Het grote frustratie topic

Hartenheer

Zware baard
Pleuris!
Gisteravond mijn broertje mijn zelfgemaakte baardolie laten uitproberen, maar vergeten de dop dicht te draaien.
Op zich gewn probleem, maar voor het slapen gaan wilde ik het flesje wegzetten en toen gebeurde het onvermijdelijke... Het flesje is gevallen en mijn mooie baardolie flikkerde over de vloer en muur... Ben een half uur bezig geweest met schoonmaken van de tegels midden in de nacht...

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

De positieve kant is:
De tegels glimmen wel weer mooi :rolleyes:
 

TMG1961

Baardaap
Vandaag brief van Enexis. Hierin staat dat ze in de batch weaar ook mijn slimme gasmeter komt meters hebben gevonden met een lek. Daarom moet de mijne ook gewisseld worden. Je zou dan denken dit gebeurt zo snel mogelijk. Fout gedacht. Ik krijg in de loop van Januari een brief met een datum wanneer ze deze komen vervangen. Dus ik zit nog minimaal 3 weken met een meter die mogelijk kan gaan lekken. Wordt ik persoonlijk niet echt happy van. En als je belt is het van eerder gaat niet, u moet wachten op de brief. En dit wisten ze al enige tijd, echter gisteren pas een brief gestuurd.
 

Yainderidoo

Zware baard
Dit kreeg mijn oudste zoon op z'n telefoon binnen....in zo'n wereld leven we momenteel:

8:00 Sneeuwman gemaakt. ⛄

8:10 De eerste feminist die ik op mijn weg tegenkom maakt bezwaar waarom het geen sneeuwvrouw is.

8:15 Dus naast de sneeuwman heb ik dan ook een sneeuwvrouw gemaakt.

8:17 De kinderverzorgster van de buren klaagt over de grote borstomvang van de sneeuwvrouw.

8:20 De homofiel van een straat verderop klaagt dat het ook twee sneeuwmannen kunnen zijn.

8:25 De veganistische achterburen mopperen en zeggen dat de neus, een oranje wortel, wat anders moet zijn, etenswaren zijn om te eten niet om sneeuwpoppen mee te versieren.

8:30 lk word voor racist uitgemaakt omdat de sneeuw wit is.

8:45 demonstratie in de straat (regenboog sneeuwpop)

8:50 ME heeft de straat afgezet

9.05 RTL nieuws en NOS journaal aanwezig

9:10 Fatima wil een hoofddoek voor de sneeuwvrouw.

9:20 De politie komt er ook bij en aanschouwt het tafereel....

9:30 De veiligheidsdiensten grijpen in omdat de bezemsteel van de sneeuwman als slagwapen kan worden gebruikt

9:55 Mijn telefoon wordt in beslag genomen en grondig bestudeerd terwijl ik geblinddoekt afgevoerd wordt in een helikopter onderweg naar de rechtbank...

10:00 Er wordt mij gevraagd of ik nog handlangers heb....

lk ben er klaar mee. Nooit meer een sneeuwpop maken...
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Die sneeuwpop deed vorig jaar ook al de ronde op sociale media.
Grappige insteek met een hoop waarheid er in natuurlijk.
Politiek correct zijn is een religie geworden :rolleyes:
 

zenn

Zware baard
Somige mensen met honden... Die snappen het gewoon niet. *zucht* moeimakers. :(

Prima dat je koter de hond mee naar buiten neemt... Maar niet op een kinderspeelplaats. En als je hem naar buiten meeneemt, lijn hem dan focking aan!
'K weet niet hoe die hond reageert. En al helemaal niet als er 6 koters achter hem aan aan het rennen zijn en z'n naam iedere seconde scanderen... Zometeen doet ie dan per ongeluk *hap* uit frustratie of angst, dan is het opeens een rot beest.

En dan het nog vreemd vinden ook dat 'k je kind samen met je hond en z'n vriendjes weg stuur... :mad:
 

Mdbruin

Baard
Wat fijn dat wij er dan ook nog zijn om jou ergernis te absorberen....:confused::D:D:D

Helaas zijn dit niet de enige situaties waarbij dit voorkomt. Toen het nog kon was ik vaak op de mountainbike in het bos te vinden, ik heb persoonlijke verhalen gehoord van mede mountainbikers welke of een agressief blaffende hond achter zich aan hebben gekregen en zelfs 1 die gebeten werd. Kan me dus goed voorstellen wat zenn bedoeld, zelf gelukkig nog geen last mee gehad.
 

zenn

Zware baard
Wat fijn dat wij er dan ook nog zijn om jou ergernis te absorberen....:confused::D:D:D...ik hoop dat het je een beetje heeft opgelucht ZZZZaandamse ZZZZennn! (Y);)

Gelukkig wel, moest het er gewoon ff uitgooien. :D(Y)

Komt echt door de verloedering/overlast van de buurt in de afgelopen jaren; een oud besje komt te overlijden en ze trappen van alles en nog wat er maar in. In dit geval zo'n samengesteld gezin met veel kinderen en eveneens veel huisdieren. Het is al een paar weken aan de hand met die hond hier. Toen 'k haar wees op de 'algemene plaatselijke verordening', dat honden altijd aangelijnd moeten zijn en het verboden is voor honden bij speelpleinen/trapveldjes, was het opeens van 'jullie hollanders hebben altijd wat te zeuren'... (Dacht ze ff de racisme-kaart te kunnen trekken, gaat toch weg, domme doos.) Of 'k kan het asiel bellen zei ik... melden dat hier een bijtende hond los rondloopt... wordt ie meegenomen... Maar dat doe ik niet, want 'k heb zelf een hond als huisdier en vind ik sneu voor je kinderen... Dus lijn hem gewoon aan en houdt hem van het plein weg. Toen ze ze niets meer en liep ze 'met de staart tussen haar benen' weg. Hopelijk doet ze er wat mee. o_O

Maja, misschien valt het mij de laatste tijd gewoon meer op... Asociaal of raar gedrag, net of de hele wereld gek is geworden; zoals stokken en stenen gooien om de bal uit de bomenhaag (voor de parkeervakken) te krijgen.:confused: Eten & drinken maar je afval niet opruimen, terwijl er in het midden het van het plein een vuilnisbak staat (en voor iedereen z'n deur een container). Met een noodgang (50+) rijden waar je stapvoets mag, ook al is het een 'fietsstraat'. Je auto op de stoep parkeren, want anders moet je een stuk lopen. Je kinderen 's avonds laat nog buiten laten spelen (lees: dumpen) wat dan heb je er geen last van. Je container die aan stukken geblazen is met oud & nieuw, waarvoor je een nieuwe hebt gekregen, nog steeds op de hoek van de straat ligt... En zo kan 'k nog wel ff doorgaan. :oops:
 

Texman

Koning Baard
Het gekke gedrag is helaas niet alleen van deze tijd.
Ik kan hier hele verhalen over schrijven zoals hierna.
Lang geleden (jaren 80) woonden wij in een portiek waar zeker 4 asociale gezinnen woonden.
Een gezin maakte het wel heel bont. Als zij op vakantie gingen werd de herdershond opgesloten op het balkon en de hele buurt kon meegenieten van het geblaf.:eek:
De hond deed zijn behoefte in huis en dat lieten ze gewoon liggen. :confused: In het portiek en kelder werd van alles kapot gemaakt en beklad.:mad:
Toen wij gingen klagen bij de woningbouwvereniging bleek dat ons portiek aangewezen was voor de huisvesting van asso-gezinnen.
Dat wij als bewoners er niet over geïnformeerd werden vind ik pas echt asociaal. :(
Wij hebben wel snel een andere woning gekregen. Maar ook dat was geen succes. De hele buurt ging vreselijk achteruit.:(
 

TMG1961

Baardaap
Ik loop dagelijks met mijn hond (mechelse herder) over de heide. Ze loopt altijd los en als er fietsers of trimmers aankomen gaat ze zitten en wacht tot ze voorbij zijn en dan krijgt ze commando vrij. Ik maak helaas ook vaak genoeg mee dat trimmers en mountain bikers al van afstand beginnen te schreeuwen van hou die kut keuter vast of ik trap hem z'n kop van zijn romp. Als ik dat hoor dan gaat ze dus echt niet aan de riem en mogen ze het proberen. Heeft ooit een mountain biker gedaan. Die had dus echt pech dat hij het bij de verkeerde hond en eigenaar deed.
 

Hartenheer

Zware baard
Ik loop dagelijks met mijn hond (mechelse herder) over de heide. Ze loopt altijd los en als er fietsers of trimmers aankomen gaat ze zitten en wacht tot ze voorbij zijn en dan krijgt ze commando vrij. Ik maak helaas ook vaak genoeg mee dat trimmers en mountain bikers al van afstand beginnen te schreeuwen van hou die kut keuter vast of ik trap hem z'n kop van zijn romp. Als ik dat hoor dan gaat ze dus echt niet aan de riem en mogen ze het proberen. Heeft ooit een mountain biker gedaan. Die had dus echt pech dat hij het bij de verkeerde hond en eigenaar deed.
Dat is het probleem van de meeste honden bezitters.
Ze hebben geen idee hoe ze opgevoed moeten worden, en zien ze als hun kinderen.
Bij dat er nog mensen zijn zoals jou, die wel hun hond leren commando's op te volgen
 

Mdbruin

Baard
Die had dus echt pech dat hij het bij de verkeerde hond en eigenaar deed.

Wil ook echt niet generaliseren met mijn post. Ik weet dat er een paar het verzieken voor degene welke het wel goed (willen) doen, net zoals bij ons als mountainbikers. Zelf als ik iemand zie lopen ging de snelheid eruit en groette de persoon even, een klein gebaar wat voor mijn gevoel de meesten waarderen. Wat voor mijn gevoel ook hielp is dat de snelheid er uit werd gehaald waardoor een hond minder snel de neiging heeft om de baas te willen beschermen, maakt voor mijn gevoel wel een groot verschil tussen 20+ en net boven stapvoets.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Enige jaren geleden had ik gezelschap van mijn Tibetaanse terriër Kees, die dacht, dat hij een woeste, grote vechthond was, waar de rest van de wereld zich aan moest passen, maar in wezen natuurlijk een lief schoothondje was.
Op een gegeven moment liepen we door een bos en staken een fietspad over. Kees, die nooit aan een lijn liep, stopte midden op het pad en keek naar naderende fietsers.
Ik riep dus: 'KEES!', zodat hij naar me toe zou lopen, maar dat vond Kees geen goed plan en bleef midden op het pad staan. Ik riep nogmaals hard: 'KEES!'.
De fietsers waren intussen aangekomen en reden om het hondje heen, waarop één van de fietsers naar de hond keek en me lachend toeriep: 'Heet die hond wel Kees?'.
Fantastische opmerking, waar ik hard om moest lachen en waarna Kees in beweging kwam.

image.jpeg
 

Mdbruin

Baard
Grrrr.... laatst bij de kapper m'n baard bij laten werken (was wel nodig na 8 weken slecht onderhoud). Ben er niet echt blij mee, zitten op een paar plekken een paar happen in de baard welke goed zichtbaar zijn. Heb me tot nu toe nog ingehouden door nog niet zelf aan de gang te gaan, maar zal er toch voor woensdag wat aan moeten doen. Helaas een begrafenis van een oom van me.

Waarschijnlijk de tondeuse zelf hanteren, beginnend met het grootste bescherm kapje erop en dan maar steeds korter. Er zal wel wat lengte verloren gaan.......:(:(.... gelukkig groeit het vanzelf wel weer terug maar vind het wel zonde. Heb al wel een goede tip van Mahesh (beardbrand) gezien door met de groei richting mee te gaan en er niet tegenin, haal je er schijnbaar minder gauw er wat vanaf.
 
Banner image
Top