Het grote frustratie topic

Texman

Koning Baard
Ik ben wel wat gewend. We hebben een basisschool en een kinderdagverblijf tegenover ons dus de hele dag geschreeuw en veel drukte met halen en brengen.
Binnenkort komt er ook nog een VMBO school bij dus het wordt druk. Kinderen van buren kunnen er soms ook wat van. Maar als ik terug denk naar mijn eigen jeugd dan was dat niet veel anders. Gewaarschuwd werden wij echter wel en ook op een manier die goed over kwam :D.
[DOUBLEPOST=1592645795][/DOUBLEPOST]
Haha, daar heb je wel weer gelijk in. Ben wel opgelucht dat het er ff uit is. ;)

Weet je wat het is, dit kleine buurtje is geklemd tussen een autorijbaan aan een kant en sloot aan de andere kant, en is onderdeel van een grotere buurt. Het is een doorloop om richting het centrum te gaan, maar wordt vaak vergeten qua teams van de gemeente. Ook is het soort bewoners ontzettend veranderd sinds het fuseren met het woningaanbod van de gemeente A'dam, ze plempen er maar van alles en nog wat in. Terwijl je vroeger aan strikte voorwaarden moest voldoen, kan je nu beter een terugkeerindemaatschappij-junkie/gelukzoekende-asielzoeker/oost-europese-onderverhuurder/steuntrekkende-asotokkie zijn, want dan wordt alles voor je geregeld binnen de gemeente Zaanstad en krijg je nog geld toe. Jammer om zo'n nette buurt te zien verpauperen.
Het is niet makkelijk om een andere woning te zoeken maar ik zou toch een poging gaan wagen. Desnoots elders.
Vroeger woonde ik met mijn ouders in een portiekflat met 4 en 5 kamerwoningen.
Onze woningbouwvereniging had bedacht dat de woningen in ons portiek voortaan alleen verhuurd zouden worden aan aso-gezinnen.
Dat hebben we dus geweten. De enige oplossing was verhuizen. Gelukkig had de woningbouwvereniging wel begrip voor onze situatie en hadden we gauw een ander huis. Later toen ik op mij zelf woonde kreeg ik zo'n achterlijke junk naast me te wonen. Tot diep in de nacht van die verslaafde over de galerij met de nodige overlast.
Het duurde echter niet lang want de andere bewoners pikte het niet zodat die junk vroegtijdig het pand moest verlaten. Ik heb nooit begrepen dat de woningbouwvereniging de flat aan zo'n figuur verhuurde en de overige bewoners met de problemen opscheepten :confused:.
 

Joep

Zware baard
Haha, daar heb je wel weer gelijk in. Ben wel opgelucht dat het er ff uit is. ;)

Weet je wat het is, dit kleine buurtje is geklemd tussen een autorijbaan aan een kant en sloot aan de andere kant, en is onderdeel van een grotere buurt. Het is een doorloop om richting het centrum te gaan, maar wordt vaak vergeten qua teams van de gemeente. Ook is het soort bewoners ontzettend veranderd sinds het fuseren met het woningaanbod van de gemeente A'dam, ze plempen er maar van alles en nog wat in. Terwijl je vroeger aan strikte voorwaarden moest voldoen, kan je nu beter een terugkeerindemaatschappij-junkie/gelukzoekende-asielzoeker/oost-europese-onderverhuurder/steuntrekkende-asotokkie zijn, want dan wordt alles voor je geregeld binnen de gemeente Zaanstad en krijg je nog geld toe. Jammer om zo'n nette buurt te zien verpauperen.
Ik heb het helaas al in vele buurten zien gebeuren in Amsterdam en nu ook in mijn stadsdeel. Ik woon in een koopflat, tegenwoordig worden die opgekocht door investeerders en onderverhuurd, waardeloze ontwikkeling :( Sinds een jaar of 5 gaat het hier hard achteruit. Voor de deur hebben we een pleintje met een hek eromheen daar is het tegenwoordig elke dag de hele dag feest. Het begint 's morgens vroeg al met allerlei sportclubs die nu niet meer binnen mogen sporten, blijkbaar kan je niet sporten zonder harde muziek en dat gaat de hele dag door tot 's avonds laat, dan komen er groepen voetballen. Ik heb daar veel last van, maar misschien word ik wel een ouwe zeikerd.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nee, nee, nee, ik verzet me er pertinent tegen!
Ik heb de hoedenkamer bij @Pellie reeds besproken en wil niet, dat mijn rustig woongenot dan verstoord wordt door allerhande kerels met baarden, die de hele dag lopen te kwetteren over balsem, hobby's, opmerkingen van vrouwen en wat al niet meer.
:D:p:D
 

TMG1961

Baardaap
Niet echt blij. Trek ik net voorzichtig de oplader van iPhone uit stopcontact gaat er iets fout. Heb de lader in de hand en de pinnen steken nog in stopcontact. Stroom er af gezet en pinnen uit stopcontact gehaald. Zo ziet de oplader er nu uit.

4DB2E234-6518-4D10-83A7-FFCEAD867DDB.jpeg
 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
@zenn Had het gelezen. Fijn voor die mensen die voor de eerste keer eenn iphone kopen en voor heb die hun oude iphone verkocht hebben incl oplader. Maar ja, ze maken ook zo weinig winst bij Apple, het is daar echt knagen op een houtje voor de top.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Die chinese degelijkheid is misschien beter dan de amerikaanse. Maar leuk is het niet. Ga wel geen nieuwe lader kopen, laad iphoontje wel op via de laptop.
Maar was dit een originele lader van Apple of een Chinese copie?
Als het een Apple was kun je garantie bekomen en als het een copie was, dan heb je minder betaald en jezelf ook nog eens bloot gesteld aan het gevaar van een spontaan huisbrandje.
 

TMG1961

Baardaap
Maar was dit een originele lader van Apple of een Chinese copie?
Als het een Apple was kun je garantie bekomen en als het een copie was, dan heb je minder betaald en jezelf ook nog eens bloot gesteld aan het gevaar van een spontaan huisbrandje.

Het was een originele apple lader die in gesealde doos van de iphone zat. Maar valt buiten garantie, heb de telefoon in sept 2017 gekocht dus garantie is al bijna 1 jaar verlopen. Maar vindt persoonlijk dat een lader bij goed gebruik toch echt niet na bijna 3 jaar zomaar spontaan uit elkaar mag vallen.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nee, zeker niet en het is aan te raden de Apple Store eens binnen te wandelen en te overleggen, wat zij ervan vinden en wat hun voorstel is om de kwestie op te lossen.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Even aan ze vertellen, dat je het al op het Baardforum geplaatst heb met hun reactie erbij en dat je nu een post op iCulture en andere Apple-gerelateerde forums gaat zetten. Eens kijken, wat ze dan gaan doen, want ze willen een top-product uitstraling hebben.
 
Banner image
Top