Het grote frustratie topic

Laurent1965

Zware baard
Dat "het overheidsmatig verbieden van het dragen van een baard" koren op de molen van de kwaliteitskrant De Telegraaf is heeft een historisch fundament. Het dagblad was in het verleden het vlugschrift van de Duitsche bezetter en als er één clubje was, dat de maat voor iedereen nam, dan waren het de Nazi's wel.
Mundt staat natuurlijk voor het pseudoniem van 'de Wereld', dus het is naar alle waarschijnlijkheid een verzonnen ingezonden brief vervaardigd door een redacteur. Deze metro-man zonder enig talent tot baardgroei zal wel een trauma opgelopen hebben toen motorclubleden getooid met forse baarden met een bazooka zijn werkplek hebben beschoten.

De sympathie komt dus vanuit de hoek van de Libelle en het ligt voor de hand, dat we gezamenlijk als Baardforummers de aankomende Libelle-week in Almere gaan bezoeken.:)
Top, zo kan alleen onze prof uit de hoek komen!(Y)(Y);)
 

Jofa

Baard
Het frustreert mij enorm dat ik, en vele andere chauffeurs nu als wandelende parasieten worden gezien en op veel plekken buiten gehouden worden. Ik heb al tegen diverse gebouwen mijn plasje gedaan, want je moet toch wat. Werd ook niet in dank afgenomen. Maar wat willen ze dan?! Laten we een beetje menselijk blijven a.u.b....

Nog iets, nu het de regering uitkomt, kunnen ineens de rijtijden versoepeld worden. Zodat we nog vaker bij dit soort asocialen bedrijven kunnen komen. Nee, dank je de koekoek.
 

Texman

Koning Baard
Laten we een beetje menselijk blijven a.u.b.... Dat is nu juist waar het in deze tijd om gaat. Help elkaar een beetje zo moeilijk is het niet.
Zo zag ik een mevrouw in de supermarkt met 10 pakken Wasa Knackebrod. Dat is toch voor mensen die aan de slanke lijn doen?
Eet dan gewoon wat minder van de reguliere maaltijd dat is beter om af te vallen. En dan hoef je ook niet te hamsteren.
 

Laurent1965

Zware baard
Ik heb nog enkele zorgvragers over, mensen die echt tussen wal en schip vallen als er niemand meer komt, daar moet ik dus echt nog (kort) naar toe.
Nu hebben we buiten alle regels ook nog te horen gekregen geen koffie meer aan te nemen, ergens wel begrijpelijk met een slecht (of zelfs niet...) afgewassen kopje.
En, hier in Limburg blijft het meestal niet bij alleen koffie, op zijn minst een koekje erbij, ook tijdens Corona.
Lukt mij dus echt niet... Deze mensen hebben dus echt een week totaal niemand gezien, help ze wel eerst even met afwassen
 

Texman

Koning Baard
Het zijn juist die kleine dingen die het doen (Y)(Y)(Y)
[DOUBLEPOST=1584881098][/DOUBLEPOST]
@Jofa dat zei een chauffeur die mij kwam ook... Die kreeg niet eens een bakkie koffie meer aangeboden, nou bij mij gewoon wel hoor. :)(Y)
Wij hebben iedere donderdag nog een kaasboer aan de deur. En als hij gebruik wil maken van het toilet mag dat gewoon.
We houden wel afstand van elkaar. ;)
 

Jofa

Baard
Ik heb nog enkele zorgvragers over, mensen die echt tussen wal en schip vallen als er niemand meer komt, daar moet ik dus echt nog (kort) naar toe.
Nu hebben we buiten alle regels ook nog te horen gekregen geen koffie meer aan te nemen, ergens wel begrijpelijk met een slecht (of zelfs niet...) afgewassen kopje.
En, hier in Limburg blijft het meestal niet bij alleen koffie, op zijn minst een koekje erbij, ook tijdens Corona.
Lukt mij dus echt niet... Deze mensen hebben dus echt een week totaal niemand gezien, help ze wel eerst even met afwassen

Je bent een mooi mens
 
Banner image
Top