Het grote frustratie topic

istawa

Zware baard
De bacterie is de wond binnen gedrongen via de diarree. Hoe? Dat is altijd de vraag. Het gaat momenteel redelijk tot goed. Ups en downs, maar er zit progressie in. Nog week ziekenhuis te gaan....
Hey @Pellie lees dit drama nu pas . Kansloos laat maar hoe gaat het nu met je meisje ? Ben d'r wel ff stil van

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 Sirocco met Tapatalk
 
P

Pellie

Guest
Op dit moment gaat het goed. Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis, maar als het zo goed blijft gaan, mag ze vrijdag of zaterdag naar huis. Al met al heeft ze 4 weken in het ziekenhuis gelegen.
:-( Afgelopen zaterdag had ze een terugval en was ze weer erg ziek, maar op dit moment dus niet. Hopen dat het zo blijft!! Fingers crossed!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Op dit moment gaat het goed. Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis, maar als het zo goed blijft gaan, mag ze vrijdag of zaterdag naar huis. Al met al heeft ze 4 weken in het ziekenhuis gelegen.
:-( Afgelopen zaterdag had ze een terugval en was ze weer erg ziek, maar op dit moment dus niet. Hopen dat het zo blijft!! Fingers crossed!
Ik lees dit nu pas :eek:

Van harte beterschap gewenst voor haar en hopelijk binnenkort helemaal terug in orde (Y)
 

zenn

Zware baard
Ff een kleine ergenis; al die wilde groene parkieten. Waar komen ze vandaan? En wat schreeuwen die dingen zeg!
Laat alsjeblieft een groepje Valkeniers achter ze aan gaan... Geen problemen mee.

oosterparkieten2.jpg%28%29%28ECDDCC11167225B252DB9248933E0F55%29.jpg
 

Laurent1965

Zware baard
Hebben we hier nog niet, zie ze inderdaad wel eens in de "Randstad".
Vind het wel maf uitzien dat die gewoon kunnen overleven in vrijheid.
 

zenn

Zware baard
Hier is zo'n groepje van een stuk of 20 van die schreeuwlelijkerts... en het viel me nu pas op.
Terwijl er hier eerst altijd een groep van die grote kraaien/kauwen/raven was, maar die zijn helaas verdwenen.
 

Laurent1965

Zware baard
Hier hebben we alleen maar van die saaie houtduiven, lijkt me weer eens wat anders, alhoewel het uiteraard zorgelijk is hoezeer de mens invloed heeft op de natuur, deze vogels horen hier feitelijk idd niet thuis.
 

Texman

Koning Baard
Hier hebben we alleen maar van die saaie houtduiven, lijkt me weer eens wat anders, alhoewel het uiteraard zorgelijk is hoezeer de mens invloed heeft op de natuur, deze vogels horen hier feitelijk idd niet thuis.
Zo hebben wij ook heel veel last van nijlganzen ook een exoot die hier niet thuis hoort.
Het zijn ontzettend onverdraagzame vogels met als resultaat dat er bij ons al bijna geen eenden meer voorkomen.
Ook andere watervogels zoeken hun heil elders.
Ook zo iets leuks is een soort van rivierkreeft ook exoot die hier onderwater behoorlijk aan het huishouden is.
Van de week waren een paar jongens bij ons aan het vissen en de haalden er achterelkaar 3 van die leuke jongens uit.
Ze vreten werkelijk alles op. Bijkomend voordeel ze zijn lekker om te eten.
 

Texman

Koning Baard
Hier was ook zo'n paar van die Nijlganzen, hadden van het voorjaar jongen, maar niet meer gezien.
Die kreeften heb 'k weleens eerder van gehoord, volgens mij was er zelfs een restaurant die ze op de kaart had staan.
De nijlganzen zitten bij ons in het westen werkelijk overal en wat die kreeften betreft dat klopt.
 
Banner image
Top