Het grote frustratie topic

Texman

Koning Baard
Hier is zo'n groepje van een stuk of 20 van die schreeuwlelijkerts... en het viel me nu pas op.
Terwijl er hier eerst altijd een groep van die grote kraaien/kauwen/raven was, maar die zijn helaas verdwenen.
Bij ons zie je ze nog volop en het zijn echte eierrovers:mad:
 

Ardjan

Baardaap
Heb ooit iemand gekend die als tik ieder laatste woord dat ik zei herhaalde, werd er hartstikke gek van....
Als ik ooit weer iemand tegenkom die dat doet haak ik meteen af....
Ja, zo ken ik ook mensen die steevast hun openingszin beginnen met "moet je eens luisteren...".
Dus dat gaat dan als volgt: "Zeg Ardjan, moet je eens luisteren," .....en dan komt hun verhaal.
Zo ken ik twee personen die dat altijd doen! Hoogst irritant!
Vroeger liet ik dat altijd gewoon aan me voorbij gaan; Tegenwoordig zeg ik "dat doe ik al, ...of dacht je soms van niet?" :eek:
Moet je ze zien kijken! :D
 

Laurent1965

Zware baard
In een winkel, kijkt u eens.... nou, ik die niets anders, sta hier toch niet met m'n ogen dicht.... :mad::mad:

Ik heb een collega op het werk die in (papieren) rapporten meer dan de helft met zo'n gele stift markeert..., heb dan de neiging om dat gele juist niet te lezen. Ik denk altijd, wat niet belangrijk is schrijf ik niet in een officieel rapport.:mad::mad:, waste of time! :D

Als iemand je steevast aanspreekt met "zeg, jongen", terwijl je al een stuk in de 50 bent, met een kleinerende ondertoon.... :mad::mad:

Iemand die je naam constant verkeerd uitspreekt, de klemtoon verlegt bijvoorbeeld, als je er iets van zegt is het, o ja, moet ik aan denken, is het dan zo moeilijk??? :mad::mad:
 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Degenen, die continue je naam verkeerd uitspreken daar ben ik snel klaar mee, want ik ga ze dan met een geheel andere naam aanspreken: Peter wordt Paul, Huib wordt Hugo, etc. en dan worden ze zelf geïrriteerd.:D
 

Ardjan

Baardaap
Vinden jullie dat ook zo frustrerend; iemand die ik al een tijdje niet had gezien; en tegen je zegt: "Nu ben je 's morgens zeker wel snel klaar in de badkamer; nu je je niet meer hoeft te scheren..." (wilde kennelijk lollig zijn) :(

Moest eens weten dat ik 's morgens een half uur in de badkamer staat, alléén al om m'n baard! :):D:eek:

Dus ...zei ik tegen h'm; "Dan moet je ook maar een baard laten groeien, want dan ben je 's morgens "eerder klaar"! :D:eek:
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Vinden jullie dat ook zo frustrerend; iemand die ik al een tijdje niet had gezien; en tegen je zegt: "Nu ben je 's morgens zeker wel snel klaar in de badkamer; nu je je niet meer hoeft te scheren..." (wilde kennelijk lollig zijn) :(

Moest eens weten dat ik 's morgens een half uur in de badkamer staat, alléén al om m'n baard! :):D:eek:

Dus ...zei ik tegen h'm; "Dan moet je ook maar een baard laten groeien, want dan ben je 's morgens "eerder klaar"! :D:eek:
Vraag hem eens: 'Douche je altijd na de sex?
Als hij antwoord:' Ja.'
Dan kun je hem mededelen: 'Misschien zou je dan vaker sex moeten hebben!'

Een nog dommer vraag.
Ben jij soms Willem Hartman :mad::mad::mad:
Nee eikel dat ben ik altijd al.
'Ja, sinds gistermiddag!' is misschien het antwoord, dat ze verwachten. :D
 

Texman

Koning Baard
Ik vind taal een heel moeilijk ding omdat ik er weinig gevoel voor heb.:(
Maar door de tijd heen heb ik geleerd dat als je je tekst nog eens rustig doorleest je er toch heel wat fouten uit kan halen.:)
Ik heb ook wel eens te maken gehad met taalpuristen en ervaren dat zij zelf ook fouten maken (lachen):D.
 
Banner image
Top