Het grote frustratie topic

TMG1961

Baardaap
@stefke Beterschap. Gelukkig niets gebroken.
[DOUBLEPOST=1616415830][/DOUBLEPOST]Nadat buurman een lekkende olieplug aantrof die alleen maar een klein beetje met de hand erin gedraaid was heeft hij deze aangedraaid met het juiste moment. Helaas lekt de plug nog altijd olie :mad: Of de monteur die laatste keer de olie gewisseld heeft is vergeten de afdichtingsring te vernieuwen of hij heeft de schroefdraad beschadigd. In ieder geval is het dus niet goed. Dealer reageert nergens meer op, emails worden niet beantwoord en als ik met eigen telefoon bel neemt hij niet op, bel ik met ander nummer legt hij gelijk op als hij hoort waarover het gaat.
 

Giant

Zware baard
. Dealer reageert nergens meer op, emails worden niet beantwoord en als ik met eigen telefoon bel neemt hij niet op, bel ik met ander nummer legt hij gelijk op als hij hoort waarover het gaat.
Ik zou deze dealer laten weten dat je het geval gaat voorleggen aan een tv programma zoals ^Radar" of "Opgelicht'.
 

Fox

Zware baard
@stefke Beterschap. Gelukkig niets gebroken.
[DOUBLEPOST=1616415830][/DOUBLEPOST]Nadat buurman een lekkende olieplug aantrof die alleen maar een klein beetje met de hand erin gedraaid was heeft hij deze aangedraaid met het juiste moment. Helaas lekt de plug nog altijd olie :mad: Of de monteur die laatste keer de olie gewisseld heeft is vergeten de afdichtingsring te vernieuwen of hij heeft de schroefdraad beschadigd. In ieder geval is het dus niet goed. Dealer reageert nergens meer op, emails worden niet beantwoord en als ik met eigen telefoon bel neemt hij niet op, bel ik met ander nummer legt hij gelijk op als hij hoort waarover het gaat.
Als ik jou was ,ging ik persoonlijk bij de dealer.
Eens goed mijn gedacht zeggen
Mvg
Silver Fox
 

TMG1961

Baardaap
Als ik jou was ,ging ik persoonlijk bij de dealer.
Eens goed mijn gedacht zeggen
Mvg
Silver Fox

Kan ik beter niet doen. Is beter voor zijn gezondheid en de staat van zijn showroom. Krijg namelijk klaar de auto midden erin te parkeren zonder de glazen pui eerst te openen.
[DOUBLEPOST=1616447018][/DOUBLEPOST]
Ik zou deze dealer laten weten dat je het geval gaat voorleggen aan een tv programma zoals ^Radar" of "Opgelicht'.

Probleem is dat hij niet meer reageert op mijn emails en hij mijn telefoonnummer geblokkeerd heeft. Als ik met ander nummer bel legt hij op zodra hij in de gaten heeft waar het over gaat.

Ik heb geleerd hiervan, gebeurt mij niet nog eens een keer. Heb gebeld met de garage waar de laatste grote beurt en apk gedaan is en die vertelden me dat de auto verder technisch in orde is. Probleem met olielekkage was ook volgens hem zeer waarschijnlijk een nieuwe afdichtingsring plaatsen.

Voel me behoorlijk dom, is mijn eigen fout, had beter moeten opletten en meer moeten doorvragen. Zal het nu moeten oplossen en hopen dat het daarna voorbij is en de auto geen verdere verrassingen heeft.
 

TMG1961

Baardaap
Dealer heeft gereageerd op mijn van vanochtend. Zijn reactie was dat hij er niet onder gelegen heeft en dus ook niet wist dat de olieplug los zat. Zijn monteur kan zich ook niets herinneren.

Ben me momenteel aan het beraden of ik de auto wegdoe, verkoop of sloop. Durf er niet meer in te rijden, heb angst dat ik dadelijk door een gebrek aan de auto een ongeluk veroorzaak en iemand gewond raakt of misschien zelfs overlijd. Klinkt raar maar zo voel ik het op dit moment.
 

OerWout

Baard
Dealer heeft gereageerd op mijn van vanochtend. Zijn reactie was dat hij er niet onder gelegen heeft en dus ook niet wist dat de olieplug los zat. Zijn monteur kan zich ook niets herinneren.

Ben me momenteel aan het beraden of ik de auto wegdoe, verkoop of sloop. Durf er niet meer in te rijden, heb angst dat ik dadelijk door een gebrek aan de auto een ongeluk veroorzaak en iemand gewond raakt of misschien zelfs overlijd. Klinkt raar maar zo voel ik het op dit moment.
Dat klinkt als nalatigheid, verborgen gebreken.
Wat zegt je rechtsbijstandsverzekering?
 

TMG1961

Baardaap
Ik heb de dealer toch nog te pakken gekregen. Het probleem van de nog steeds lekkende olieplug wordt as maandag kostenloos verholpen incl nieuwe olie.
 

Boof72

Volle Baard
Als je twijfel aan de auto laat je hem toch nogmaals keuren.
Maak een afspraak bij een andere garage en leg uit waarom je dit wil.
Is de auto goed kost je dit 25 - 30 euro.
Mocht het een afkeur worden heb je een goeie reden om nogmaals bij hem aan te kloppen. Een afspraak heb je nu toch al met hem voor de olie bout.
 

Giant

Zware baard
Als je twijfel aan de auto laat je hem toch nogmaals keuren.
Maak een afspraak bij een andere garage en leg uit waarom je dit wil.
Is de auto goed kost je dit 25 - 30 euro.
Mocht het een afkeur worden heb je een goeie reden om nogmaals bij hem aan te kloppen. Een afspraak heb je nu toch al met hem voor de olie bout.
Dat lijkt mij een heel goed idee. Dan heb je de mening van een onafhankelijk deskundige.

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk
 

TMG1961

Baardaap
Daar was ik al aan het denken. Ik laat komende maandag eerst de olieplug lekkage herstellen en dan kijk ik of ik in de loop van de week langs rij bij garage waar ik altijd APK laat doen.
[DOUBLEPOST=1616511047][/DOUBLEPOST]Heb gebeld met apk keuringsstation waar ik altijd kom en is geen probleem. Mocht auto door keuring komen dan wordt hij niet afgemeld, komt hij er niet doorheen dan weet ik wat gerepareerd moet worden. Ga er komende dinsdag langs, maandag eerst olielekkage verhelpen.
 

TMG1961

Baardaap
All dat geouwehoer over de auto heeft me een hoop stress opgeleverd met als gevolg dat ook mijn reumaklachten erger zijn geworden. Wordt tijd dat het afgerond wordt en ik weer tot rust kan komen. Zat op een mooie 6 op pijnschaal van 1-10 (10 hoogste) en zit nu weer op een 8,5 :(
 

TMG1961

Baardaap
3 april ga ik samen met de buurman die auto monteur is de auto op de brug zetten en wordt deze helemaal nagekeken. De dealer wilde de auto wel terug nemen, maar dan gaf hij er slechts 1250 euro voor, terwijl ik er 3,5 week geleden 1995 voor betaald heb en er ook nog eens 4 nieuwe all season banden op liggen ter waarde van 300 euro, zou er dus ruim 1000 euro op verliezen.
 
Banner image
Top