Het grote frustratie topic

Giant

Zware baard
Succes morgen.
De vaste prijs zie je steeds vaker, maar soms willen zet er toch nog wel wat van af doen om je over de streep te trekken.
 

TMG1961

Baardaap
Idd mooie auto voor dat geld, een (goede strakke) elastieke stuurhoes en een spuitbus dashboardspray doet wonderen. (Y)

De toplaag is van het stuur af op veel plekken. Daaronder schijnt een soort foam te zitten. Wat ik begrepen heb van diverse forums is dat het niet echt lekker vasthoudt als de bovenlaag weg is. Maar zal morgen kijken hoe het aanvoelt.
 

Laurent1965

Zware baard
Inderdaad wel goed ingereden qua kilometers...
Wat betreft het stuur, er zijn goede stuurhoezen te koop, (Heuts) sluiten naadloos over het stuur, je merkt niets van wat er onder zit, heb zelf een leren, ze zijn er ook in een grijze polyester, voelt ook lekker aan.
Je zou ook kunnen overwegen, als je de auto wil, "ik koop hem voor die prijs, maar wil dan wel een ander stuur erin, desnoods van de sloop."
Succes, toch altijd leuk, een andere auto!! ;)
 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
Wel imens veel km op de teller, niet?

Vindt 180847 km voor een auto van 15 jaar niet immens veel. Dat is gemiddeld 12000 per jaar.
[DOUBLEPOST=1614154134][/DOUBLEPOST]
Inderdaad wel goed ingereden qua kilometers...
Wat betreft het stuur, er zijn goede stuurhoezen te koop, (Heuts) sluiten naadloos over het stuur, je merkt niets van wat er onder zit, heb zelf een leren, ze zijn er ook in een grijze polyester, voelt ook lekker aan.
Je zou ook kunnen overwegen, als je de auto wil, "ik koop hem voor die prijs, maar wil dan wel een ander stuur erin, desnoods van de sloop."
Succes, toch altijd leuk, een andere auto!! ;)

Mocht ik de auto kopen dan zal ik eens gaan kijken voor een goede stuurhoes.
 

TMG1961

Baardaap
Inmiddels proefrit gemaakt en de auto ziet er voor zijn 15 jaar zeer goed uit. Rijdt goed, remt goed, geen problemen. Grote beurt 5000 km geleden gehad, distributieriem is in 2016 vervangen bij 112000km. Nieuwe katalysator en nieuwe bobines. Heeft 4 goede all weather banden erop zitten en APK tot 13-01-2022.

En heb de auto dus gekocht.
 
Laatst bewerkt:

Laurent1965

Zware baard
:D:D:D, was ik niet opgekomen.
[DOUBLEPOST=1614188308][/DOUBLEPOST]
Inmiddels proefrit gemaakt en de auto ziet er voor zijn 15 jaar zeer goed uit. Rijdt goed, remt goed, geen problemen. Grote beurt 5000 km geleden gehad, distributieriem is in 2016 vervangen bij 112000km. Nieuwe katalysator en nieuwe bobines. Heeft 4 goede all weather banden erop zitten en APK tot 13-01-2022.

En heb de auto dus gekocht.
(Y)(Y)(Y)Veel plezier ervan!!
 
Banner image
Top