Het grote frustratie topic

TMG1961

Baardaap
@TMG1961 Nice! Veel veilige km's toegewenst!

Dank je. Komende week nog een paar kleine dingetjes verhelpen, zoals rubber instapstrip links mist 2 clipjes en volgende week afspraak maken carglas, heb sterretje in vooruit, voor de rest zeer tevreden. Nu alleen op zoek naar de beste zitpositie. Merk wel het verschil tussen de seat van 2000 en de Peugeot van 2006, rijdt echt stukken beter en heeft behoorlijk wat meer vermogen. Van 60pk en 993 kg naar 110pk en 1230kg.
 

TMG1961

Baardaap
Had vanavond het idee om mijn belastingaangifte te doen. Maar sorry hoor wat een stelletje amateurs daar bij de belastingdienst. Al 2 dagen storing, zou opgelost zijn na 20.30 vanavond maar nog altijd werkt het niet. Ze kunnen de pot op met hun k** belastingaangifte. Heb afspraak in agenda gemaakt voor laatste week van april, tot die tijd kan de Nederlandse Belastingdienst de pot op. Oh ja, ik ben zelf gecertificeerd systeem/netwerkbeheerder, maar zo een puinzooi heb ik persoonlijk nog niet meegemaakt.
 

Laurent1965

Zware baard
Hetzelfde probleem gehad, accountant laten komen, alles maar op papier op een blaadje meegenomen en net op tijd (ivm avondklok, want het liep gigantisch uit) de deur uit.... Hij moest nog een half uur rijden.., Fijn, die digitale wereld. :mad:
 

TMG1961

Baardaap
Mijn aangifte is niet zo moeilijk. Ik heb muv hypotheekrente geen aftrekposten dus is meer een kwestie van aanpassen van de getallen van inkomen en verzenden. Duurt minder dan 10 minuten.
 

Texman

Koning Baard
Ik al jaren een accountant die het voor mij doet.
Al dat gezeur met de belastingdienst daar heb ik geen zin meer in.
 

Giant

Zware baard
Ik probeer ook al een paar dagen mijn belasting in te vullen. Gisteren lukte het om in te loggen maar werd er na 5 minuten weer uitgegooid. Nu constant het bericht dat het maximaal aantal ingelogde personen is bereikt.
 

TMG1961

Baardaap
Het wordt gewoon tijd dat ze afstappen van dat de 2 maanden. Gewoon het hele jaar tijd hebben om de belastingaangifte van het vorig jaar te doen.
 

TMG1961

Baardaap
Net 45 minuten bezig geweest een oudere man uit te leggen dat het probleem met de belastingdienst niet aan zijn laptop of internetverbinding lag maar aan de incompetentie van de belastingdienst. Arme man was al 3 dagen aan het proberen in te loggen.
 

TMG1961

Baardaap
Op de buienradar zie ik dat je net onder een buiengebied zit.
Bij mij is het droog maar koud en somber :(.

Geef mij maar somber, koud en droog. We hebben nu al bijna een halve maand aan regen gehad en vanaf komende week woensdag krijgen we zoals het er nu voorstaat nog veel en veel meer regen. Heb het eerlijk gezegd alweer gehad met al die k** regen.

En de k** belastingdienst site werkt ook nog steeds niet. Al 4 dagen onmogelijk om in te loggen.
 
gisteren iets teveel baardolie gebruikt en dat moeten bekomen tijdens de middaglunch mijn koffie smaakte zo beetje naar Vaniulle en Tobacco.... dat was even van beeeuuh:confused::(:)>
 
Banner image
Top