het gangpad lopen te lullen waar ik dan precies zijn moet. Voor ons niet anders meer. :-D
 

Giant

Zware baard
Miep geeft zonder blikken of blozen aan, oke, fijne dag....., Tot ziens!:mad:
Dat personeel heeft echt geen "hart" voor de zaak waar ze werken. Deze houding merk ik ook regelmatig.
Ik was laatst bij een bekende drogist en een product was op. Ik kon door een open deur een kar in het magazijn zien staan met het product dat ik zocht er op.
Ik vroeg aan een van de winkeldames of ze het voor mij wilde pakken. Dat kon niet want ze gingen die kar pas leeghalen na de pauze. Dus ik moest over een uur maar terugkomen.
Ben dus naar de concurrent gegaan.
 
Laatst bewerkt:

Hartenheer

Zware baard
Soms heb ik mijn bedenkingen bij winkelpersoneel, begrijp mij niet verkeerd.., SOMS!
Gisteren bij de Action, na eerst 10 minuten in de rij te hebben gestaan om binnen 2 minuten iets te pakken moest ik iets van 9 euro en nog wat betalen, geef die Miep een briefje van 50.
(Heb een hekel aan al die kleine bedragen pinnen.)
Krijg de reactie, kun JE pinnen, heb IK liever... ( Begint goed dacht ik nog, ik ben bijna 3 x zo oud dan het grietje...)
Waar is de beleefdheidsvorm gebleven?.. Was trouwens geen pinkassa.
Ik zeg, hoezo jullie moeten nog steeds contant geld accepteren hoor...
Ja, maar niemand doet dat meer, krijg ik terug...
Of ik een of andere neanderthaler ben of zo, begin mij lichtelijk te irriteren..
Ik weer, is het te lastig of zo?
Reactie, ja, ik ben net van pauze terug en het is mij inderdaad te lastig, moet nog bijkomen....:confused::eek:
dus, pinnen!...
Ik zeg hierop, weet je wat, als het allemaal te lastig is, laat maar zitten dan, ik hoef het niet meer.
Succes met je stressvolle baan...., Loop gefrustreerd weg hierop
Miep geeft zonder blikken of blozen aan, oke, fijne dag....., Tot ziens!:mad:

Ik denk even terug aan de tijd dat ik bij V en D werkte in de jaren 80, toen had je bijvoorbeeld nog een pre als je Katholiek was..., Werd gevraagd bij solliciteren, "zucht". IK WORD OUD...

Heb de spullen elders gehaald voor het dubbele, kon zo doorlopen, contant betaald en wel fatsoenlijk geholpen.:):)

Het grootste probleem is dat het leuke van werken niet meer bestaat.
Je maakt nog weinig mee dat men plezier in zijn vak heeft.

Daarnaast wordt winkelpersoneel totaal uitgeknepen [geen vakopleiding] en moeten op tijden werken waar je vroeger nog extra voor beloont werd.
Ik woon zelf boven een Vomar waar ze ze vanaf 7.30 tot 21.30uur open zijn. En dat zijn tijden waar je vroeger voor beloont werd: ploegendienst.

En zeg nu zelf voor € 8.00 zou ik daar ook niet met plezier staan omdat je geld moet verdienen.

Ik heb zeker begrip voor je hoor @Laurent1965 .
Ik snap al helemaal niets meer van deze wereld.
 

zenn

Zware baard
everyone-else-complains-about-winter-i-hate-summer--ea6d0.png

636018081402992208-1443535948_summer2.jpg


Zweet, beestjes & hooikoorts... (Klinkt bijna als de titel van een kinderboek :p)
 
Laatst bewerkt:

Laurent1965

Zware baard
Bijna 3 weken vakantie.., en oh wat zijn we er aan toe..., Dit weekend echter besloten om maar weer niet naar onze woning in Spanje te gaan ivm alle corona regels en onzekerheden. Waarschijnlijk hadden we over enkele weken wel kunnen gaan....:mad::mad:
Inmiddels 1,5 jaar niet meer geweest, bijna een urbex-locatie... :confused:
 

Texman

Koning Baard
Gisteren kreeg ik het weer te horen in onze jachthaven:).
Op de steiger stond een man te helpen bij het verplaatsen van de boot die naast de onze lag en die vroeg of ik ZZ-Top kende.
Dus ik zij ja hoor, maar hoe zo, u heeft ook zo'n baard zij hij :eek:.
Kent u ook die hit "Gimmy All Your Loving" en zo ging het nog een tijdje door en hij begon het ook nog te zingen :confused:.
Meestal vind ik het wel leuk maar deze man was van het type "altijd strontlollig" en dan is de aardigheid er gauw vanaf.
 

Laurent1965

Zware baard
Het is gelukkig een appartement, in een complex dat voor de rest permanent bewoond wordt door Spanjaarden, die mijn telefoonnummer hebben.
Tevens woont mijn broer er niet heel ver vandaan en zijn volwassen (Spaanse) kinderen hebben een sleutel.
Je hoort daar veel over woningen in vakantiecomplexen die compleet worden leeggehaald door bendes..., doen hun "werk", trekken netjes de deur dicht en niemand heeft wat in de gaten.
Gelukkig ben ik daar van uitgesloten..
Beestjes heb je daar trouwens al vrij snel, de zog. Cucarachas ( een groot soort kakkerlak ), kruipen gewoon tegen de muren omhoog.
 

Laurent1965

Zware baard
Gisteren kreeg ik het weer te horen in onze jachthaven:).
Op de steiger stond een man te helpen bij het verplaatsen van de boot die naast de onze lag en die vroeg of ik ZZ-Top kende.
Dus ik zij ja hoor, maar hoe zo, u heeft ook zo'n baard zij hij :eek:.
Kent u ook die hit "Gimmy All Your Loving" en zo ging het nog een tijdje door en hij begon het ook nog te zingen :confused:.
Meestal vind ik het wel leuk maar deze man was van het type "altijd strontlollig" en dan is de aardigheid er gauw vanaf.
Zou mij ook irriteren, zeker bij het foute type, beetje van het genre foute kerstman-grap....
Vorige week vroeg een hoogbejaarde vrouw of men mij niet weleens door die baard voor dakloos aan zien....:eek::mad::eek:
Heb het haar maar vergeven, ivm haar leeftijd (89) maar leuk is anders!
 
B

BrotherBeard75

Guest
Soms wel grappig om te horen dat er zovelen commentaar krijgen op hun baard...alsof ze er nog nooit èèn hebben gezien?
Raar fenomeen.

Laat staan dat ze moesten weten dat er Baardforums bestaan, waar iedereen zijn baard toont, en elkaars baardgroei aanmoedigd en met lovende commentaren strooit!

Hahaha....ze zouden dit helemaal krankzinnig vinden.
Misschien zijn we wel stof voor èèn of ander rariteiten programma. Lol.
a2dbfadb3456f5462ea09de80ab02108.jpg
 

Texman

Koning Baard
Echt negatieve commentaren krijg ik vrijwel nooit.
Positieve opmerkingen krijg ik wel maar ook weer niet iedere dag.
Bij mij in de randstad (Den Haag e.o) wonen heel veel mensen van verschillende culturen waardoor een man met een (lange) baard niet iets bijzonders is.
Wat ik altijd wel apart en leuk vind dat ik heel vaak gegroet worden door de Turkse en Marokkaanse mannen :).
 
B

BrotherBeard75

Guest
Echt negatieve commentaren krijg ik vrijwel nooit.
Positieve opmerkingen krijg ik wel maar ook weer niet iedere dag.
Bij mij in de randstad (Den Haag e.o) wonen heel veel mensen van verschillende culturen waardoor een man met een (lange) baard niet iets bijzonders is.
Wat ik altijd wel apart en leuk vind dat ik heel vaak gegroet worden door de Turkse en Marokkaanse mannen :).
Hier net hetzelfde....
Ik woon in een voormalige mijnstreek in Limburg.
Polen, Italianen en vooral Turken.
Vele straten zijn zoals men hier zegt : "Turkenstraten". ( Niet beledigend bedoeld).
Maw...vele toffe voedingwinkeltjes, eetgelegenheden en ook natuurlijk goede barbiers!
Draag je hier een baard, ( maar miss doet die baard er niet toe, maar ik wil dit wel geloven ), en ga je bij hen naar de winkels of naar de kapper, en ben je vriendelijk, dan worden de prijzen automatisch van Belgen prijzen, verlaagt naar Turken prijzen. Maw...een derde vd prijs.
Echt de waarheid!
En na een tijd kennen vele andere jou via via en word het wederzijds respect nog groter.
Baard kent baard! Lol
 
Banner image
Top