Het grote frustratie topic

Texman

Koning Baard
Ha Marius,
Jammer dat de kapper het zo slecht gedaan heeft.
Je aanpak met de tondeuse is het beste je moet trouwens altijd in kleine laagje werken en zoals Mahesh zegt met de groeirichting mee.
Sterkte bij de begrafenis van je oom.
Texman :)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Grrrr.... laatst bij de kapper m'n baard bij laten werken (was wel nodig na 8 weken slecht onderhoud). Ben er niet echt blij mee.
Herkenbaar. Het vergt inderdaad tijd en opnieuw geduld maar je weet ondertussen wel dat het weer goed zal komen.

Zelf ook een tijdje geleden veranderd van barbier en daar zijn er verschillende die in dezelfde zaak werken. De eerste keren bij dezelfde geweest en beviel prima. Laatste keer was die niet beschikbaar en toen heeft diegene die wel beschikbaar was toch wel een aanzienlijke hoeveelheid ingekort, toch meer dan ik gevraagd/verwacht had.
Volgende keren passeer ik dus daar voor "enkel het hoofdhaar" en alleen als mijn "vaste" barbier beschikbaar ids wordt er aan de baard gewerkt.

Succes met de baard, sterkte met de begrafenis.
 

Mdbruin

Baard
Sterkte morgen. Het gaat goedkomen. (Y)

Helaas niet, het gat was gewoon te groot. Kon het gat enig sinds maskeren, maar dan was het weer duidelijk te zien in de "kaaklijn".
Ben vandaag terug geweest bij de kapper kreeg gelijk al de opmerking toen ik binnen kwam wat is er met je baard gebeurt, zo zichtbaar was het dus helaas (je kon een vinger in de lengte zonder problemen erin leggen). Ze hebben het daarna wel geprobeerd te herstellen, maar het was helaas zo diep fout gegaan dat er maar 1 oplossing was. Begin dus iets verder als dat ik in september ben begonnen, het deukje is nog iets te zien maar niet zo erg als hiervoor. Ben blij dat ik de tip van baardolie ken want het is net kort genoeg om een irritatie te kunnen veroorzaken.
 

K9Beard

Baard
Frustraties... ik las hier ergens 'Erger je niet, verwonder je slechts.' Dé uitspraak van m'n zus (†'05)... Wat mij brengt op mijn ergernis #1:
Mensen die het hoog in de bol hebben vanwege positie of opleiding (in dit geval doktoren die de medische fouten goedpraatten die haar om zeep hielpen) en die er gemakshalve even van uitgaan dat jij vast geen leidinggevende rol of relevante maatschappelijke positie hebt, waarschijnlijk niet verder dan de kleuterschool bent gekomen en in hun hele houding en mindzet zichzelf als beter zien. Nou ja, breek me de bek niet los, zal ik maar zeggen.

Ironisch genoeg, met stip op #2 is de klaaghouding van veel Nederlands over zaken die er totaal niet toe doen. Maar ja, ik ben een beetje verziekt door mijn jarenlange ontwikkelingswerk in de armste landen ter wereld, waardoor ik termen als bijv. 'oneerlijk', 'armoede' en 'traumatisch' van nature al enorm relativeer als ik het vergelijk met hoe 80% van de rest van de wereld erbij zit.
 

Laurent1965

Zware baard
Helemaal mee eens, beiden zijn een grote frustratie.
Hoog in de bol en op mensen neer gaan kijken, teken van een k*tkarakter....
Door mijn werk kom ik met zogenaamde armoede in aanraking, mensen die een veel grotere flatscreen dan ik hebben en de allernieuwste smartphone, 1 pakje sigaretten per dag en dan naar de voedselbank gaan...., wat vervolgens voor 3/4 wordt weggeknikkerd, want... Lust ik niet of over datum.....

Ps, de goeien daargelaten, wil ik niet op de tenen trappen!;)
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Mijn ervaring met zgn. hoogopgeleide mensen is dat zij menen over alles de wijsheid in pacht te hebben.:confused:
De meeste van deze mensen hebben echter alleen ontzettend veel geleerd van heel weinig.
Met dit in mijn gedachte moet ik vaak een beetje glimlachen zonder verder te reageren.
 
Laatst bewerkt:

K9Beard

Baard
Mijn ervaring met zgn. hoogopgeleide mensen is dat zij menen over alles de wijsheid in pacht te hebben.:confused:
De meeste van deze mensen hebben echter alleen ontzettend veel geleerd van heel weinig.
Met dit in mijn gedachte moet ik vaak een beetje glimlachen zonder verder te reageren.

Ja, maar er zijn er ook heel veel die ontzettend veel hebben geleerd van heel veel (;)heb zelf ook de nodige paperassen), maar ik kom er teveel tegen die te intelligent zijn voor een gezonde dosis inlevingsvermogen van hoe het ook alweer toeging buiten hun elitekringetje. Zo van: wereldberoemd in eigen vissenkom, maar bang om de zee te ontdekken. All brains, no balls (en meestal 'no beard' ook valt me op).
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Bij hoog opgeleid geeft men meestal al aan, dat er een verschil in maatschappelijke stand zou zijn met laag opgeleid.
Misschien kun je dus beter 'gestudeerd' gebruiken. ;)

Gestudeerd hebben houdt niet in, dat men ook arrogant hoort te zijn. :D
En personen, die zich boven anderen verheven voelen door hun functie compenseren een minderwaardigheidscomplex.
 

Texman

Koning Baard
Ja, maar er zijn er ook heel veel die ontzettend veel hebben geleerd van heel veel (;)heb zelf ook de nodige paperassen), maar ik kom er teveel tegen die te intelligent zijn voor een gezonde dosis inlevingsvermogen van hoe het ook alweer toeging buiten hun elitekringetje. Zo van: wereldberoemd in eigen vissenkom, maar bang om de zee te ontdekken. All brains, no balls (en meestal 'no beard' ook valt me op).
Dat heb je heel goed gezegd. Op mijn werk kwam ik ze heel veel tegen.:(:confused:
 

Sebastian

Baard
Ja, maar er zijn er ook heel veel die ontzettend veel hebben geleerd van heel veel (;)heb zelf ook de nodige paperassen), maar ik kom er teveel tegen die te intelligent zijn voor een gezonde dosis inlevingsvermogen van hoe het ook alweer toeging buiten hun elitekringetje. Zo van: wereldberoemd in eigen vissenkom, maar bang om de zee te ontdekken. All brains, no balls (en meestal 'no beard' ook valt me op).
Mee eens. Ik heb zelf ook de nodige papieren. Echter... Er lopen teveel mensen rond die te intelligent of hooggepositioneerd zijn voor hun k*'t karakter. Dat zijn vaak hele onzekere figuren die een extern ego nodig hebben.

Ik hecht veel waarde aan de wijze woorden van wijsgeer Socrates: "Ik weet dat ik heel weinig weet".

Nederigheid is een groot goed...

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:

zenn

Zware baard
Online afspraak gemaakt ivm vernieuwe rijbewijs, kom je aan op het gemeentehuis... Lig het systeem eruit. :(
Je kon wel in de wachtruimte plaatsnemen, maar er zat ruim 50 man, werden op volgorde van binnenkomst geholpen aan 1 balie... :mad:
Daar ga 'k niet op wachten, ik maak wel een nieuwe afspraak.
 

Ardjan

Baardaap
Grote frustratie-topic:
M'n vaste barbier is, door een operatie, tijdelijk uit de running!
Niet dat ik h'm nodig heb voor m'n baard (baard laat ik groeien); maar wél voor m'n hoofdhaar! En aangezien ik een baard alleen maar goed vind staan bij een goed kapsel, baal ik hier nogal van! :):eek:

Of ik moet, als zovelen, 'zomers kaal gaan' natuurlijk! :D
 
Banner image
Top