Het grote frustratie topic

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Hier moet ik toch even een traantje om laten…:(
Dat is balen, maar respect voor je tomeloze sociale inzet.(Y)

De kleur haarverf is nu wel echt weg, dus zie dat als een voordeel en na deze periode heb je weer snel een forse baard.:)>

Wat ik me nu afvraag: is een Hilton Corona een slim plan of een paniekreactie?:confused:
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ja, natuurlijk blijf je onveranderd actief op het forum. Lijkt me vrij logisch.
(natuurlijk alleen bij de topics voor Snorren en Off-Topic, hahaha)

Mocht je kersjes voor op de appelmoes nodig hebben, dan heb ik hier nog een voorraadje. Gehamsterd samen met het toiletpapier! :D

En ik bedenk me het volgende: waarom hebben ze jou voor zo'n taak geselecteerd? Zijn er geen twintig- of dertig-jarigen beschikbaar? Ook ik ben -net als jij- geen puber meer en het lijkt me vreemd om een werknemer op gevorderde leeftijd opzettelijk in contact te brengen met een groep besmette patiënten. Is dit een afwijkende gedachte van mij of een vooropgezet plan van het pensioenfonds om op den duur minder uit te hoeven gaan betalen?
 

Rothbeard62

Volle Baard
oi oi oi, wat een pech! Het lijkt me vreselijk om zo gedwongen van je baard afscheid te moeten nemen! :(

Als troost weet je in ieder geval dat je een perfecte baardgroei hebt, dus de baard komt gegarandeerd weer terug! Hoop dat dit snel voorbij is en je prachtige baard weer mag terugkeren! :)(Y)
 

Laurent1965

Zware baard
Ja, natuurlijk blijf je onveranderd actief op het forum. Lijkt me vrij logisch.
(natuurlijk alleen bij de topics voor Snorren en Off-Topic, hahaha)

Mocht je kersjes voor op de appelmoes nodig hebben, dan heb ik hier nog een voorraadje. Gehamsterd samen met het toiletpapier! :D

En ik bedenk me het volgende: waarom hebben ze jou voor zo'n taak geselecteerd? Zijn er geen twintig- of dertig-jarigen beschikbaar? Ook ik ben -net als jij- geen puber meer en het lijkt me vreemd om een werknemer op gevorderde leeftijd opzettelijk in contact te brengen met een groep besmette patiënten. Is dit een afwijkende gedachte van mij of een vooropgezet plan van het pensioenfonds om op den duur minder uit te hoeven gaan betalen?

Het gaat over een verschuiving van taken, daar ik lang geleden in de wijkzorg heb gewerkt, gaan wij meer van dat soort verzorgende taken erbij krijgen, onze eigen cliënten kunnen zich voor een groot gedeelte zelf redden, terwijl de wijkverpleging naar het as zorghotel, dat as woensdag al klaar is, gaat.
Ze verwachten in de regio waar ik werk een enorme toeloop van Corona-patiënten en wij MOETEN allen per as met mondkapjes, handschoenen etc werken.
 

Laurent1965

Zware baard
THX! Verheug mij nu al op de baardreis 2.0, gaat er ZEKER komen.
En wat dit team betreft , ik blijf hier gewoon elke dag rondhangen!!!:):)

Ik stel dan ook voor mijn profielfoto gewoon te laten staan, ik identificeer mij niet met dit blotekontengezicht!:D:D
 
Laatst bewerkt:

Bildtstar

Baard
Het frustreert mij enorm dat ik, en vele andere chauffeurs nu als wandelende parasieten worden gezien en op veel plekken buiten gehouden worden. Ik heb al tegen diverse gebouwen mijn plasje gedaan, want je moet toch wat. Werd ook niet in dank afgenomen. Maar wat willen ze dan?! Laten we een beetje menselijk blijven a.u.b....

Nog iets, nu het de regering uitkomt, kunnen ineens de rijtijden versoepeld worden. Zodat we nog vaker bij dit soort asocialen bedrijven kunnen komen. Nee, dank je de koekoek.

Dat is gewoon schandalig, hier in het noorden hebben veel tankstations, truckstops ed. hun toiletvoorzieningen gesloten voor publiek met uitzondering van chauffeurs. Ook meerdere truckstops die het eten brengen naar de vrachtwagens op de parkeerplaatsen. Helaas is dit niet overal zo. Maar als jullie chauffeurs stoppen met rijden ligt heel Nederland op z'n gat, hopelijk gaat men dat zich realiseren.
 
Banner image
Top